2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
Saptamana trecuta am fost la TCM Turbo si am facut resoftare la masina. Nu am postat pana acum pentru ca am vrut sa trec si pe la un Dyno Test inainte.
Sa va spun in ce a constat modificarea: s-a luat softul existent pe masina, s-a studiat si s-a modificat, dupa care s-a rescris softul modificat. Plusul de putere chiar se simte, iar eu sunt multumit de rezultat, modificarea facandu-se in limitele de fiabilitate ale motorului si transmisiei, pentru a nu intampina neplaceri pe viitor. Acum voi vedea......
Intre timp, in weekend am fost la Tulcea si am avut ocazia sa vad cum se comporta masina la drum lung, in regim de exploatare variat, atat pe autostrada, cat si pe drumuri judetene, unde nu am depasit viteza legala
Masina are acum 180 cp si un cuplu de 376 Nm. Cel mai bine, plusul de putere se simte in treltele 3-4-5, iar motorul merge mult mai relexat. Daca pana sa-i modific softul, la viteze mari masina se cam chinuia sa ajunga de la 180-190 la 200-210 km/h, acum motorul merge mai lejer si am reusit sa ating viteza de 220km/h, in treapta 6, cu motorul turat cam pe la 3800-4000 turatii (ceea ce inainte nu prea se putea si in conditiile in care motorul intra pe rosu la 4500 turatii). Am remarcat, de asemenea si un consum usor scazut pe portiunile de drum unde am mers cu maxim 120 (de la Slobozia pana la Tulcea). Pe aceste portiuni am inregistrat un consum mediu de 5% (4 oameni in masina + bagaje, fara aer conditionat). Consumul mediu per total (mers lejer + forja pe autostrada) a fost de 7.5-8%. Am inregistrat si un consum record de 4.3% respectiv 4.7%
Sa va spun in ce a constat modificarea: s-a luat softul existent pe masina, s-a studiat si s-a modificat, dupa care s-a rescris softul modificat. Plusul de putere chiar se simte, iar eu sunt multumit de rezultat, modificarea facandu-se in limitele de fiabilitate ale motorului si transmisiei, pentru a nu intampina neplaceri pe viitor. Acum voi vedea......
Intre timp, in weekend am fost la Tulcea si am avut ocazia sa vad cum se comporta masina la drum lung, in regim de exploatare variat, atat pe autostrada, cat si pe drumuri judetene, unde nu am depasit viteza legala
Masina are acum 180 cp si un cuplu de 376 Nm. Cel mai bine, plusul de putere se simte in treltele 3-4-5, iar motorul merge mult mai relexat. Daca pana sa-i modific softul, la viteze mari masina se cam chinuia sa ajunga de la 180-190 la 200-210 km/h, acum motorul merge mai lejer si am reusit sa ating viteza de 220km/h, in treapta 6, cu motorul turat cam pe la 3800-4000 turatii (ceea ce inainte nu prea se putea si in conditiile in care motorul intra pe rosu la 4500 turatii). Am remarcat, de asemenea si un consum usor scazut pe portiunile de drum unde am mers cu maxim 120 (de la Slobozia pana la Tulcea). Pe aceste portiuni am inregistrat un consum mediu de 5% (4 oameni in masina + bagaje, fara aer conditionat). Consumul mediu per total (mers lejer + forja pe autostrada) a fost de 7.5-8%. Am inregistrat si un consum record de 4.3% respectiv 4.7%
- Fişiere ataşate
-
- DSC01897.JPG (416.78 KiB) Vizualizat de 2150 ori
-
- DSC01896.JPG (419.4 KiB) Vizualizat de 2165 ori
-
- scan0001.jpg (2.18 MiB) Vizualizat de 2176 ori
QUOTE (Vibe @ May 4 2009, 03:14 PM) In sfarsit cineva . Felicitari pentru initiativa si multumim pentru informatii. ( pretul 250 de euro nu? )
Dap, era interesant un test si inainte de modificare, dar nu mi-a dat prin cap treaba asta. Cei de la MasterTuner mi-ai spus ca ar avea undeva intre 155-160 cp stok, cu mici variatii dela masina la masina.
Sper sa va fie de folos informatiile oferite. Pretul aprox. 250 euro (1000 ron).
Dap, era interesant un test si inainte de modificare, dar nu mi-a dat prin cap treaba asta. Cei de la MasterTuner mi-ai spus ca ar avea undeva intre 155-160 cp stok, cu mici variatii dela masina la masina.
Sper sa va fie de folos informatiile oferite. Pretul aprox. 250 euro (1000 ron).
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Felicitari pentru initiativa! Acum citeva intrebari:
1. Cit a durat remaparea?
2. Testul a fost inclus in pret sau ai platit separat?
3. Garantie?
4. Softul initial s-a patrat?
5. Cum stai cu filtrele? Am vazut ca scriai ceva de revizie prin ianuarie dar nu mi-a clar daca ai si facut-o atunci...
M-ar bate si pe mine un gind insa mi-e sila de drumul spre si prin Bucuresti...
1. Cit a durat remaparea?
2. Testul a fost inclus in pret sau ai platit separat?
3. Garantie?
4. Softul initial s-a patrat?
5. Cum stai cu filtrele? Am vazut ca scriai ceva de revizie prin ianuarie dar nu mi-a clar daca ai si facut-o atunci...
M-ar bate si pe mine un gind insa mi-e sila de drumul spre si prin Bucuresti...
Multumesc decebal12345, iata si raspunsurile:
1. Remaparea a durat 1 - 1.5 ore;
2. Testul l-am facut in alta parte (la MasterTuner), deci nu a fost inclus in pret (testul pe Dyno a fost 120 ron);
3. In mod normal la garantie nu se observa schimbarea softului, dar, pentru mai multa siguranta din partea mea, ori de cate ori ma duc cu masina in service sau la revizie, trec inainte cu 1-2 zile pe la tcm sa imi rescrie softul original, iar dupa ce iese masina din service ma duc sa imi rescrie softul modoficat (toate aceste rescrieri de soft le am gratuit); acest lucru se va intampla atata timp cat masina este in garantie; cred ca la revizie nu iti verifica puterea masinii decat daca vor ei acest lucru sau daca li se pare ceva suspect. Mai mult decat atat, la aceasta verificare trebuie sa iti forjeze masina la regim maxim, lucru care nu cred ca se intampla fara acordul tau.
4. Softul initial se pastreaza in baza de date a celor de la TCM Turbo;
5. Revizia am facut-o la 15.000 si au fost schimbate toate filtrele. Remaparea si testul pe Dyno le-am facut acum cu 18.800 km la bord. Nu stiu care e starea actuala a filtrului de aer.....
1. Remaparea a durat 1 - 1.5 ore;
2. Testul l-am facut in alta parte (la MasterTuner), deci nu a fost inclus in pret (testul pe Dyno a fost 120 ron);
3. In mod normal la garantie nu se observa schimbarea softului, dar, pentru mai multa siguranta din partea mea, ori de cate ori ma duc cu masina in service sau la revizie, trec inainte cu 1-2 zile pe la tcm sa imi rescrie softul original, iar dupa ce iese masina din service ma duc sa imi rescrie softul modoficat (toate aceste rescrieri de soft le am gratuit); acest lucru se va intampla atata timp cat masina este in garantie; cred ca la revizie nu iti verifica puterea masinii decat daca vor ei acest lucru sau daca li se pare ceva suspect. Mai mult decat atat, la aceasta verificare trebuie sa iti forjeze masina la regim maxim, lucru care nu cred ca se intampla fara acordul tau.
4. Softul initial se pastreaza in baza de date a celor de la TCM Turbo;
5. Revizia am facut-o la 15.000 si au fost schimbate toate filtrele. Remaparea si testul pe Dyno le-am facut acum cu 18.800 km la bord. Nu stiu care e starea actuala a filtrului de aer.....
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Tot rascolind prin torpedoul masinii, am gasit aceasta oferta de la MCAR pentru kit de putere pentru Lancer 2.0 DI-D. Dupa cum vedeti, daca si ei au scos kit de putere pentru aceasta masina, nu cred ca vor fi probleme de fiabilitate dupa modificarea softului.
Acum judecati si voi care este diferenta de pret pentru produse relativ similare. Mie mi se pare japca pe fata sa dai 1184.05 euro pe kitlul lor (atat face toata treaba cu tot cu tva), cand ai si alternative mai decente.
Ceea ce este interesant....chipul de putere de la MCAR este de provenienta germana detalii aici
Iata si graficul de putere cu chip HOPA
Acum judecati si voi care este diferenta de pret pentru produse relativ similare. Mie mi se pare japca pe fata sa dai 1184.05 euro pe kitlul lor (atat face toata treaba cu tot cu tva), cand ai si alternative mai decente.
Ceea ce este interesant....chipul de putere de la MCAR este de provenienta germana detalii aici
Iata si graficul de putere cu chip HOPA
- Fişiere ataşate
-
- scan0003.jpg (77.92 KiB) Vizualizat de 2152 ori
Ca planuri de viitor, urmeaza un eleron de Evo X pe care l-am comandat si astept sa vina (soseste tocmai din Sri Lanca ) detalii, dupa care trebuie sa vad ce solutie aleg pentru bara spate si pentru toba finala (momentan am montat un tips din inox ca solutie provizorie), iar, in functie de buget, un upgrade la frane, discuri + placute de la EDC (discuri Turbo Groove si placute Red Stuff sau Green Stuf) detalii. Bani sa fie......
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori