2007 Lancer Clasic, 2.0, 135 Cp
Da, cam asta-i lucrarea, din cate stiu eu. Treaba de vreo doua saptamani, din ce zicea prietenul cu plafonul schimbat.
Stiu ca la una dintre intalnirile Mitsu de la Polivalenta mai zicea cineva, nu mai retin cine, de plafon infundat la Lancer (cel nou), plafon pe care l-au tras cu ventuze si-a revenit la forma initiala, dar nu cred ca-i cazul la mine.
N-am vazut cum era masina respectiva inaintea reparatiei, dar cred ca era mai putin infundata.
Stiu ca la una dintre intalnirile Mitsu de la Polivalenta mai zicea cineva, nu mai retin cine, de plafon infundat la Lancer (cel nou), plafon pe care l-au tras cu ventuze si-a revenit la forma initiala, dar nu cred ca-i cazul la mine.
N-am vazut cum era masina respectiva inaintea reparatiei, dar cred ca era mai putin infundata.
La tine cred ca e indoita si traversa din mijloc dintre plafon si topiserie. Banuiesc ca era mare creanga care acazut pe masina.
Aseara dupa furtuna am vazut multe masini avariate de crengi/copaci, un opel cu luneta sparta, in focus cu plafonul indoit ca tine, un matiz cu capota usor indoita si alte masini avariate. DIn ce am vazut la tv cartirul titan si vitan au fost cele mai afectate.
Aseara dupa furtuna am vazut multe masini avariate de crengi/copaci, un opel cu luneta sparta, in focus cu plafonul indoit ca tine, un matiz cu capota usor indoita si alte masini avariate. DIn ce am vazut la tv cartirul titan si vitan au fost cele mai afectate.
Nu te grabi sa tai... teoretic se poate schimba doar traversa si astfel salvezi stalpii. La operatia asta se demonteaza tot interiorul, se scot scaune, se izoleaza bordul cu ceva mai mult decat simtul de raspundere. E tevatura mare si exista riscul sa nu-ti mai inchida bine usile pe cheder.
Odata cu infundarea plafonului si indoirea traversei apar tensiuni in stalpi. Odata desprinsi (taiati) de rama plafonului acestia (stalpii) au tendinta sa plece fiecare cum vrea. Apar deformari insesizabile care se pot amplifica la sudarea noului plafon.
In 2 vorbe nu recomand. Poate gasesti un nene mai rabdator si mai priceput care se baga la indreptarea plafonului existent. Metoda e "tiganeasca", adica se ciocaneste la cald si la rece pana revine la o forma cat mai aproape de original. Spun asta ca as prefera chit pe tabla originala in locul sudurilor predispuse la rugina.
Succes si sa ne tii la curent.
Odata cu infundarea plafonului si indoirea traversei apar tensiuni in stalpi. Odata desprinsi (taiati) de rama plafonului acestia (stalpii) au tendinta sa plece fiecare cum vrea. Apar deformari insesizabile care se pot amplifica la sudarea noului plafon.
In 2 vorbe nu recomand. Poate gasesti un nene mai rabdator si mai priceput care se baga la indreptarea plafonului existent. Metoda e "tiganeasca", adica se ciocaneste la cald si la rece pana revine la o forma cat mai aproape de original. Spun asta ca as prefera chit pe tabla originala in locul sudurilor predispuse la rugina.
Succes si sa ne tii la curent.
Aproape sigur masina se va face la Mitsubishi, cei mai calificati pt asa ceva, as zice.
Nu-mi surade nici schimbarea plafonului (adica taiere / sudura), dar nici chit pe masina, si-n special pe plafon. Nu-l vad rezistand acolo prea mult, fara sa se umfle / crape.
O sa vad parerile (garantiile ?) oferite de service, si ce-o deconta asigurarea.
Nu-mi surade nici schimbarea plafonului (adica taiere / sudura), dar nici chit pe masina, si-n special pe plafon. Nu-l vad rezistand acolo prea mult, fara sa se umfle / crape.
O sa vad parerile (garantiile ?) oferite de service, si ce-o deconta asigurarea.
Vezi ca este o firma in galati pe care orecomanda care indreapta fara chit si revopsire, eu am apelat la ei si am fsot foarte multumit. NU ar strica sa le ceri si lor o parere. Este si in otopeni o firma de genu dar nu am fsot multumit de cum au lucrat.
La mine a fsot vorba daor de mici indoituri provocate de usi deschise in parcare si ghinde cazute pe masina, dar am vazut in poze ca au reparat si indoituri mari.
La mine a fsot vorba daor de mici indoituri provocate de usi deschise in parcare si ghinde cazute pe masina, dar am vazut in poze ca au reparat si indoituri mari.
Deocamdata am obosit sa-ncerc sa-i prind la telefon pe cei de la Uniqa, unde am CASCO, pt a-mi face programare, ca altfel nu lucreaza.
Le-am trimis un mail pe adresa dedicata, cum mi-a recomandat si service-ul, si (inca) astept sa ma contacteze.
Ceva detalii / date de contactat ale firmei din Galati ai ? Sunt curios de parerea lor, macar din poze...
Le-am trimis un mail pe adresa dedicata, cum mi-a recomandat si service-ul, si (inca) astept sa ma contacteze.
Ceva detalii / date de contactat ale firmei din Galati ai ? Sunt curios de parerea lor, macar din poze...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori