2010 Lancer Ralliart 2.0 240cp Lightning Blue

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Sâm Mar 27, 2010 4:38 pm

ar cam da bine cu orice ...dar cred ca cu asta da cel mai bine

Avatar utilizator
Corliceanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 24, 2008 5:13 pm

Mesaj de Corliceanu » Mar Mar 30, 2010 10:27 pm

foarte foarte foarte tare, BRAVO , buna alegere.

sa ai grija de ea ca si ea va avea grija de tine!!!!!

Avatar utilizator
hmf
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 21, 2010 2:50 pm

Mesaj de hmf » Mar Apr 13, 2010 3:59 pm

Revin cu impresii dupa aproximativ 2.200 km (aprox 500km in Bucuresti, restul Bucuresti-Arad-Timisoara-Oradea-Petrosani-Bucuresti).

1. Deocamdata nu am ce baga de vina
2. Mi-a placut cel mai mult:
- cum sta pe sosea in viraje - fara comentarii. parca e lipita de drum
- demarajul (in modul sport este demential)
3. Mi-a placut mai putin
- am impresia ca in modul normal merge uneori subturata (si se aud niste "greieri" in bord)... dar probabil ca trebuie sa ma mai invat cu cutia asta.
- sistemul audio e cam slabut (noroc ca nu prea ma intereseaza)
4. Consumul:
- in Bucuresti: 14-16
- in Arad/Petrosani: 13-14
- autostrada, pilot automat 130km/h: 11,2
- autostrada, pilot automat 160km/h: 14
- autostrada, 190-200km/h: 18
- Oradea-Petrosani: viteza medie 68km/h: 11

Si ca fapt divers, era sa raman fara carnet pe Valea Oltului . Noroc cu "amenzile" astea fara chitanta.

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mar Apr 13, 2010 4:26 pm

Mi-a zis un prieten din AR ca a vazut un RA albastru cu nr rosii

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mar Apr 13, 2010 5:54 pm

Ma bucur pentru tine. Cat mai multe lucruri bune sa ne spui, despre masina. Lista cu neplaceri sper sa ramana in continuare goala.

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mar Apr 13, 2010 8:17 pm

Las-o fara eleron!

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mar Apr 13, 2010 9:05 pm

Te felicit pentru alegerea facuta si iti urez sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Avatar utilizator
Ursu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 11, 2007 2:14 pm

Mesaj de Ursu » Lun Apr 26, 2010 1:52 am

masina arata smecher rau.culoarea este dementiala.nu i sta bine fara eleron.
altceva....mai ma uit putin la poze si maine ma duc la mcar sa vad daca mi primesc lanceru la buyback )

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Apr 26, 2010 10:55 am

Da arata ok doar cu eleronul ala buza. Cu alt eleron arata hilar ca e curul ala prea inalt. Masina o vad des pe Ferdinand.

Avatar utilizator
c6t9
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 01, 2010 10:33 pm

Mesaj de c6t9 » Sâm Mai 01, 2010 11:06 pm

Maşina e superbă. Mă tot uit şi eu după un EVO X, găsisem ceva la preţ f bun, prea bun, dar fiind din Rom?nia, mi-e cam frică.

M-am interesat şi despre Ralliart, prin state unii se pl?ng că nu ţine cutia la abuz foarte mare sau modificări, se pare că nu este la fel de solidă ca cea de pe EVO X (care unii susţin că ţine şi 400 WHP). Dacă vei avea cumva probleme, există ?n state ambreiaje pt. 400 sau 500 de cai. De asemenea dacă eşti dintre cei care merg foarte tare, poate rentează să-i pui un cooler, nu e prea scump dacă te g?ndeşti c?t costă o cutie şi ?n plus nu se mai pl?nge de supra?ncălzire.

http://store.ami-customs.com/index.php/ ... -x-mr.html să-ţi faci o idee. Ar trebui să meargă şi la tine fără probleme. Adesea cele mai bune investiţii nu sunt ?n puterea motorului.

Ai mai putea avea ?n vedere http://www.maperformance.com/kw-clubspo ... evo-x.html, fac diferenţa faţă de stock destul de serios.

Reviziile din păcate sunt foarte dese, n-ai ce să faci, motorul funcţionează la un regim foarte ridicat. Dar personal la toate maşinile am făcut reviziile cam la maxim 10k km (şi la alea care aveau ?n carte 30k km - BMW. La Subaru 2.5 turbo am făcut reviziile la 6k km), pt. că Rom?nia e plină de praf, iar carburantul de impurităţi. De fapt aici e o discuţie ceva mai complexă, uleiul se schimbă la număr de ore de funcţionare ?ntr-un anumit regim, dar nu intrăm ?n detalii din astea.

Legat de mersul subturat ?n D, nu eşti singurul care se pl?nge, se pare că turbina nu prea face presiune cum trebuie. Toţi recomandă Sport pt. mersul normal. S-ar putea să consume mai mult, dar maşina e mult mai plăcută şi se simte mai bine.

Cam c?t de mic este portbagajul? Pt mine şi ăsta e un factor care mă pune pe g?nduri, mi-e că dacă mai plec cu cea mică, deşi nu mai este cu premergător şi cărucior acum, va avea alte acareturi şi s-ar putea să fie o problemă majoră. De asta mă uit cu un ochi la EVO şi altul la un OPC sau poate altă limuzină asemănatoare.

QUOTE (hmf @ Apr 13 2010, 03:59 PM) Revin cu impresii dupa aproximativ 2.200 km (aprox 500km in Bucuresti, restul Bucuresti-Arad-Timisoara-Oradea-Petrosani-Bucuresti).

1. Deocamdata nu am ce baga de vina
2. Mi-a placut cel mai mult:
- cum sta pe sosea in viraje - fara comentarii. parca e lipita de drum
- demarajul (in modul sport este demential)
3. Mi-a placut mai putin
- am impresia ca in modul normal merge uneori subturata (si se aud niste "greieri" in bord)... dar probabil ca trebuie sa ma mai invat cu cutia asta.
- sistemul audio e cam slabut (noroc ca nu prea ma intereseaza)
4. Consumul:
- in Bucuresti: 14-16
- in Arad/Petrosani: 13-14
- autostrada, pilot automat 130km/h: 11,2
- autostrada, pilot automat 160km/h: 14
- autostrada, 190-200km/h: 18
- Oradea-Petrosani: viteza medie 68km/h: 11

Si ca fapt divers, era sa raman fara carnet pe Valea Oltului . Noroc cu "amenzile" astea fara chitanta.

Nişte informaţii foarte bune, de mult aştept cifre reale, nu ?nchipuite, sunt destui cărora le consumă ca la un diesel deşi ei spun că merg tare. Eu c?nd aveam Subaru nu mă credea nimeni că poate consuma +30% dacă mergi serios cu ea.


QUOTE (Danyutz @ Apr 13 2010, 08:17 PM) Las-o fara eleron!

Destul de corect, s-ar putea ca acel eleron să nu facă dec?t mai mult "drag" la viteze mari şi să crescă consumul ?n consecinţă. Nu cred că se dă chiar aşa tare cu ea să fie necesar.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori