2007 Lancer Clasic, 2.0, 135 Cp
Multumesc, la fel !
Adevarul este ca nu-s chiar asa gospodar, dar toate astea trebuiau facute. Tratamentul pt piele, de exemplu, il tot aman de cateva luni.
Si sa-mi termin postul, ca voiam sa mai scriu cate ceva, dar a trebuit sa intrerup...
Scuze pt ca va iesi un post kilometric, dar asa se-ntampla cand neglijezi sa scrii la timp !
Am fost cateva zile pe la munte. Asa cum ma asteptam, Mitsu ruleaza pe asfalt. Chiar foarte frumos. Pe macadam se cam schmba situatia, cel putin acolo unde-s multe pietre. Am luat-o pe un drum de tara, spre o pensiune, si nu prea mi-a placut. E drept, disconfortul a fost mai mult psihic decat fizic, dar trecerea de la suspensie orientata spre confort si garda la sol mare spre suspensie sport si garda mica e destul de stresanta. Chiar am renuntat sa urcam la o anumita cabana din cauza drumului forestier, drum pe care-as fi intrat cu Nubira fara ezitare.
Revenind la asfalt, a fost primul drum cu Mitsu pe serpentine "adevarate", avand, in plus, si noile gume de iarna, asa ca eram destul de curios.
Sunt foarte multumit de ambele, masina si gume. Am prins asfalt uscat, asfalt umed/ud si asfalt (semi)inghetat. Progresiv, pe masura ce capatam incredere, m-am dat tot mai tare, abordand virajele tot mai in forta. Nici un inceput de derapaj, nici o emotie, indiferent ce era pe jos. Iar masina trage in treapta III pe orice serpentine, nu-i nevoie de retrogradare decat daca vrei sa depasesti ceva.
Aseara am testat gumele si pe ploaie. Am mai avut eu ceva asfalt ud cand am fost la munte, dar nu asa. Deocamdata, cum ziceam, sunt foarte multumit de ele. Daca ma vor dezamagi cumva la iarna pe zapada / polei, hotarat le las pe masina pe post de gume de vara. Iar daca si la iarna voi fi la fel de multumit de ele, clar voi lua, fara ezitare, tot Nankang si pt vara. Michelin-urile nu le mai pun pe masina.
Consumul (cand am fost la munte), in conditiile in care am mers aproximativ regulamentar pe A3 si m-am cam "jucat" pe serpentine, a fost de 8.1 pt prima parte a drumului, pana sa plecam inapoi spre casa.
Am facut plinul (urmatorul), cand a inceput sa clipeasca becul de benzina, in Bucuresti, la ceva timp dupa ce m-am intors - 37,xx litri. Asta inseamna ca incepe sa clipeasca becul ala (si acul era tot pe 0) cand mai raman vreo 13 litri. Cam prematur, zic eu, dar asta inseamna ca mai am, totusi, minim 100 km de mers in oras. Ceea ce nu-i rau.
Consumul pe 400 km, impartiti egal, 200 urban+200 extraurban, iese pe la 9,5, destul de bine.
Diferenta nu-i mare, da' Lancerul se dovedeste ceva mai putin "gurmand" decat Nubira.
Si-s incantat ca n-am nici cea mai mica problema cu apa infiltrata in masina sau cu geamuri aburite. Am vazut destule masini mai cu pretentii cu astfel de probleme ca sa am emotii in privinta asta.
P.S. Sunt din ce in ce mai curios sa vad curba de putere/cuplu a masinii (stiu care si unde-s maximele, dar cam atat); eu, spre rusinea mea, n-am reusit sa gasesc pe nicaieri. O mana de ajutor ? Sunt chiar curios, pt ca trage bine de la turatii joase pt un benzinar aspirat cu motor relativ mic. Nu vorbim de "bagat in scaun" si depasiri de la putin peste 1.000 rpm, dar accelereaza fara probleme de-acolo, totusi.
Adevarul este ca nu-s chiar asa gospodar, dar toate astea trebuiau facute. Tratamentul pt piele, de exemplu, il tot aman de cateva luni.
Si sa-mi termin postul, ca voiam sa mai scriu cate ceva, dar a trebuit sa intrerup...
Scuze pt ca va iesi un post kilometric, dar asa se-ntampla cand neglijezi sa scrii la timp !
Am fost cateva zile pe la munte. Asa cum ma asteptam, Mitsu ruleaza pe asfalt. Chiar foarte frumos. Pe macadam se cam schmba situatia, cel putin acolo unde-s multe pietre. Am luat-o pe un drum de tara, spre o pensiune, si nu prea mi-a placut. E drept, disconfortul a fost mai mult psihic decat fizic, dar trecerea de la suspensie orientata spre confort si garda la sol mare spre suspensie sport si garda mica e destul de stresanta. Chiar am renuntat sa urcam la o anumita cabana din cauza drumului forestier, drum pe care-as fi intrat cu Nubira fara ezitare.
Revenind la asfalt, a fost primul drum cu Mitsu pe serpentine "adevarate", avand, in plus, si noile gume de iarna, asa ca eram destul de curios.
Sunt foarte multumit de ambele, masina si gume. Am prins asfalt uscat, asfalt umed/ud si asfalt (semi)inghetat. Progresiv, pe masura ce capatam incredere, m-am dat tot mai tare, abordand virajele tot mai in forta. Nici un inceput de derapaj, nici o emotie, indiferent ce era pe jos. Iar masina trage in treapta III pe orice serpentine, nu-i nevoie de retrogradare decat daca vrei sa depasesti ceva.
Aseara am testat gumele si pe ploaie. Am mai avut eu ceva asfalt ud cand am fost la munte, dar nu asa. Deocamdata, cum ziceam, sunt foarte multumit de ele. Daca ma vor dezamagi cumva la iarna pe zapada / polei, hotarat le las pe masina pe post de gume de vara. Iar daca si la iarna voi fi la fel de multumit de ele, clar voi lua, fara ezitare, tot Nankang si pt vara. Michelin-urile nu le mai pun pe masina.
Consumul (cand am fost la munte), in conditiile in care am mers aproximativ regulamentar pe A3 si m-am cam "jucat" pe serpentine, a fost de 8.1 pt prima parte a drumului, pana sa plecam inapoi spre casa.
Am facut plinul (urmatorul), cand a inceput sa clipeasca becul de benzina, in Bucuresti, la ceva timp dupa ce m-am intors - 37,xx litri. Asta inseamna ca incepe sa clipeasca becul ala (si acul era tot pe 0) cand mai raman vreo 13 litri. Cam prematur, zic eu, dar asta inseamna ca mai am, totusi, minim 100 km de mers in oras. Ceea ce nu-i rau.
Consumul pe 400 km, impartiti egal, 200 urban+200 extraurban, iese pe la 9,5, destul de bine.
Diferenta nu-i mare, da' Lancerul se dovedeste ceva mai putin "gurmand" decat Nubira.
Si-s incantat ca n-am nici cea mai mica problema cu apa infiltrata in masina sau cu geamuri aburite. Am vazut destule masini mai cu pretentii cu astfel de probleme ca sa am emotii in privinta asta.
P.S. Sunt din ce in ce mai curios sa vad curba de putere/cuplu a masinii (stiu care si unde-s maximele, dar cam atat); eu, spre rusinea mea, n-am reusit sa gasesc pe nicaieri. O mana de ajutor ? Sunt chiar curios, pt ca trage bine de la turatii joase pt un benzinar aspirat cu motor relativ mic. Nu vorbim de "bagat in scaun" si depasiri de la putin peste 1.000 rpm, dar accelereaza fara probleme de-acolo, totusi.
Intre timp, s-a facut anul de la inmatriculare. Sau un an si vreo saptamana de cand am luat masina.
Km putini, aproape 6.000 facuti de mine - 5.975, ceva de genul asta, n-am fost atent cand am parcat.
Acum vreo luna am luat anvelope de vara noi, tot Nankang, de data asta NS II, care arata cam asa:
[attachment=19521:nankang_ns2.jpg]
N-am apucat sa ies din oras cu ele, sa vad cum sunt la viteze mari, dar urban (nu prea respect eu limitele de viteza, sincer sa fiu) sunt multumit de ele, si pe uscat, si pe ud. Doar ca trebuie cantarite, si facute perechi aproximativ egale, pe punti. Eu n-am facut asta de prima data, asa ca roata stanga fata era cu vreo 300 de grame mai grea, iar masina avea momente in care tragea vag stanga. Am reusit sa le imperechez cu diferenta sub 100 de grame, si acum este in regula.
Toata "distractia" (anvelope noi, schimbarea pe aceleasi jante, plus geometrie) a costat cam 1.500 lei, nu mai retin exact.
Din pacate, am mai avut o "distractie", tot de 1.500 lei. 1.515, mai exact.
Tamponul anticuplu de la motor a cedat. Si, la o verificare minutioasa, doua bucse de bascula, o "bucsa brat spate" si celalalt tampon de motor prezentau o "oboseala" destul de mare. Asa ca, desi urgenta era doar schimbarea unui tampon, am hotarat sa schimb tot.
Lucrarea s-a facut la Mitsubishi, cu piesele lor. Piese care-au fost comandate intr-o sambata, la sfarsitul programului, si-au ajuns miercurea urmatoare, la prima ora.
Azi am facut si RCA-ul. Pe sase luni, (tot) la Uniqa, a costat 287 lei. Cu trei lei mai ieftin decat anul trecut.
Km putini, aproape 6.000 facuti de mine - 5.975, ceva de genul asta, n-am fost atent cand am parcat.
Acum vreo luna am luat anvelope de vara noi, tot Nankang, de data asta NS II, care arata cam asa:
[attachment=19521:nankang_ns2.jpg]
N-am apucat sa ies din oras cu ele, sa vad cum sunt la viteze mari, dar urban (nu prea respect eu limitele de viteza, sincer sa fiu) sunt multumit de ele, si pe uscat, si pe ud. Doar ca trebuie cantarite, si facute perechi aproximativ egale, pe punti. Eu n-am facut asta de prima data, asa ca roata stanga fata era cu vreo 300 de grame mai grea, iar masina avea momente in care tragea vag stanga. Am reusit sa le imperechez cu diferenta sub 100 de grame, si acum este in regula.
Toata "distractia" (anvelope noi, schimbarea pe aceleasi jante, plus geometrie) a costat cam 1.500 lei, nu mai retin exact.
Din pacate, am mai avut o "distractie", tot de 1.500 lei. 1.515, mai exact.
Tamponul anticuplu de la motor a cedat. Si, la o verificare minutioasa, doua bucse de bascula, o "bucsa brat spate" si celalalt tampon de motor prezentau o "oboseala" destul de mare. Asa ca, desi urgenta era doar schimbarea unui tampon, am hotarat sa schimb tot.
Lucrarea s-a facut la Mitsubishi, cu piesele lor. Piese care-au fost comandate intr-o sambata, la sfarsitul programului, si-au ajuns miercurea urmatoare, la prima ora.
Azi am facut si RCA-ul. Pe sase luni, (tot) la Uniqa, a costat 287 lei. Cu trei lei mai ieftin decat anul trecut.
- Fişiere ataşate
-
- nankang_ns2.jpg (25.29 KiB) Vizualizat de 2475 ori
De curiozitate de ce ai optat pentru cauciucurile astea? Numele nu imi spune nimic, performantele conform etichetelor sunt nasoale si la consum si la stabilitate pe carosabil umed, doar pretul e ok. Sau faza cu etichetele alea e o chestie pur comerciala?
Iti adresez intrebarea asta pentru ca si eu sunt pe cale sa aleg gume noi si ma gandeam la niste "plastice eco": dunlop bluresponse sau goodyear efficientgrip performance, apropiate ca pret. De asemenea mi-au mai atras atentia anvelopele tale si vredestein sportcontact 3, insa stau extrem de prost in cotarile privind consumul si stabilitatea.
Iti adresez intrebarea asta pentru ca si eu sunt pe cale sa aleg gume noi si ma gandeam la niste "plastice eco": dunlop bluresponse sau goodyear efficientgrip performance, apropiate ca pret. De asemenea mi-au mai atras atentia anvelopele tale si vredestein sportcontact 3, insa stau extrem de prost in cotarile privind consumul si stabilitatea.
1. Consumul - teorie
Consumul nu ma intereseaza.
De acord, intre doua masini cu aceeasi dinamica, acelasi spatiu si aceleasi dotari, o aleg pe aia care consuma 10 in detrimentul celeilalte, care consuma 12, dar nu renunt la 25 CP pt o economie de 1 litru / 100 km, sa zicem.
Adica nu-i un factor asa de important consumul, dpmdv.
Eu n-am incredere in anvelopele "eco". Nu poti sa scazi consumul, asa cum spun chiar ei, "reducand frecarea", pastrand in acelasi timp aderenta. Si m-a interesat mult mai mult aderenta decat o economie de... cat poate fi, doar dintr-o anvelopa eco ? Juma' de litru ? Nici macar...
Nici durabilitatea nu ma intereseaza foarte mult. Categoric nu vreau sa schimb anvelopele la fiecare 10.000 km, dar nici nu mi-am propus vreodata sa casez masina, sau s-o vand, dupa 5 - 7 ani, cu aceleasi anvelope.
2. Numele - teorie
Nici mie nu-mi spunea nimic. Am ajuns la ele, in primul rand, datorita pretului. Pe la jumate fata de concurenta. La dimensiunea mea atipica (unii producatori, mai cunoscuti, nici n-au in oferta asa ceva), 195/50/R16, singura pe care-o am in carte, anvelopele mi se par scumpe, pt 16". Deja cam sunt preturi de 18". Iar asta toamna, cand imi trebuiau gume de iarna, eram un pic stramtorat. Anvelope SH am exclus din start sa pun pe masina.
M-am gandit ca diferenta de pret nu poate fi pusa doar pe seama mainii de lucru ieftine din Taiwan, ci se regaseste, intr-o oarecare masura, si in calitate. Aici am riscat. Am mers pe ideea ca, si daca-s proaste, trec iarna cu ele, neavand oricum prea multe drumuri planificate, si le vand. In speranta ca-mi voi putea permite unele mai bune, iarna urmatoare.
Si mi-a mai placut profilul in V. Am eu o dambla, daca vrei sa consideri asa.
Am avut, acum cativa ani, pe alta masina, Fulda Diadem Linero. Le consider printre cele mai proaste cauciucuri pe care le-am avut vreodata. Pe asfalt uscat. Ca, pe asfalt ud, parca erau alte cauciucuri, pe alta masina. O placere sa rulezi cu ele. Pe autostrada, la 160, pe ploaie (da, stiu, sunt inconstient, imi fac autocritica) erau mult mai OK decat la 120, pe uscat. Tot profil V si alea.
3. Studiul
Am cautat pe forumuri straine, pareri de la useri - nu ma bazez prea mult pe etichete.
In tari cu ierni mai grele (prin nordul Europei si Canada) sunt destul de cunoscute anvelopele. Si destul de apreciate, din cate-am citit eu. Iar oamenii ziceau ca intentioneaza sa ramana fideli marcii.
Am mai vorbit cu oameni (de la noi) care au asa ceva pe masini. Pe Octavia, pe Accord / Leganza (nu sunt sigur pe care dintre ele), pe Impreza STi... Toti mi-au zis ca-s in regula.
Si, probabil factorul determinant in alegere, cand m-am oprit intr-o zi sa etansez o roata care pierdea presiune, patronul vulcanizarii tot de-astea avea, pe A4. Si zicea ca le-a recomandat si le-a pus pe toate masinile familiei / prietenilor, si nu i-a reprosat nimeni asta.
Cand mi-a verificat si DOT-ul (la depozit / importator, ca el n-avea la vanzare) si-am vazut ca-s "calde", 3412, parca, in timp ce tot ce gaseam mai "de marca" erau de prin 2009, m-am hotarat.
4. Practica
Am dat jos de pe masina Michelin Energy Saver. Asta avea cand am luat-o.
In primii km am zis "DA ! Asa tre' sa se simta un Lancer !" Si era cald pt gume de iarna, ca m-am grabit cu schimbarea, urmand sa am un drum pe la munte.
Energy Saver, dupa parerea mea, sunt niste porcarii. Si-o mare teapa. Chiar nu mi-au placut deloc. La fel ca Fulda de care ziceam mai sus, nici un pic de feedback. Alea macar erau OK pe ploaie. Astea nici macar.
Chiar m-am gandit atunci: "Daca astea n-or fi bune de iarna, nu le mai vand, le las in continuare pe masina, pe post de gume de vara. Da' nu mai pun ES".
Si nici crestere a consumului n-am observat, dupa schimbare.
N-am avut ocazia sa le testez pe polei. Vorbim de Nankang... In rest, pe zapada batatorita sau afanata si pe asfalt umed / uscat / inghetat / semiinghetat / mazga, chiar am fost multumit de ele.
E adevarat ca iarna a fost usoara, dar n-am dat la lopata decat ca sa mut parapetul facut in spatele masinii de plug. In rest, am intrat si-am iesit (de) peste tot ca tractorul. De vreo doua ori, vazand unde-am bagat masina, am zis ca nu mai ies. Doar am zis...
Asa ca... alegerea gumelor de vara a fost simpla, pt mine.
Saptamana viitoare plec la mare, si le vad cum sunt si la drum lung / viteze mari.
Pana acum le-am plimbat doar in oras, adica nu (recunosc faptul ca) am trecut de 100, dar deocamdata sunt foarte multumit. Inclusiv pe ploaie.
P.S. Ce roman am putut sa scriu !...
Consumul nu ma intereseaza.
De acord, intre doua masini cu aceeasi dinamica, acelasi spatiu si aceleasi dotari, o aleg pe aia care consuma 10 in detrimentul celeilalte, care consuma 12, dar nu renunt la 25 CP pt o economie de 1 litru / 100 km, sa zicem.
Adica nu-i un factor asa de important consumul, dpmdv.
Eu n-am incredere in anvelopele "eco". Nu poti sa scazi consumul, asa cum spun chiar ei, "reducand frecarea", pastrand in acelasi timp aderenta. Si m-a interesat mult mai mult aderenta decat o economie de... cat poate fi, doar dintr-o anvelopa eco ? Juma' de litru ? Nici macar...
Nici durabilitatea nu ma intereseaza foarte mult. Categoric nu vreau sa schimb anvelopele la fiecare 10.000 km, dar nici nu mi-am propus vreodata sa casez masina, sau s-o vand, dupa 5 - 7 ani, cu aceleasi anvelope.
2. Numele - teorie
Nici mie nu-mi spunea nimic. Am ajuns la ele, in primul rand, datorita pretului. Pe la jumate fata de concurenta. La dimensiunea mea atipica (unii producatori, mai cunoscuti, nici n-au in oferta asa ceva), 195/50/R16, singura pe care-o am in carte, anvelopele mi se par scumpe, pt 16". Deja cam sunt preturi de 18". Iar asta toamna, cand imi trebuiau gume de iarna, eram un pic stramtorat. Anvelope SH am exclus din start sa pun pe masina.
M-am gandit ca diferenta de pret nu poate fi pusa doar pe seama mainii de lucru ieftine din Taiwan, ci se regaseste, intr-o oarecare masura, si in calitate. Aici am riscat. Am mers pe ideea ca, si daca-s proaste, trec iarna cu ele, neavand oricum prea multe drumuri planificate, si le vand. In speranta ca-mi voi putea permite unele mai bune, iarna urmatoare.
Si mi-a mai placut profilul in V. Am eu o dambla, daca vrei sa consideri asa.
Am avut, acum cativa ani, pe alta masina, Fulda Diadem Linero. Le consider printre cele mai proaste cauciucuri pe care le-am avut vreodata. Pe asfalt uscat. Ca, pe asfalt ud, parca erau alte cauciucuri, pe alta masina. O placere sa rulezi cu ele. Pe autostrada, la 160, pe ploaie (da, stiu, sunt inconstient, imi fac autocritica) erau mult mai OK decat la 120, pe uscat. Tot profil V si alea.
3. Studiul
Am cautat pe forumuri straine, pareri de la useri - nu ma bazez prea mult pe etichete.
In tari cu ierni mai grele (prin nordul Europei si Canada) sunt destul de cunoscute anvelopele. Si destul de apreciate, din cate-am citit eu. Iar oamenii ziceau ca intentioneaza sa ramana fideli marcii.
Am mai vorbit cu oameni (de la noi) care au asa ceva pe masini. Pe Octavia, pe Accord / Leganza (nu sunt sigur pe care dintre ele), pe Impreza STi... Toti mi-au zis ca-s in regula.
Si, probabil factorul determinant in alegere, cand m-am oprit intr-o zi sa etansez o roata care pierdea presiune, patronul vulcanizarii tot de-astea avea, pe A4. Si zicea ca le-a recomandat si le-a pus pe toate masinile familiei / prietenilor, si nu i-a reprosat nimeni asta.
Cand mi-a verificat si DOT-ul (la depozit / importator, ca el n-avea la vanzare) si-am vazut ca-s "calde", 3412, parca, in timp ce tot ce gaseam mai "de marca" erau de prin 2009, m-am hotarat.
4. Practica
Am dat jos de pe masina Michelin Energy Saver. Asta avea cand am luat-o.
In primii km am zis "DA ! Asa tre' sa se simta un Lancer !" Si era cald pt gume de iarna, ca m-am grabit cu schimbarea, urmand sa am un drum pe la munte.
Energy Saver, dupa parerea mea, sunt niste porcarii. Si-o mare teapa. Chiar nu mi-au placut deloc. La fel ca Fulda de care ziceam mai sus, nici un pic de feedback. Alea macar erau OK pe ploaie. Astea nici macar.
Chiar m-am gandit atunci: "Daca astea n-or fi bune de iarna, nu le mai vand, le las in continuare pe masina, pe post de gume de vara. Da' nu mai pun ES".
Si nici crestere a consumului n-am observat, dupa schimbare.
N-am avut ocazia sa le testez pe polei. Vorbim de Nankang... In rest, pe zapada batatorita sau afanata si pe asfalt umed / uscat / inghetat / semiinghetat / mazga, chiar am fost multumit de ele.
E adevarat ca iarna a fost usoara, dar n-am dat la lopata decat ca sa mut parapetul facut in spatele masinii de plug. In rest, am intrat si-am iesit (de) peste tot ca tractorul. De vreo doua ori, vazand unde-am bagat masina, am zis ca nu mai ies. Doar am zis...
Asa ca... alegerea gumelor de vara a fost simpla, pt mine.
Saptamana viitoare plec la mare, si le vad cum sunt si la drum lung / viteze mari.
Pana acum le-am plimbat doar in oras, adica nu (recunosc faptul ca) am trecut de 100, dar deocamdata sunt foarte multumit. Inclusiv pe ploaie.
P.S. Ce roman am putut sa scriu !...
Ca o completare, n-o luati ca reclama!
Vaporul din dotare ca are cizme de iarna tot chinezarii Nankang. Culmea, se comporta mai bine pe uscat decat continental (nustiucum) allseason cu care am cumparat masina. E adevarat ca-s profile si duritati diferite, dar... firma conteaza, cel putin dpdv la pretului.
Cu cele mixte (continental) vaporul e de fapt "barca", iar cu chinezariile sta mult mai teapan pe asfalt; vorbesc de acelasi drum, in aceleasi conditii la diferenta de cateva ore.
Ma gandesc sa iau pt vara tot chinezarii, dar cred ca vara viitoare voi face asta.
Vaporul din dotare ca are cizme de iarna tot chinezarii Nankang. Culmea, se comporta mai bine pe uscat decat continental (nustiucum) allseason cu care am cumparat masina. E adevarat ca-s profile si duritati diferite, dar... firma conteaza, cel putin dpdv la pretului.
Cu cele mixte (continental) vaporul e de fapt "barca", iar cu chinezariile sta mult mai teapan pe asfalt; vorbesc de acelasi drum, in aceleasi conditii la diferenta de cateva ore.
Ma gandesc sa iau pt vara tot chinezarii, dar cred ca vara viitoare voi face asta.
Cu gumele de iarna, tinute de la sfarsitul lui octombrie sau inceputul lui noiembrie pana la inceputul lui mai (am mai facut un drum la munte la sfarsitul lui aprilie, si-am preferat sa merg cu alea) am facut 3.000 km.
Arata foarte bine (OK, km sunt putini), desi au mers mult la temperaturi intre 10 si 20+ grade...
Trebuie doar atentie la greutate, cum ziceam - cantarite inainte de montare. Se pare ca asta-i rabatul la calitate facut de taiwanezi - diferenta destul de mare de greutate intre doua anvelope "identice".
Arata foarte bine (OK, km sunt putini), desi au mers mult la temperaturi intre 10 si 20+ grade...
Trebuie doar atentie la greutate, cum ziceam - cantarite inainte de montare. Se pare ca asta-i rabatul la calitate facut de taiwanezi - diferenta destul de mare de greutate intre doua anvelope "identice".
Eu am pe masina de vara trecuta Nankang NSII, dar alte dimensiuni (225x40x18) si sunt multumit de ele. Atat pe asfalt umed cat si pe asfalt uscat nu prea am avut ce sa le reprosez...aderenta ok, franare ok. Doar ca, datorita talonului mai mic trebuie mare grija cu ele (cazul meu) la gropi. Or fi ele chinezarii, dar sunt ok. Ce este drept nu prea mai alerg masina la viteze de peste 150-16o km (pe autostrazi ma refer) si nu stiu cum se comporta la viteze mai mari. Cand le-am ales aveam dubii, mai ales ca au fost undeva pe la 320 sau 340 lei bucata si parea suspect de ieftin, dar acum le acord o bila alba. Sunt niste anvelope de buget ok din punctul meu de vedere.
QUOTE (moro @ Jun 17 2013, 10:50 PM) Nankang [...] Ce este drept nu prea mai alerg masina la viteze de peste 150-16o km (pe autostrazi ma refer) si nu stiu cum se comporta la viteze mai mari.
M-a "furat peisajul" pe mine si-am mers, pe A3. Cu alea de iarna (SV II, parca), la sfarsitul lui aprilie, la 15 - 20 grade, poate mai mult. Categoric era vreme de mers linistit cu gume de vara.
Avand in vedere cum s-au comportat, nu vad nici un motiv pt care cele de vara sa nu mearga bine.
M-a "furat peisajul" pe mine si-am mers, pe A3. Cu alea de iarna (SV II, parca), la sfarsitul lui aprilie, la 15 - 20 grade, poate mai mult. Categoric era vreme de mers linistit cu gume de vara.
Avand in vedere cum s-au comportat, nu vad nici un motiv pt care cele de vara sa nu mearga bine.
Dupa cum am spus, sunt multumit de ele.
Vara trecuta la 3-4 luni dupa ce le-am montat pe masina am facut un drum mai lung (Bucuresti-Pitesti-Rm.Valcea-Tg.Jiu-Petrosani-Hateg si retur) dar am mers aproape regulamentar tot drumul exceptant portiunea Tg.Jiu-Petrosani unde, in urcare, a fost un deliciu sa merg mai agresiv, dar tot nu am avut unde sa depasesc 100-110 km/h, iar anvelopele s-au comportat neasteptat de bine (asfalt uscat, rampa si drum virajat) atat ca stabilitate cat si ca aderenta.
Vara trecuta la 3-4 luni dupa ce le-am montat pe masina am facut un drum mai lung (Bucuresti-Pitesti-Rm.Valcea-Tg.Jiu-Petrosani-Hateg si retur) dar am mers aproape regulamentar tot drumul exceptant portiunea Tg.Jiu-Petrosani unde, in urcare, a fost un deliciu sa merg mai agresiv, dar tot nu am avut unde sa depasesc 100-110 km/h, iar anvelopele s-au comportat neasteptat de bine (asfalt uscat, rampa si drum virajat) atat ca stabilitate cat si ca aderenta.
Aveti idee de vreun Lancer Classic 2.0 care se dezmembreaza ? Sau alta masina cu motorul 4G63.
Se pare ca ma lasa (si) actuatorul de ralanti (motoras "pas cu pas" / IAC)*.
L-am gasit pe net cu 70 $ (fata de vreo 12 milioane, parca, la Mitsubishi), dar luni ar trebui sa plec la mare, si nu vine in timp util, asa ca as lua unul SH, momentan, insa nu gasesc.
Sau... Sa cer de la colegii cu masini similare nu indraznesc, dar, daca cineva n-are mare nevoie de masina o saptamana si se ofera sa-mi imprumute / inchirieze rezonabil actuatorul (la schimb cu al meu, sa nu-l las complet pieton), nu-l refuz.
*E "melcul" uzat, din ce mi s-a spus in service. Ar fi buna si-o reconditionare, daca se poate. Ideea este sa ma mai misc fara probleme macar 1.000 sau 2.000 de km.
P.S. In ultima instanta, daca plec asa, ce se poate intampla ?
Se pare ca ma lasa (si) actuatorul de ralanti (motoras "pas cu pas" / IAC)*.
L-am gasit pe net cu 70 $ (fata de vreo 12 milioane, parca, la Mitsubishi), dar luni ar trebui sa plec la mare, si nu vine in timp util, asa ca as lua unul SH, momentan, insa nu gasesc.
Sau... Sa cer de la colegii cu masini similare nu indraznesc, dar, daca cineva n-are mare nevoie de masina o saptamana si se ofera sa-mi imprumute / inchirieze rezonabil actuatorul (la schimb cu al meu, sa nu-l las complet pieton), nu-l refuz.
*E "melcul" uzat, din ce mi s-a spus in service. Ar fi buna si-o reconditionare, daca se poate. Ideea este sa ma mai misc fara probleme macar 1.000 sau 2.000 de km.
P.S. In ultima instanta, daca plec asa, ce se poate intampla ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori