2008 Mitsubishi Lancer Clasic Amethyst Black
QUOTE (Danyutz @ Nov 25 2009, 05:42 PM) tehnic nu e nimic.
Te inseli, lancerul clasic 2.0 are suspensie sport, diferita de a noastra cei cu 1.6, pe langa faptul ca e garda mai jos si se observa la roata, e si ceva mai rigida.
In alta ordine de idei, asta i-am spus si eu lui Pex, nu mi se pare foarte lasata, cel putin pe spate mai deloc. Insa vom vedea la Praid, pun surata mea langa Pex si tragem poze.
Te inseli, lancerul clasic 2.0 are suspensie sport, diferita de a noastra cei cu 1.6, pe langa faptul ca e garda mai jos si se observa la roata, e si ceva mai rigida.
In alta ordine de idei, asta i-am spus si eu lui Pex, nu mi se pare foarte lasata, cel putin pe spate mai deloc. Insa vom vedea la Praid, pun surata mea langa Pex si tragem poze.
Confirm ca, masina lui AndreiPex este mai lasata cam cu 3 cm jumate' decat masina mea, conform masuratorilor de Vineri de la intalnire (am masurat de la centrul butucului de la roata pana la aripa si la mine are 36 - 37 cm, iar la Andrei cam 34 cm - masuratoare ce s-a efectat la rotile de pe fata). Mentionez ca, eu am anvelope 205/45/16 si nu stiu sigur ce diferenta ar aparea in cm cu anvelope stock 195/60/15.
Bucy, rotile tale ar trebui sa fie mai mici decat cele standard, pe care le are AndreiPex. Oricum, nu are relevanta in masuratorile facute de voi intrucat intre centrul rotii si aripa, nu intervine decta diferenta din suspensii nu si din roata. Daca ai fi masurat de la sol pana la un element al caroseriei, atunci, intradevar, intervinea si diferenta din roti.
AndreiPex, grija la borduri de acum. Poate nu ar fi rau sa-ti pui un scut.
AndreiPex, grija la borduri de acum. Poate nu ar fi rau sa-ti pui un scut.
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori