2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Instyle Orient Red Dudu
vibe, de placere..nu esti mandru ca masina ta prinde viteza asta? pur si simplu pentru ca e interesant..uite eu prefer asta sau cursele 0-100 in locul liniutzelor..nu stiu de ce..poate pentru ca m-am plictisit de ele..sau prefer sa iau o camera foto si sa fac poze..am in gand nijte idei tari pt poze, doar ca am 2 camere si ambele defecte..
ai reusit sa ajungi la 220 (?!) cand mergeai in spatele mercedesului din cauza fenomenului de aspiratie..tu mergeai in golul de aer facut de el si intampinai o rezistenta mai mica la inaintare (aproape de 0 din partea aerului).In acest caz cele 2 masini se comporta ca un ansamblu si viteza ambelor poate fi mai mare decat daca ar fi mers de una singura in aceleasi conditii.
hmm..si el prindea mai mult? eu eram in golul de aer, dar el de ce nu intampina rezistenta aerului? oricum ..nu stateam chiar lipit de fundu lui, deci in nici un caz rezistenta 0:)
in momentul in care s-a dat din fata mea(eu ma tot apropiam, incet dar sigur) am simtit izbitura aerului , ca si cum ai trece pe langa un camion.
ca sa nu mai spun ca am uitat de presiunea in cauciucuri...am 2.4 acu..si trebuie 2.7 pt viteze peste 160..
in momentul in care s-a dat din fata mea(eu ma tot apropiam, incet dar sigur) am simtit izbitura aerului , ca si cum ai trece pe langa un camion.
ca sa nu mai spun ca am uitat de presiunea in cauciucuri...am 2.4 acu..si trebuie 2.7 pt viteze peste 160..
pai el inainteaza mai repede pentru ca nu e tras inapoi in golul de aer care se inchide..acum se va inchide in spatele tau.Daca ai simtit aerul lovind masina inseamna ca erai in "trena" lui.Oricum e mult mai importanta lipsa rezistentei la inaintare decat inchiderea golului de aer.Din aceasta cauza viteza ansamblului e ceva mai mare.
E o faza care e foarte des intalnita la NASCAR.
E o faza care e foarte des intalnita la NASCAR.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori