2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Dum Iun 27, 2010 10:07 pm

Capota nu a patit nimic. A fost doar putin impinsa spre parbriz din suruburile care o prinde de balamale; in rest nici macar o zgarietura pe ea.

Avatar utilizator
iulianr26
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 29, 2010 11:24 pm

Mesaj de iulianr26 » Lun Iun 28, 2010 9:17 pm

Zaw ca interiorul e de vis !!!!!!!

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Iun 28, 2010 9:25 pm

OOOO....wellcome dl....

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mar Apr 10, 2012 5:45 pm

A trecut ceva vreme de cand nu am postat la jurnalul de bord.

In ultima vreme am avut ceva probleme cu masina, dar s-au remediat...spre bucuria mea.

Acum 2-3 saptamani am patit faza ca nu s-a mai stins martorul de avarie motor si, drept urmare, motorul a intrat in protectie...masina nu mai tragea deloc...se plafona la 3000 rpm si mai mult de 80km/h nu mai vroia, deloc, chiar daca acceleratia era la fund. De prin toamna mai sesizasem si alte simptome, si anume turbina se simtea de pe la 2300-2500 rpm, iar dimineata cand era motorul rece masina nu mai tragea asa cum trebuia, ba mai mult nu se tura peste 3000 rpm...practic la 3000rpm " dadea in gat".

Bun...toate aceste simtome au facut ca masina sa ajunga in service. Constatarea a fost urmatoare: radiator EGR infundat, membrana actuator fisurata, electrovalva comanda cooler EGR defecta, garnitura conducta EGR fisurata. Toate cele enumerate mai sus au fost schimbate si acum masinuta trage de rupe asfaltul sub ea => sunt un om fericit

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Joi Apr 12, 2012 11:46 am

Cat te-a costat distractia si unde ai facut operatiunea?

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Joi Apr 12, 2012 9:21 pm

Reparatia am facut-o la service-ul din Bucuresti / Metalurgiei si a costat 1800 ron piesele (cu reducerea de 10% pentru masinile iesite din garantie) + 497 ron manopera.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Apr 13, 2012 12:28 pm

Intr-adevar, la motoarele noastre de Vag este o problema egr-ul. Acum ceva vreme si eu eram hotarat sa il curat, dar am fost sfatuit de toti,inclusiv baietii din service sa nu ma apuc de el ca nu este nevoie.
Uite ca acum mi-a intrat iar morcovul....

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Apr 13, 2012 1:11 pm

Daca nu mergi batraneste cu dieselul si ai si putin noroc nu o sa aiba nevoie niciodata de curatare. Schimba in general peste 2000rpm si mai dai din cand in cand cate o forja 4000-4500rpm si iti zic eu ca nu o sa ai treaba cu depunerile. Eu asa am condus loganul diesel si la 60.000km cand ma desfacut egrul pt curatare abia daca era putin inegrit, de depuneri in strat gros nici pomeneala.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Vin Apr 13, 2012 8:33 pm

Daca si eu merg batraneste...
(cine ma cunoaste stie ce vreau sa spun)

Avatar utilizator
Syber
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 25, 2011 5:53 pm

Mesaj de Syber » Vin Apr 20, 2012 9:37 pm

Salut Moro,

cat te`a ajuns "carbonarea" interiorului...

Multumesc!

PS: arata bestial..

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori