2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 DID, 140CP, Black Mica, Instyle
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
De curand am adus mici modificari masinii.
Grila am vopsit-o cu negru mat. M-am chimuit cam mult sa dau jos nichelul, dar a meritat ("peocedeul"=am exfoliat cu o lama de cuter).
Folia de sub numar si de la stalpi este folie de carbon 3M texturata, autocolanta detalii aici.
Toata treaba cu folia m-a dus la 300 ron, material + mana de lucru (1mp de folie este 180 ron).
Pe viitor ma gandesc sa pun folie pe plafonul masinii; am vazut ca da bine, iar baietii de la atelierul cu pricina mi-au spus ca au mai pus folie pe Lancer si ca se vede bine.
Zilele acestea am observat pe plafon 2 infundaturi in coltul din dreapta spate si nu stiu cum de m-am ales cu ele. As vrea sa indrept plafonul, dar undeva unde sa nu afecteze vopseaua.....ceva idei unde as putea gasi un asemenea service?
Grila am vopsit-o cu negru mat. M-am chimuit cam mult sa dau jos nichelul, dar a meritat ("peocedeul"=am exfoliat cu o lama de cuter).
Folia de sub numar si de la stalpi este folie de carbon 3M texturata, autocolanta detalii aici.
Toata treaba cu folia m-a dus la 300 ron, material + mana de lucru (1mp de folie este 180 ron).
Pe viitor ma gandesc sa pun folie pe plafonul masinii; am vazut ca da bine, iar baietii de la atelierul cu pricina mi-au spus ca au mai pus folie pe Lancer si ca se vede bine.
Zilele acestea am observat pe plafon 2 infundaturi in coltul din dreapta spate si nu stiu cum de m-am ales cu ele. As vrea sa indrept plafonul, dar undeva unde sa nu afecteze vopseaua.....ceva idei unde as putea gasi un asemenea service?
- Fişiere ataşate
-
- IMG_0013_resize.JPG (118.87 KiB) Vizualizat de 2384 ori
-
- IMG_0008_resize.JPG (117.8 KiB) Vizualizat de 2385 ori
-
- IMG_0007_resize.JPG (113.15 KiB) Vizualizat de 2420 ori
QUOTE (Danyutz @ Apr 15 2009, 01:12 PM) Grila sport si folie imitatie carbon?
Exact, grila sport vopsita de mine si folie imitatie de carbon, texturata.
Tot de curand mi-am marit si colectia de machete: 1 Lancer WRC si 2 Evo IX Rallyart. Asi dori sa-i multumesc pe aceasta cale lui andrei.pex pentru link-ul cu machete; intr-o saptamana am dat comanda si au si ajuns machetele.
Exact, grila sport vopsita de mine si folie imitatie de carbon, texturata.
Tot de curand mi-am marit si colectia de machete: 1 Lancer WRC si 2 Evo IX Rallyart. Asi dori sa-i multumesc pe aceasta cale lui andrei.pex pentru link-ul cu machete; intr-o saptamana am dat comanda si au si ajuns machetele.
- Fişiere ataşate
-
- 1__20__resize.JPG (78.59 KiB) Vizualizat de 2285 ori
-
- 1__14__resize.JPG (69.04 KiB) Vizualizat de 2278 ori
-
- 1__12__resize.JPG (103.96 KiB) Vizualizat de 2283 ori
-
- 1__8__resize.JPG (73.62 KiB) Vizualizat de 2294 ori
-
- 1__4__resize.JPG (68.37 KiB) Vizualizat de 2282 ori
-
- 1__3__resize.JPG (73.61 KiB) Vizualizat de 2285 ori
-
- 1__2__resize.JPG (67.79 KiB) Vizualizat de 2296 ori
QUOTE (zimbet @ Apr 15 2009, 01:23 PM) folia carbon ai montat-o la ei... ai facut o alegere buna pt bara... ma intereseaza si pe mine... nu ai vrut s alipesti si partea de jos???... daca ai posibilitatea sa pui si niste poze cu masina curata...
Diferenta dintre luciul vopselei masinii si aspectul mat al foliei imi place cum vine; este discret si totodata da bine.
Folia am montat-o la ei pentru ca am vrut sa iasa treaba buna; pe suprafete tridimensionale folia trebuie incalzita ca sa ia forma suportului pe care se lipeste.
Initial am vrut sa pun folie si pe partea de jos, dar mi-au spus ca acolo nu tine din cauza ca este aproape de sol si toata murdaria se depune acolo. Baietii de acolo mi-au spus ca, daca vreau neaparat, imi pun folie si acolo, dar dupa aceea sa nu-i injur ca mi-au luat banii degeaba. Mi-au mai spus ca au mai montat si la alte masini in zona aceea si dupa ceva timp au fost nevoiti sa o dea jos.
La primul spalat o sa fac poze cu masina curata si o sa postez cateva poze.
Diferenta dintre luciul vopselei masinii si aspectul mat al foliei imi place cum vine; este discret si totodata da bine.
Folia am montat-o la ei pentru ca am vrut sa iasa treaba buna; pe suprafete tridimensionale folia trebuie incalzita ca sa ia forma suportului pe care se lipeste.
Initial am vrut sa pun folie si pe partea de jos, dar mi-au spus ca acolo nu tine din cauza ca este aproape de sol si toata murdaria se depune acolo. Baietii de acolo mi-au spus ca, daca vreau neaparat, imi pun folie si acolo, dar dupa aceea sa nu-i injur ca mi-au luat banii degeaba. Mi-au mai spus ca au mai montat si la alte masini in zona aceea si dupa ceva timp au fost nevoiti sa o dea jos.
La primul spalat o sa fac poze cu masina curata si o sa postez cateva poze.
ms... ms... ai facut o treaba buna... pe mine chiar ma batea gandul ce s fac... nu stiu daca ai vazut ce prostii am facut in photoshop... http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1253&st=425
QUOTE (zimbet @ Apr 15 2009, 04:46 PM) ms... ms... ai facut o treaba buna... pe mine chiar ma batea gandul ce s fac... nu stiu daca ai vazut ce prostii am facut in photoshop... http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1253&st=425
Am vazut ca te-ai jucat cu Photoshopul ......alta varianta mai buna decat folia ce imita carbonul nu am gasit nici eu; asa e cand masina este neagra....nu prea ai multe optiuni sa scoti grila in evidenta.
Am vazut ca te-ai jucat cu Photoshopul ......alta varianta mai buna decat folia ce imita carbonul nu am gasit nici eu; asa e cand masina este neagra....nu prea ai multe optiuni sa scoti grila in evidenta.
Ieri am fost la TCM Turbo detalii aici si m-am interesat in legatura cu remaparea softului la masina. Am primit urmatoarele respunsuri:
- putere sa va situa undeva intre 170-175 cp
- cuplul va fi de aprox. 385-390 Nm
- consumul va scadea undeva intre 0.5 - 1 %
- motorul va functiona mult mai "relaxat"
- in ceea ce priveste garantia masini, ori de cate ori am nevoie sa merg cu masina in service, ma duc si imi pun softul original al masinii ( pe care il pastreaza in baza lor de date) operatiune care este gratis (spun ei)
- intreaga operatiune se desfasoara prin intermediul mufei OBD si consta in preluarea softului masinii, modificarea acestuia si reintroducerea softului modificat
- cosul este de 1000 ron
Avand in vedere faptul ca motorul de pe masina este de origine VW, iar cei de la TCM Turbo fac chip tunning la masini VW de cava timp, ma gandesc ca se pricep destul de bine la ceea ce fac. Mai mult decat atat, am vazut acolo, pe langa masini, care sunt sa le spunem modeste, si masini care se respecta. Eu am ajuns la ei printr-un prieten care are un Outlander 2007 - 2.0 DI-D adus de afara si care si-a facut chip tunning la TCM acum mai bine de jumatate de an si nu a avut nici cea mai mica problema cu masina.
Ma gandesc serios sa fac si eu modificarea cu pricina.
- putere sa va situa undeva intre 170-175 cp
- cuplul va fi de aprox. 385-390 Nm
- consumul va scadea undeva intre 0.5 - 1 %
- motorul va functiona mult mai "relaxat"
- in ceea ce priveste garantia masini, ori de cate ori am nevoie sa merg cu masina in service, ma duc si imi pun softul original al masinii ( pe care il pastreaza in baza lor de date) operatiune care este gratis (spun ei)
- intreaga operatiune se desfasoara prin intermediul mufei OBD si consta in preluarea softului masinii, modificarea acestuia si reintroducerea softului modificat
- cosul este de 1000 ron
Avand in vedere faptul ca motorul de pe masina este de origine VW, iar cei de la TCM Turbo fac chip tunning la masini VW de cava timp, ma gandesc ca se pricep destul de bine la ceea ce fac. Mai mult decat atat, am vazut acolo, pe langa masini, care sunt sa le spunem modeste, si masini care se respecta. Eu am ajuns la ei printr-un prieten care are un Outlander 2007 - 2.0 DI-D adus de afara si care si-a facut chip tunning la TCM acum mai bine de jumatate de an si nu a avut nici cea mai mica problema cu masina.
Ma gandesc serios sa fac si eu modificarea cu pricina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori