2008 Lancer 1.5 109 CP Invite - Amethyst Black
Bughy, daca ai terminat cu rodajul poti sa incepi sa te dai la ea.
Oricum de ce ti-e frica nu scapi. )
Am glumit...
Dupa prima mie poti sa incepi sa-i dai gradual, oricum pana la 10.000 km motorul se tot lasa.
Mergi cum iti place tie, daca iti place sa mergi mai sport, fa-o, daca nu, nu.
Legat de teoria aia batraneasca de pe vremea daciei 1300, "am obisnuit masina sa fie lenesa", nu stiu ce sa zic.
Are un sambure de adevar, insa poate fi dezobisnuita foarte simplu...adica nu-ti imagina ca asa ramane masina si la revedere nu mai ai ce sa-i faci...schimbi stilul de mers si masina se va "adapta".
Ideea e ca un condus mai lent, in intervalul subturat - normal si viteza legala respectata la sange...in timp poate avea ceva efecte negative asupra performantelor masinii....lipsa de cuplu al motorului la turatii mici chinuie mai mult motorul sa accelereze pana la o anumita viteza si rezulta si un consum mai mare; se depune calamina pe injectoare datorita arderilor incomplete ale combustibilului; ungere si presiune ulei proaste; catalizatorul si intreaga evacuare vor avea de suferit.
Pentru cei ce mai mult circula prin oras si la viteze economice, este recomandat sa isi mai scoata masina si la drumuri lungi, pe cat posibil cu trafic mai redus.
Eu o tin in jurul turatiei de cuplu maxim.
In oras intre 3000 - 3500 - 4000 rpm , dar cu precadere un pic sub turatia de cuplu maxim (4000 rpm) ca sa ma pot lansa in forta atunci cand e nevoie...si cum masina e mica e nevoie... sa ma strecor de pe o banda pe alta cat mai in fata, la semafor.
Afara, cat tine...si asa se curata si discuri si evacuare si tot. )
Oricum la motorul asta, indiferent cat de nerodata ar fi masina, pana in 4000 rpm (turatia de cuplu maxim) si din cand in cand pana la 6000 rpm, nu are ce sa se intample rau.
Legat de aditivi din targ...nu sunt de acord cu ei.
Am folosit aditiv Mitsubishi...
Folosesc insa Efix 95 si merge foarte bine cu ea.
Chiar mai bine decat cu benzina de 100.
Am vorbit cu un tip de la mcar care are tot colt si mi-a confirmat ca efix 95 e foarte bine agreata de colt si ca nu prea ar sti sa arda benzina de 100.
Petrom 99+, Efix 95 sunt cele mai OK pentru motorul de pe coltul meu adica , cu acesti carburanti merge cel mai bine.
bafta!
Oricum de ce ti-e frica nu scapi. )
Am glumit...
Dupa prima mie poti sa incepi sa-i dai gradual, oricum pana la 10.000 km motorul se tot lasa.
Mergi cum iti place tie, daca iti place sa mergi mai sport, fa-o, daca nu, nu.
Legat de teoria aia batraneasca de pe vremea daciei 1300, "am obisnuit masina sa fie lenesa", nu stiu ce sa zic.
Are un sambure de adevar, insa poate fi dezobisnuita foarte simplu...adica nu-ti imagina ca asa ramane masina si la revedere nu mai ai ce sa-i faci...schimbi stilul de mers si masina se va "adapta".
Ideea e ca un condus mai lent, in intervalul subturat - normal si viteza legala respectata la sange...in timp poate avea ceva efecte negative asupra performantelor masinii....lipsa de cuplu al motorului la turatii mici chinuie mai mult motorul sa accelereze pana la o anumita viteza si rezulta si un consum mai mare; se depune calamina pe injectoare datorita arderilor incomplete ale combustibilului; ungere si presiune ulei proaste; catalizatorul si intreaga evacuare vor avea de suferit.
Pentru cei ce mai mult circula prin oras si la viteze economice, este recomandat sa isi mai scoata masina si la drumuri lungi, pe cat posibil cu trafic mai redus.
Eu o tin in jurul turatiei de cuplu maxim.
In oras intre 3000 - 3500 - 4000 rpm , dar cu precadere un pic sub turatia de cuplu maxim (4000 rpm) ca sa ma pot lansa in forta atunci cand e nevoie...si cum masina e mica e nevoie... sa ma strecor de pe o banda pe alta cat mai in fata, la semafor.
Afara, cat tine...si asa se curata si discuri si evacuare si tot. )
Oricum la motorul asta, indiferent cat de nerodata ar fi masina, pana in 4000 rpm (turatia de cuplu maxim) si din cand in cand pana la 6000 rpm, nu are ce sa se intample rau.
Legat de aditivi din targ...nu sunt de acord cu ei.
Am folosit aditiv Mitsubishi...
Folosesc insa Efix 95 si merge foarte bine cu ea.
Chiar mai bine decat cu benzina de 100.
Am vorbit cu un tip de la mcar care are tot colt si mi-a confirmat ca efix 95 e foarte bine agreata de colt si ca nu prea ar sti sa arda benzina de 100.
Petrom 99+, Efix 95 sunt cele mai OK pentru motorul de pe coltul meu adica , cu acesti carburanti merge cel mai bine.
bafta!
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
fara indoiala ca toti cei care poseda diamant, sunt vulcanici. cred ca de la masina ni se trage. hai sa vedem ce facem cu ale noastre 1.5. dupa cercetari am inteles ca:
trebuie scoasa si toba de mijloc
schimbata finala
filtru de aer k&n care nu este pe piata momentan
un chip de familie
rezultatul 125 de caluti nevricosi, iar masina va trage liniar pana se sufoca la 6000 rpm
am 10.000 km fix dintre care 8.000 pe autostrada austria-germania. este adevarat ca in oras la plecarile de pe loc ti-ai dori ceva mai mult juice. pana o pui in regim de croaziera e cam lenesa mititica. asta am costatat si la coltul baiatului meu. care apropo si-a luat carnetul ieri si e nerabdator sa va cunoasca pe cat mai multi la intalniri. colt 1.3 cz3 sam sta super la drum intins, nici in oras nu face o figura rea poate e chestia asta cu acceleratia electrica dar dupa 1300 de km facuti de mine impresia este ca sufera de meteahna masinilor anului 2008. in proportie de 70% sunt submotorizate. si asta cred ca ar trebui transmis de catre toti posesorii de masini producatorilor. pana la urma noi platim produsul. in fine pot sa va spun ca sunt foarte incantat de comportamentul lancerului la drum lung. pe autostrazile alea la 200 nu misca frate. merge de nu are aer. cel mai frumos mi s-a parut ca nu are excedent de zgomote. o dulceata. regret ca atunci cand am cumparat-o nu era disponibil motorul de 1.8 asta e nu poti avea tot in viata. sper sa vina celebrele filtre k&n am sa mai merg odata la pilot pitesti sa-mi scoata toba de mijloc si am sa-i fac chip-ul. la 125 caluti cred ca va vi in regula.
trebuie scoasa si toba de mijloc
schimbata finala
filtru de aer k&n care nu este pe piata momentan
un chip de familie
rezultatul 125 de caluti nevricosi, iar masina va trage liniar pana se sufoca la 6000 rpm
am 10.000 km fix dintre care 8.000 pe autostrada austria-germania. este adevarat ca in oras la plecarile de pe loc ti-ai dori ceva mai mult juice. pana o pui in regim de croaziera e cam lenesa mititica. asta am costatat si la coltul baiatului meu. care apropo si-a luat carnetul ieri si e nerabdator sa va cunoasca pe cat mai multi la intalniri. colt 1.3 cz3 sam sta super la drum intins, nici in oras nu face o figura rea poate e chestia asta cu acceleratia electrica dar dupa 1300 de km facuti de mine impresia este ca sufera de meteahna masinilor anului 2008. in proportie de 70% sunt submotorizate. si asta cred ca ar trebui transmis de catre toti posesorii de masini producatorilor. pana la urma noi platim produsul. in fine pot sa va spun ca sunt foarte incantat de comportamentul lancerului la drum lung. pe autostrazile alea la 200 nu misca frate. merge de nu are aer. cel mai frumos mi s-a parut ca nu are excedent de zgomote. o dulceata. regret ca atunci cand am cumparat-o nu era disponibil motorul de 1.8 asta e nu poti avea tot in viata. sper sa vina celebrele filtre k&n am sa mai merg odata la pilot pitesti sa-mi scoata toba de mijloc si am sa-i fac chip-ul. la 125 caluti cred ca va vi in regula.
Salutare,
si eu sunt posesorul, fericit deocamdata, al uni 1.5 MT si in weekend am trecut de 1000 de km, Asa ca am inceput sa ma dau la ea pe drumul de intoarcere spre Bucuresti, depasiri forjate la 5000-5500 ture si deocamdata sunt multumit.
Spunea cineva de 125 caluti pe 1.5 ? mai multe detalii se poate pls?
ms,
Dunhill
si eu sunt posesorul, fericit deocamdata, al uni 1.5 MT si in weekend am trecut de 1000 de km, Asa ca am inceput sa ma dau la ea pe drumul de intoarcere spre Bucuresti, depasiri forjate la 5000-5500 ture si deocamdata sunt multumit.
Spunea cineva de 125 caluti pe 1.5 ? mai multe detalii se poate pls?
ms,
Dunhill
QUOTE (Cristian Todea)filtru de aer k&n care nu este pe piata momentan
ba este.
http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx
Selectezi anul, marca, modelul, motorizarea si o sa afli modelul de filtru disponibil pentru specificatiile introduse de tine.
Mai exact asta: http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2392
Apoi dai click pe "Buy now" si o sa vezi o lista de dealeri K&N locali.
PS. deocamdata nu merg linkurile...
ba este.
http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx
Selectezi anul, marca, modelul, motorizarea si o sa afli modelul de filtru disponibil pentru specificatiile introduse de tine.
Mai exact asta: http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2392
Apoi dai click pe "Buy now" si o sa vezi o lista de dealeri K&N locali.
PS. deocamdata nu merg linkurile...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori