2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140CP Instyle Red

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Ady
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 25, 2007 9:31 pm

Mesaj de Ady » Vin Apr 04, 2008 10:55 pm

Incearca sa remediezi zgarietura la cineva care face polish profesional . Daca este meserias cu un smirghel de 2000 si cu pasta abraziva poate face minuni . Singura conditie ar fi sa nu se fi ajuns la grund. Si daca ii dai retus si "merge pierdut" cu vopsitul tot la smirghel si polish se ajunge pt. uniformizare. Succes !

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Apr 08, 2008 12:38 am

Tocmai vin din oras, unde m-am cronometrat la o acceleratie de la 0 la 100 km/h cu lancerul meu care pentru cei nu stiu este 2.0 DI-D. Rezultatele pentru mine sunt surprinzatoare. M-a cronometrat prietena cu un cronometru. Prima oara, am scos 8.8 iar prietena mi-a zis ca a intarziat un pic cu apasatul pe stop.. A doua oara dupa un start mai bun 8.3 @-) Maine o sa ma si inregistrez si o sa folosesc un program de editat video ca sa scot exact momentul cand ating 100. Oricum.. sunt inca socat, pentru ca ma asteptam ceva de genul 9 - 9.2, nu chiar 8.3 .

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Vin Mai 02, 2008 12:30 am

Vreau sa ma plang de o chestie. Vopseaua mi se pare extrem de proasta la lancerul asta, nu stiu daca este asa la toate mitsubishiurile. Dar deja am destule urme de la pietricele, mici zgarieturi de la crengi, o zgarietura de la o portiera deschisa in masina mea.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Mai 02, 2008 8:10 am

Vopseaua se pare ca e proasta pe toate Mitsele.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Vin Mai 02, 2008 9:49 am

Si eu am o multime de urme lasate atat de vecini "binevoitori", de cei de la spalatorie cat si de la pietricele din trafic. Se pare ca problema asta se intalneste la mai toate masinile noi nu doar la Mitsubishi. Stratul de lac e mult mai subtire fata de cum era candva.... din pacate.

Avatar utilizator
RAA
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 01, 2008 9:49 pm

Mesaj de RAA » Vin Mai 02, 2008 3:17 pm

Am un Lancer exact ca al tau (inclusiv culoarea!), iar problema semnalata de tine o am si eu. O multime de urme lasate de pietricele?!, unele chiar pana la caroserie!. Mentionez ca nu am facut decat 2- 3 drumuri in exterior. In rest masina e O.K!

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Mai 02, 2008 9:55 pm

Legat de urmele lasate de pietricele...

"Ciupiturile" cauzate de pietricele, mai superficiale, care nu au afectat decat lacul, se pot remedia printr-o polisare usoara, de cele mai multe chiar cu un polish slab, non abraziv, de intretinere, dar numai de catre cei care se pricep cat de cat si nu de catre baietii de la spalatorii "o rezolv eu sefu" sau alti binevoitori "am facut-o eu pe a mea...", care chiar daca reusesc sa remedieze suprafetele afectate, in timp s-ar putea sa coste mai scump "lucrarea" lor.

In unele cazuri, in functie de marimea suprafatei afectate sau cand adancimea "ciupiturii" este mai mare, este nevoie de un polish mai abraziv "de reparatii", insa alegerea lui nu este chiar asa de simpla, marea majoritate a "specialistilor", din start se reped in a folosi un polish abraziv pentru a remedia din prima suprafata afectata si fara prea multa munca, foarte rapid, desi de cele mai multe ori ar fi bine sa se incerce cu un polish mai slab care poate da aceleasi rezultate cu diferenta ca folosirea acestuia din urma va permite reparatii ulterioare fara a fi afectat lacul.

Se stie ca polishul abraziv subtiaza lacul si din acest motiv trebuie folosit cu prudenta, mai ales pe suprafetele mai predispuse la zgarieturi, ciupituri cum ar fi capota, este bine de folosit un polish mai slab chiar daca nu repara perfect, pentru ca la ceva timp va fi nevoie de noi reparatii de acest gen, iar lacul va fi afectat.

Pe aceeasi suprafata, un polish abraziv nu poate fi aplicat decat de 3-4 ori fara a fi "ars" lacul, uneori si mai putin, mai depinde si de meserias, pasla aia sau cum se numeste, pe ce suprafata intinde polishul, cat de tare apasa, ce rotatii are masina de polishat, cat de mult incinge suprafata respectiva.

Daca ciupiturile depasesc 2 mm si sunt foarte adanci, mai exact s-a dus vopseaua, s-a ajuns la tabla, folosirea polishului, de orice gen, nu face decat sa le accentueze, mareasca in diametru, ma refer in special la cele de pe capota care in general sunt destul de nasoale si in timp, dese.

Vrand, nevrand, masina mea a beneficiat de serviciile unei firme de detailing si sunt multumit de rezultate...decontaminare, curatare cu argila curatitoare, polish de intretinere, un pic mai abraziv doar pe suprafetele zgariate urmat de polish de uniformizare a lacului, sealant, carnauba, finisare.

E bine ca la o masina nou sa se aplice un tratament de spalare profesionist, aplicare ceara de carnauba sau ceara sintetica (paint sealant) pentru a-i asigura o protectie mai buna la soare, la contaminan?i externi cum ar fi ploile acide, depunerile minerale, impresiile lasate de pasari ?i insecte.
Pentru ciupituri de la pietricele singura solutie ar fi aplicarea de folie transparenta pe capota si faruri.

Bafta!

LE. Da, si eu am observat ca spre deosebire de alte masini care le-am avut (germane), japoneza asta mica este foarte sensibila la capitolul vopsea, se zgarie foarte usor, sare vopseaua f usor, este suficient sa fie murdara si cineva sa isi plimbe plasa pe una din suprafetele ei, la spalatorie fara atingere, uscare prin frecare cu o carpa jegoasa sau un alt cineva sa-si sprijine piciorul pe unul dintre spoilere pentru a se incheia la pantofi... )

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Sâm Mai 31, 2008 8:27 pm

Se poate scapa de problema zgarieturilor pe aripi/usi provocate de pietricele prin montarea de aparatoare de noroi la rotile de pe fata? Si daca sunt eficiente, oare strica rau aspectul Lancerului Intense rosu?

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Lun Iun 02, 2008 4:07 pm

QUOTE (diablo_666)Se poate scapa de problema zgarieturilor pe aripi/usi provocate de pietricele prin montarea de aparatoare de noroi la rotile de pe fata? Si daca sunt eficiente, oare strica rau aspectul Lancerului Intense rosu?

Sincer nu cred ca e eficienta montarea aparatoarelor de noroi in fata pentru ca si asa ai praguri iar pietrele se lovesc de ele. Singurul loc unde o sa-ti loveasca pietrele aruncate din fata este undeva la aripa din spate, acum doar imi imaginez locul dar nush cum sa ti-l descriu. Poate o sa pun poze.

Avatar utilizator
pastila
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 25, 2008 8:56 am

Mesaj de pastila » Vin Iul 25, 2008 8:58 am

mi-am luat de curand si eu un lancer 2.0 diesel full....e masina fratilor.....merita toti banii

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori