2008 Mitsubishi Lancer 2.0 140CP Instyle - Thunder Blue
- Manolaki$$
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 02, 2008 12:48 pm
:shock: VA ROG!!! din toata inimioara mea mica sa ma ajutati...Am achizitionat de curand un Mitsu Lancer varianta Instyle A04 si spre surprinderea mea(chiar daca ma steptam la o figura de genu acesta ) GPS-ul nu are harta pe Romania si alte tarii est europene .Credetii ca avem de unde face rost si noi de acest soft???
Pe mine unul m-ati ajuta extrem de mult dat fiind faptul k am mult de alergat aceasta superba masinuta :roll: Va multumesc anticipat si sper k nu sunt singurul in aceasta situatie :!:
Astazi am apucat sa fac niste teste, fiind motivat de testele pe care le-a facut DeBogdan cu 1.8 MT.
Asadar vitezele maxime atinse in fiecare treapta sunt:
1: 40 km/h
2: 70 km/h
3: 110 km/h
4: 160 km/h
5: -nu am avut unde sa incerc, dar dau cu banu si zic 190
6: 210 km/h (testat pe autostrada)
Tot astazi am accesat meniul Service al sistemului MMCS, unde are o sectiune GPS Info. Acolo sunt tot felul de informatii receptionate de la sateliti, printre care e si viteza reala de deplasare. Am facut un test sa vad ce eroare are indicatorul din bord fata de viteza reala.
La 20km/h viteza reala este de 15.
La 100km/h este 95.
La 160km/h este 153.
Am observat ca la viteze de pana la 30km/h diferentele sunt destul de mari, si deasemenea la viteze de peste 140km/h.
Asadar vitezele maxime atinse in fiecare treapta sunt:
1: 40 km/h
2: 70 km/h
3: 110 km/h
4: 160 km/h
5: -nu am avut unde sa incerc, dar dau cu banu si zic 190
6: 210 km/h (testat pe autostrada)
Tot astazi am accesat meniul Service al sistemului MMCS, unde are o sectiune GPS Info. Acolo sunt tot felul de informatii receptionate de la sateliti, printre care e si viteza reala de deplasare. Am facut un test sa vad ce eroare are indicatorul din bord fata de viteza reala.
La 20km/h viteza reala este de 15.
La 100km/h este 95.
La 160km/h este 153.
Am observat ca la viteze de pana la 30km/h diferentele sunt destul de mari, si deasemenea la viteze de peste 140km/h.
Permiteti-mi sa ma indoiesc de precizia determinarilor de viteza fecute de GPS fata de vitezometrul electromecanic! Iata argumentatia:
Este cunoscut faptul ca precizia de localizare a sistemelor comerciale GPS (cum este si navigatia de pe Lancer) este de +/- 1.5 metri. Daca navigatia face determinarile la intervale de o secunda, eroarea corespunzatoare de viteza este de 1.5 x 3600 / 1000 = 5.4 km/ora (la intervale mai scurte eroare creste, la determinari mai rare scade). Oricum, eroarea maxima este comparabila (chiar usor mai mare) ca eroarea maxima a vitezometrului!
GPS-ul face determinari bune la viteze mari si foarte proaste la viteze mici.
Este cunoscut faptul ca precizia de localizare a sistemelor comerciale GPS (cum este si navigatia de pe Lancer) este de +/- 1.5 metri. Daca navigatia face determinarile la intervale de o secunda, eroarea corespunzatoare de viteza este de 1.5 x 3600 / 1000 = 5.4 km/ora (la intervale mai scurte eroare creste, la determinari mai rare scade). Oricum, eroarea maxima este comparabila (chiar usor mai mare) ca eroarea maxima a vitezometrului!
GPS-ul face determinari bune la viteze mari si foarte proaste la viteze mici.
De ceva timp mi s-a pus pata pe zgomotul care se aude din portbagaj. Astazi am si apucat sa fac ceva in sensul asta. Am lipit un material textil elastic si pufos pe spatele lateralelor de plastic din portbagaj. Nu am apucat sa fac proba, dar sunt convins ca zgomotele au disparut. In cazul in care nu a-ti priceput ce am facut atasez si doua poze.
QUOTE (cix)De ceva timp mi s-a pus pata pe zgomotul care se aude din portbagaj. Astazi am si apucat sa fac ceva in sensul asta. Am lipit un material textil elastic si pufos pe spatele lateralelor de plastic din portbagaj. Nu am apucat sa fac proba, dar sunt convins ca zgomotele au disparut. In cazul in care nu a-ti priceput ce am facut atasez si doua poze.
Parerea mea este ca zgomotul nu poate fi atenuat cu material textil, din simplul motiv ca acest material nu absoarbe nici zgomotul nici vibratiile.
Eu am lipit pe toti peretii portbagajului (mai putin pe podeaua lui) Dynamat (un material facut special ca sa absoarba vibratii si zgomot) gros de 2mm si tot se mai aud zgomote (mai ales de la socurile preluate de suspensie).
Parerea mea este ca zgomotul nu poate fi atenuat cu material textil, din simplul motiv ca acest material nu absoarbe nici zgomotul nici vibratiile.
Eu am lipit pe toti peretii portbagajului (mai putin pe podeaua lui) Dynamat (un material facut special ca sa absoarba vibratii si zgomot) gros de 2mm si tot se mai aud zgomote (mai ales de la socurile preluate de suspensie).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori