2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140CP Instyle Red
Incearca sa remediezi zgarietura la cineva care face polish profesional . Daca este meserias cu un smirghel de 2000 si cu pasta abraziva poate face minuni . Singura conditie ar fi sa nu se fi ajuns la grund. Si daca ii dai retus si "merge pierdut" cu vopsitul tot la smirghel si polish se ajunge pt. uniformizare. Succes !
Tocmai vin din oras, unde m-am cronometrat la o acceleratie de la 0 la 100 km/h cu lancerul meu care pentru cei nu stiu este 2.0 DI-D. Rezultatele pentru mine sunt surprinzatoare. M-a cronometrat prietena cu un cronometru. Prima oara, am scos 8.8 iar prietena mi-a zis ca a intarziat un pic cu apasatul pe stop.. A doua oara dupa un start mai bun 8.3 @-) Maine o sa ma si inregistrez si o sa folosesc un program de editat video ca sa scot exact momentul cand ating 100. Oricum.. sunt inca socat, pentru ca ma asteptam ceva de genul 9 - 9.2, nu chiar 8.3 .
Legat de urmele lasate de pietricele...
"Ciupiturile" cauzate de pietricele, mai superficiale, care nu au afectat decat lacul, se pot remedia printr-o polisare usoara, de cele mai multe chiar cu un polish slab, non abraziv, de intretinere, dar numai de catre cei care se pricep cat de cat si nu de catre baietii de la spalatorii "o rezolv eu sefu" sau alti binevoitori "am facut-o eu pe a mea...", care chiar daca reusesc sa remedieze suprafetele afectate, in timp s-ar putea sa coste mai scump "lucrarea" lor.
In unele cazuri, in functie de marimea suprafatei afectate sau cand adancimea "ciupiturii" este mai mare, este nevoie de un polish mai abraziv "de reparatii", insa alegerea lui nu este chiar asa de simpla, marea majoritate a "specialistilor", din start se reped in a folosi un polish abraziv pentru a remedia din prima suprafata afectata si fara prea multa munca, foarte rapid, desi de cele mai multe ori ar fi bine sa se incerce cu un polish mai slab care poate da aceleasi rezultate cu diferenta ca folosirea acestuia din urma va permite reparatii ulterioare fara a fi afectat lacul.
Se stie ca polishul abraziv subtiaza lacul si din acest motiv trebuie folosit cu prudenta, mai ales pe suprafetele mai predispuse la zgarieturi, ciupituri cum ar fi capota, este bine de folosit un polish mai slab chiar daca nu repara perfect, pentru ca la ceva timp va fi nevoie de noi reparatii de acest gen, iar lacul va fi afectat.
Pe aceeasi suprafata, un polish abraziv nu poate fi aplicat decat de 3-4 ori fara a fi "ars" lacul, uneori si mai putin, mai depinde si de meserias, pasla aia sau cum se numeste, pe ce suprafata intinde polishul, cat de tare apasa, ce rotatii are masina de polishat, cat de mult incinge suprafata respectiva.
Daca ciupiturile depasesc 2 mm si sunt foarte adanci, mai exact s-a dus vopseaua, s-a ajuns la tabla, folosirea polishului, de orice gen, nu face decat sa le accentueze, mareasca in diametru, ma refer in special la cele de pe capota care in general sunt destul de nasoale si in timp, dese.
Vrand, nevrand, masina mea a beneficiat de serviciile unei firme de detailing si sunt multumit de rezultate...decontaminare, curatare cu argila curatitoare, polish de intretinere, un pic mai abraziv doar pe suprafetele zgariate urmat de polish de uniformizare a lacului, sealant, carnauba, finisare.
E bine ca la o masina nou sa se aplice un tratament de spalare profesionist, aplicare ceara de carnauba sau ceara sintetica (paint sealant) pentru a-i asigura o protectie mai buna la soare, la contaminan?i externi cum ar fi ploile acide, depunerile minerale, impresiile lasate de pasari ?i insecte.
Pentru ciupituri de la pietricele singura solutie ar fi aplicarea de folie transparenta pe capota si faruri.
Bafta!
LE. Da, si eu am observat ca spre deosebire de alte masini care le-am avut (germane), japoneza asta mica este foarte sensibila la capitolul vopsea, se zgarie foarte usor, sare vopseaua f usor, este suficient sa fie murdara si cineva sa isi plimbe plasa pe una din suprafetele ei, la spalatorie fara atingere, uscare prin frecare cu o carpa jegoasa sau un alt cineva sa-si sprijine piciorul pe unul dintre spoilere pentru a se incheia la pantofi... )
"Ciupiturile" cauzate de pietricele, mai superficiale, care nu au afectat decat lacul, se pot remedia printr-o polisare usoara, de cele mai multe chiar cu un polish slab, non abraziv, de intretinere, dar numai de catre cei care se pricep cat de cat si nu de catre baietii de la spalatorii "o rezolv eu sefu" sau alti binevoitori "am facut-o eu pe a mea...", care chiar daca reusesc sa remedieze suprafetele afectate, in timp s-ar putea sa coste mai scump "lucrarea" lor.
In unele cazuri, in functie de marimea suprafatei afectate sau cand adancimea "ciupiturii" este mai mare, este nevoie de un polish mai abraziv "de reparatii", insa alegerea lui nu este chiar asa de simpla, marea majoritate a "specialistilor", din start se reped in a folosi un polish abraziv pentru a remedia din prima suprafata afectata si fara prea multa munca, foarte rapid, desi de cele mai multe ori ar fi bine sa se incerce cu un polish mai slab care poate da aceleasi rezultate cu diferenta ca folosirea acestuia din urma va permite reparatii ulterioare fara a fi afectat lacul.
Se stie ca polishul abraziv subtiaza lacul si din acest motiv trebuie folosit cu prudenta, mai ales pe suprafetele mai predispuse la zgarieturi, ciupituri cum ar fi capota, este bine de folosit un polish mai slab chiar daca nu repara perfect, pentru ca la ceva timp va fi nevoie de noi reparatii de acest gen, iar lacul va fi afectat.
Pe aceeasi suprafata, un polish abraziv nu poate fi aplicat decat de 3-4 ori fara a fi "ars" lacul, uneori si mai putin, mai depinde si de meserias, pasla aia sau cum se numeste, pe ce suprafata intinde polishul, cat de tare apasa, ce rotatii are masina de polishat, cat de mult incinge suprafata respectiva.
Daca ciupiturile depasesc 2 mm si sunt foarte adanci, mai exact s-a dus vopseaua, s-a ajuns la tabla, folosirea polishului, de orice gen, nu face decat sa le accentueze, mareasca in diametru, ma refer in special la cele de pe capota care in general sunt destul de nasoale si in timp, dese.
Vrand, nevrand, masina mea a beneficiat de serviciile unei firme de detailing si sunt multumit de rezultate...decontaminare, curatare cu argila curatitoare, polish de intretinere, un pic mai abraziv doar pe suprafetele zgariate urmat de polish de uniformizare a lacului, sealant, carnauba, finisare.
E bine ca la o masina nou sa se aplice un tratament de spalare profesionist, aplicare ceara de carnauba sau ceara sintetica (paint sealant) pentru a-i asigura o protectie mai buna la soare, la contaminan?i externi cum ar fi ploile acide, depunerile minerale, impresiile lasate de pasari ?i insecte.
Pentru ciupituri de la pietricele singura solutie ar fi aplicarea de folie transparenta pe capota si faruri.
Bafta!
LE. Da, si eu am observat ca spre deosebire de alte masini care le-am avut (germane), japoneza asta mica este foarte sensibila la capitolul vopsea, se zgarie foarte usor, sare vopseaua f usor, este suficient sa fie murdara si cineva sa isi plimbe plasa pe una din suprafetele ei, la spalatorie fara atingere, uscare prin frecare cu o carpa jegoasa sau un alt cineva sa-si sprijine piciorul pe unul dintre spoilere pentru a se incheia la pantofi... )
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
QUOTE (diablo_666)Se poate scapa de problema zgarieturilor pe aripi/usi provocate de pietricele prin montarea de aparatoare de noroi la rotile de pe fata? Si daca sunt eficiente, oare strica rau aspectul Lancerului Intense rosu?
Sincer nu cred ca e eficienta montarea aparatoarelor de noroi in fata pentru ca si asa ai praguri iar pietrele se lovesc de ele. Singurul loc unde o sa-ti loveasca pietrele aruncate din fata este undeva la aripa din spate, acum doar imi imaginez locul dar nush cum sa ti-l descriu. Poate o sa pun poze.
Sincer nu cred ca e eficienta montarea aparatoarelor de noroi in fata pentru ca si asa ai praguri iar pietrele se lovesc de ele. Singurul loc unde o sa-ti loveasca pietrele aruncate din fata este undeva la aripa din spate, acum doar imi imaginez locul dar nush cum sa ti-l descriu. Poate o sa pun poze.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori