Lancer Did 140 Cp Orient Red Instyle
Din fericire si in acelasi timp surprinzator, capota portbagajului a fost neatinsa. Ceea ce a trebuit inlocuit a fost armatura barei ( cu tot cu bara ) si indreptarea alveolei rotii de rezerva. Din cate imi aduc aminte, toata reparatia a fost in jur de 6000 de Ron, incluzand si celelate piese de pe fata. Dupa ceva timp am descoperit ca ar fi trebuit schimbate si lampile de numar, cadrul nichelat al mastii fata superioare si ceva piese de prindere din spate. Din pacate descoperirea a venit prea tarziu dar ... astia sunt " specialistii" din ziua de azi. Nu verifici - te arzi.
Avand in vedere ca vine-vine primavara, ma bate gandul sa ma pregatesc cu un set de "sandale" de vara. Pana acum, pe dimensiunile de 18" am mancat Yokohamele cu care a venit incaltata si inca un set de Falken ZIEX. Din ceea ce am reusit sa gasesc pana acum, la un raport pret - aprecieri pozitive ale utilizatorilor, mi se parea o alegere buna Kumho Ecsta. Dar ieri m-a lovit ideea de a schimba 215/45/18 cu 225/45/18. Asta inseamna un flanc mai inalt cu vreo 5 mm si un diametru al rotii mai mare cu vreo 9 mm. Asta si latimea mai mare cu 10 mm ma face sa ma intreb daca ar avea loc fara sa atinga prin vreun cotlon. Abaterea vitezometrului nu ar fi mai mare de 1-2 km/h la 100 km/h.A montat cineva dimensiunea asta ?
Culmea, diferenta de pret este in favoarea dimensiunii mai mari ! Iar dimensiunea stoc de 215/45/18 e destul de greu de gasit la un scor rezonabil.
Culmea, diferenta de pret este in favoarea dimensiunii mai mari ! Iar dimensiunea stoc de 215/45/18 e destul de greu de gasit la un scor rezonabil.
Kumho am avut de doua ori pana acum: mi se pare unul dintre cele mai bune raporturi pret/calitate oferite de piata in acest moment. Stiu ca sunt subiectiv dar va spun sincer: am avut un set de vara pe un renault laguna 2 si franau mult mai bine decat continentalurile originale (pe care le inlocuisem).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori