2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
A trecut ceva vreme de cand nu am postat la jurnalul de bord.
In ultima vreme am avut ceva probleme cu masina, dar s-au remediat...spre bucuria mea.
Acum 2-3 saptamani am patit faza ca nu s-a mai stins martorul de avarie motor si, drept urmare, motorul a intrat in protectie...masina nu mai tragea deloc...se plafona la 3000 rpm si mai mult de 80km/h nu mai vroia, deloc, chiar daca acceleratia era la fund. De prin toamna mai sesizasem si alte simptome, si anume turbina se simtea de pe la 2300-2500 rpm, iar dimineata cand era motorul rece masina nu mai tragea asa cum trebuia, ba mai mult nu se tura peste 3000 rpm...practic la 3000rpm " dadea in gat".
Bun...toate aceste simtome au facut ca masina sa ajunga in service. Constatarea a fost urmatoare: radiator EGR infundat, membrana actuator fisurata, electrovalva comanda cooler EGR defecta, garnitura conducta EGR fisurata. Toate cele enumerate mai sus au fost schimbate si acum masinuta trage de rupe asfaltul sub ea => sunt un om fericit
In ultima vreme am avut ceva probleme cu masina, dar s-au remediat...spre bucuria mea.
Acum 2-3 saptamani am patit faza ca nu s-a mai stins martorul de avarie motor si, drept urmare, motorul a intrat in protectie...masina nu mai tragea deloc...se plafona la 3000 rpm si mai mult de 80km/h nu mai vroia, deloc, chiar daca acceleratia era la fund. De prin toamna mai sesizasem si alte simptome, si anume turbina se simtea de pe la 2300-2500 rpm, iar dimineata cand era motorul rece masina nu mai tragea asa cum trebuia, ba mai mult nu se tura peste 3000 rpm...practic la 3000rpm " dadea in gat".
Bun...toate aceste simtome au facut ca masina sa ajunga in service. Constatarea a fost urmatoare: radiator EGR infundat, membrana actuator fisurata, electrovalva comanda cooler EGR defecta, garnitura conducta EGR fisurata. Toate cele enumerate mai sus au fost schimbate si acum masinuta trage de rupe asfaltul sub ea => sunt un om fericit
Daca nu mergi batraneste cu dieselul si ai si putin noroc nu o sa aiba nevoie niciodata de curatare. Schimba in general peste 2000rpm si mai dai din cand in cand cate o forja 4000-4500rpm si iti zic eu ca nu o sa ai treaba cu depunerile. Eu asa am condus loganul diesel si la 60.000km cand ma desfacut egrul pt curatare abia daca era putin inegrit, de depuneri in strat gros nici pomeneala.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori