2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Instyle Orient Red Dudu

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Vin Apr 03, 2009 11:15 am

cu polo la 180 se ingusta autostrada, nu mai imi ajungeau benzile...sasiul lancerului e fantastic..se vede ca e proiectat sa ia mai mult..

zimbet, da-mi un add pe messenger si vobim plmplm2

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Apr 03, 2009 11:38 am

Dar dece vrei sa vezi cat prinde masina?

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Vin Apr 03, 2009 2:13 pm

nu ma refeream ca l-a zguduit..am dacie si la 100 la ora e senzatie..si sa vezi pe unu ca zboara pe langa tine..

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Vin Apr 03, 2009 2:20 pm

vibe, de placere..nu esti mandru ca masina ta prinde viteza asta? pur si simplu pentru ca e interesant..uite eu prefer asta sau cursele 0-100 in locul liniutzelor..nu stiu de ce..poate pentru ca m-am plictisit de ele..sau prefer sa iau o camera foto si sa fac poze..am in gand nijte idei tari pt poze, doar ca am 2 camere si ambele defecte..

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Vin Apr 03, 2009 2:24 pm

ai reusit sa ajungi la 220 (?!) cand mergeai in spatele mercedesului din cauza fenomenului de aspiratie..tu mergeai in golul de aer facut de el si intampinai o rezistenta mai mica la inaintare (aproape de 0 din partea aerului).In acest caz cele 2 masini se comporta ca un ansamblu si viteza ambelor poate fi mai mare decat daca ar fi mers de una singura in aceleasi conditii.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Vin Apr 03, 2009 2:48 pm

hmm..si el prindea mai mult? eu eram in golul de aer, dar el de ce nu intampina rezistenta aerului? oricum ..nu stateam chiar lipit de fundu lui, deci in nici un caz rezistenta 0:)

in momentul in care s-a dat din fata mea(eu ma tot apropiam, incet dar sigur) am simtit izbitura aerului , ca si cum ai trece pe langa un camion.

ca sa nu mai spun ca am uitat de presiunea in cauciucuri...am 2.4 acu..si trebuie 2.7 pt viteze peste 160..

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Vin Apr 03, 2009 2:57 pm

pai el inainteaza mai repede pentru ca nu e tras inapoi in golul de aer care se inchide..acum se va inchide in spatele tau.Daca ai simtit aerul lovind masina inseamna ca erai in "trena" lui.Oricum e mult mai importanta lipsa rezistentei la inaintare decat inchiderea golului de aer.Din aceasta cauza viteza ansamblului e ceva mai mare.
E o faza care e foarte des intalnita la NASCAR.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Apr 03, 2009 3:07 pm

Mandru sunt de masina in general... nu de faptul ca prinde 220 ... dar fiecare cu ``hobby-urile`` lui . si eu am tot felul de curiozitati... ai si tu dreptate aici

Avatar utilizator
gturcanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mar 11, 2009 3:36 pm

Mesaj de gturcanu » Vin Apr 03, 2009 3:26 pm

Felicitari si circuit fara incidente.
Ma bucur ca mai vad un Lancer Red ca al meu.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Vin Apr 03, 2009 3:38 pm

ligla, stiam de nascar, de faza, dar nu ma gandeam ca si inchiderea te incetineste..dar adevarule ca la vitezele alea fiecare calutz conteaza, si fiecare detaliu.. iar vacuumu de aer trage masina..

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori