2005 Lancer Evo Viii- Prima Mea Masina, My Dream Car!
Saptamana asta vede si masinuta mea service-ul. I-a venit timpul uleiului si filtrului de ulei si din pacate discului de ambreiaj. Cel care il are masina acum e prea brutal si nu ma pot obisnui cu el. Nu e de oras( cerc full), e de curse si bruscheaza masina ingrozitor daca nu plec cum trebuie cu ea.
- Fişiere ataşate
-
- P4300861_resize.JPG (169.68 KiB) Vizualizat de 2153 ori
-
- P4300860_resize.JPG (184.59 KiB) Vizualizat de 2187 ori
-
- P4300858_resize.JPG (199.2 KiB) Vizualizat de 2180 ori
-
- Imag045.jpg (237.8 KiB) Vizualizat de 2159 ori
QUOTE (magnex265 @ Apr 28 2010, 11:52 AM) Mi-e imi place tare mult sa impartasesc si cu ceilalti placerea/ bucuria pe care o am eu de la Evo ul asta. Visam la ea cand eram pusti. Acum s-a nimerit sa o am.
doamne ce bine arata, fericitule!
cred ca multi s-au gandit ca n-ar fi rau sa ne impartasesti din placere macar ca pasageri
doamne ce bine arata, fericitule!
cred ca multi s-au gandit ca n-ar fi rau sa ne impartasesti din placere macar ca pasageri
Postez acum nu pt a ma razbuna dar pt a ajuta/ feri pe altii sa nu pateasca ce am patit eu. Va rog sa cititi daca aveti rabdare ca nu e de glumit. Pe mine m-a terminat nervos( pana la lacrimi)
Merg la un service sa imi schimb chitul de ambreiaj. Dau un search pe google " serviceuri Bucuresti". In primele 5 Top Ten AG. Intru pe site, toate bune si furmoase , frumos realizat...modern, aparatura.. sun programez. "Daca veniti de dim pana seara este gata". Joi ajung la 11.00 ce e drept pt ca a trebuit sa duc pe cineva la aeroport. Le zic ca vreau sa stau langa masina cat lucreaza la ea, ei zic no problem. Pe la 15.00 cred ca s-au apucat de ea. Si dai si lupta cu ea scut jos, esapament, cardan, .. baterie... Au ajuns la puntea fata care nu iesea din cauza unor suruburi care se invarteau in gol. NU dau vina pe ei ca s-au invartit in gol dar nici nu bag mana in foc. Au tot folosit pistolul pneumatic la diferite suruburi si e posibil sa le fi stricat de la lucrul acela.
Daupa doua zile au reusit sa dea puntea fata jos. A treia zi ne-am chinuit sa dam cutia jos impreuna cu diferentialul fata. Ne-am chinuit pur si simplu pt ca nu iesea( nu au separat diferentialul de cutie) si practic ne chinuiam sa scoatem " o vaca_ pe geamul de la casa. Spun ca "ne-am" chnuit pt ca ma duceam de dimineata si plecam seara la 18.00 cand se termina programul. Nu m-a pus nimeni sa fac asta dar era o greseala fatala sa nu ma fi dus. Nu au mecanici, nu se pricepea nimeni pt masina asta. Era ca si cum as fi demontat eu. totul se facea pe principiul " ba de om a fost facuta/ montata deci trebuie sa ma pricep si eu"; totul era pe bajbaite/ incercate. Spre dupa amiaza in cea de-a 3-a zi am reusit sa dam cutai+ dif jos, s-a schimbat chitul. A venit partea de chin, pusul la loc a cutiei+ dif care erau unite. Asta insemna aprox 200 de kg zic eu. Va zic, stateam 4 insi cu ansamblul pe brate tipp de 1 min , eram terminati de maini, curgeau apele de pe noi. Seara am fost mort de oboseala. Am plecat acasa fara sa reusim sa o punem la loc. A 4-a zi am ajuns pe la 10 si era montata cutia si dif. S-a scapat un omulet de acolo si au zis ca au reusit sa le monteze separand diferentialul de cutie.Probabil era si singura varianta omeneasca de a monta totul la loc. Pana dupa amiaza au montat totul la loc. Jumate de zi s-au chinuit sa monteze/ centreze volanul pt ca atunci cand au desfacut pe dedesubt a iesit nu stiu ce din caseta de directie si trebuia montat totul la loc( volanul). Facem o proba cu masina. Nu tragea de nici un fel, la 4000 de ture se oprea cu rateuri parca mergea cu gazolina. Ii zic lu nenea ala "ba nene nu trage ce e asta"?? Venim inapoi , se uita vreo 3 la ea , pun un tester de kkt Delphi pe ea sa vada ce are, bineinteles nu avea EVO in programe... si fantastic unul observa ca nu avea furtunul de debitmetru pus. Gata dom"le merge acum .... iesim iar, a mers f bine tragea de rupea , ambreiajul f bun, schimba usor, se simte perfect, de strada..
Plec dupa 4 zile de chin( au fost mai multe chestii dar nu vreau sa ma mai gandesc la ele). Pe drum mi se aprind toate ledurile de la ACD( tarmac, gravel, snow). Simt ca mi se face rau de la inima. Am inspiratia sa trec in drum spre casa pe la Collina Motors. Acolo e dl . George, seful serviceului de la Motorsport( 5 EVO avea la preparat). Pe calea asta ii multumesc din suflet pt ca are rabdare cu mine si ca intotdeauna iti da cele mai bune sfaturi. Ii zic care e treaba. Zambeste( nici nu avea ce sa faca omul) , si zice, nu mai circula cu masina, si du-te acasa cat poti de incet. Aia de la service nu ti-au pus ulei in diferential, nu ti l-au aerist si posibil nici sa nu ai lichid vasul de ATF. Ai mari sanse sa iti distrugi diferentialul si multe altele. NU pot spune in cuvinte ce am simtit si ce era in sufletul meu. Ajung acasa alb ca varul. Ma uit in portbagaj la vasul de ATF si era gol gol, 100% si diferentialul e la fel si neaerisit. Am mai intrebat niste proprietari de EVO ce ar fi cu ledurile aprinse si exact la fel mi-au spus. Sa completez cu ulei de diferential in fata si cu ATF in spate. .......
Pt cei ce tin la masinile lor, pasionati, aceia care pun suflet, nu faceti greseala pe care am facut-o eu. Fugiti de serviceul ala ca de dracu. Cei mai incompetenti si mai nepriceputi. Barosul, autogenul .. e la putere acolo. Mecanicul a avut vointa si nu prea ii port pica dar ceilalti au fost niste nenorociti si niste incompetenti. Poate ca fac si lucruri bune acolo( asta pt cei care le-ar lua apararea) dar personal nu as recomanda serviceul ala nici la un dusman.
Astept week endul pt a-mi face si eu masina, sa imi rezolv cu lichidul de transmisie(ATF) si cu diferentialul. Sper din tot sufletul sa nu se fi intamplat nimic rau si sa mi se stinga ledurile de la bord.
Service uri ca acela nu ar trebui sa functioneze!
Imi cer scuze pt greselile gramaticale. Am scris repede si ma si uitam la meci. Hai Romania(Steaua)!
Numai bine!
Merg la un service sa imi schimb chitul de ambreiaj. Dau un search pe google " serviceuri Bucuresti". In primele 5 Top Ten AG. Intru pe site, toate bune si furmoase , frumos realizat...modern, aparatura.. sun programez. "Daca veniti de dim pana seara este gata". Joi ajung la 11.00 ce e drept pt ca a trebuit sa duc pe cineva la aeroport. Le zic ca vreau sa stau langa masina cat lucreaza la ea, ei zic no problem. Pe la 15.00 cred ca s-au apucat de ea. Si dai si lupta cu ea scut jos, esapament, cardan, .. baterie... Au ajuns la puntea fata care nu iesea din cauza unor suruburi care se invarteau in gol. NU dau vina pe ei ca s-au invartit in gol dar nici nu bag mana in foc. Au tot folosit pistolul pneumatic la diferite suruburi si e posibil sa le fi stricat de la lucrul acela.
Daupa doua zile au reusit sa dea puntea fata jos. A treia zi ne-am chinuit sa dam cutia jos impreuna cu diferentialul fata. Ne-am chinuit pur si simplu pt ca nu iesea( nu au separat diferentialul de cutie) si practic ne chinuiam sa scoatem " o vaca_ pe geamul de la casa. Spun ca "ne-am" chnuit pt ca ma duceam de dimineata si plecam seara la 18.00 cand se termina programul. Nu m-a pus nimeni sa fac asta dar era o greseala fatala sa nu ma fi dus. Nu au mecanici, nu se pricepea nimeni pt masina asta. Era ca si cum as fi demontat eu. totul se facea pe principiul " ba de om a fost facuta/ montata deci trebuie sa ma pricep si eu"; totul era pe bajbaite/ incercate. Spre dupa amiaza in cea de-a 3-a zi am reusit sa dam cutai+ dif jos, s-a schimbat chitul. A venit partea de chin, pusul la loc a cutiei+ dif care erau unite. Asta insemna aprox 200 de kg zic eu. Va zic, stateam 4 insi cu ansamblul pe brate tipp de 1 min , eram terminati de maini, curgeau apele de pe noi. Seara am fost mort de oboseala. Am plecat acasa fara sa reusim sa o punem la loc. A 4-a zi am ajuns pe la 10 si era montata cutia si dif. S-a scapat un omulet de acolo si au zis ca au reusit sa le monteze separand diferentialul de cutie.Probabil era si singura varianta omeneasca de a monta totul la loc. Pana dupa amiaza au montat totul la loc. Jumate de zi s-au chinuit sa monteze/ centreze volanul pt ca atunci cand au desfacut pe dedesubt a iesit nu stiu ce din caseta de directie si trebuia montat totul la loc( volanul). Facem o proba cu masina. Nu tragea de nici un fel, la 4000 de ture se oprea cu rateuri parca mergea cu gazolina. Ii zic lu nenea ala "ba nene nu trage ce e asta"?? Venim inapoi , se uita vreo 3 la ea , pun un tester de kkt Delphi pe ea sa vada ce are, bineinteles nu avea EVO in programe... si fantastic unul observa ca nu avea furtunul de debitmetru pus. Gata dom"le merge acum .... iesim iar, a mers f bine tragea de rupea , ambreiajul f bun, schimba usor, se simte perfect, de strada..
Plec dupa 4 zile de chin( au fost mai multe chestii dar nu vreau sa ma mai gandesc la ele). Pe drum mi se aprind toate ledurile de la ACD( tarmac, gravel, snow). Simt ca mi se face rau de la inima. Am inspiratia sa trec in drum spre casa pe la Collina Motors. Acolo e dl . George, seful serviceului de la Motorsport( 5 EVO avea la preparat). Pe calea asta ii multumesc din suflet pt ca are rabdare cu mine si ca intotdeauna iti da cele mai bune sfaturi. Ii zic care e treaba. Zambeste( nici nu avea ce sa faca omul) , si zice, nu mai circula cu masina, si du-te acasa cat poti de incet. Aia de la service nu ti-au pus ulei in diferential, nu ti l-au aerist si posibil nici sa nu ai lichid vasul de ATF. Ai mari sanse sa iti distrugi diferentialul si multe altele. NU pot spune in cuvinte ce am simtit si ce era in sufletul meu. Ajung acasa alb ca varul. Ma uit in portbagaj la vasul de ATF si era gol gol, 100% si diferentialul e la fel si neaerisit. Am mai intrebat niste proprietari de EVO ce ar fi cu ledurile aprinse si exact la fel mi-au spus. Sa completez cu ulei de diferential in fata si cu ATF in spate. .......
Pt cei ce tin la masinile lor, pasionati, aceia care pun suflet, nu faceti greseala pe care am facut-o eu. Fugiti de serviceul ala ca de dracu. Cei mai incompetenti si mai nepriceputi. Barosul, autogenul .. e la putere acolo. Mecanicul a avut vointa si nu prea ii port pica dar ceilalti au fost niste nenorociti si niste incompetenti. Poate ca fac si lucruri bune acolo( asta pt cei care le-ar lua apararea) dar personal nu as recomanda serviceul ala nici la un dusman.
Astept week endul pt a-mi face si eu masina, sa imi rezolv cu lichidul de transmisie(ATF) si cu diferentialul. Sper din tot sufletul sa nu se fi intamplat nimic rau si sa mi se stinga ledurile de la bord.
Service uri ca acela nu ar trebui sa functioneze!
Imi cer scuze pt greselile gramaticale. Am scris repede si ma si uitam la meci. Hai Romania(Steaua)!
Numai bine!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori