Lancer 1,8d Intense 2011
Asa alimentez de 15 ani cand fac plinul de drum intins...e ceva reflex. Nu curge niciodata pe langa. Chiar nu te inteleg de ca sa ma fure pompa?!?!?
Rolul: sunt sigur ca alimentez la fel de fiecare data. Alimentez in felul asta cand plec la un drum mai lung (ceea ce e mai tot timpul) si dispar 5-10l de motorina din rezervor.
Aciditatea comentariului chiar n-o inteleg...
Rolul: sunt sigur ca alimentez la fel de fiecare data. Alimentez in felul asta cand plec la un drum mai lung (ceea ce e mai tot timpul) si dispar 5-10l de motorina din rezervor.
Aciditatea comentariului chiar n-o inteleg...
Sa zicem ca la diesel nu e pericol ca nu au vaporii unde sa se duca..dar totusi pompa are un canal micut in interiorul gurii de alimentare care recupereaza vaporii din rezervor atunci cand alimentezi. Oare nu poate si carburantul sa o ia pe acolo?
Imi cer scuze daca am parut acid, nu asta era intentia. Eram doar curios de ce sa iti umplii pana in buza rezervorul. Autonomie crescuta sau alt motiv.
Imi cer scuze daca am parut acid, nu asta era intentia. Eram doar curios de ce sa iti umplii pana in buza rezervorul. Autonomie crescuta sau alt motiv.
Imi cer scuze si eu, n-am fost destul de explicit: e vorba in primul rand de acuratetea masuratorii consumului de carburant prin metoda "pompa". Eu vad mereu nivelul de motorina din rezervor si fac plinul cu siguranta la acelasi nivel.
Vid in rezervor nu se va face niciodata: la nivel microscopic aer intra in rezervor iar garnitura tine etanseitatea rezervorului pana la minim 0,7atm (verificat cu manometre introduse in rezervoare mari ale utilajelor grele de catre constructorii acestora).
Apoi vaporii de motorina sunt "grei" si slab de tot inflamabili asa ca fara teama poti umple rezervorul de motorina pana sus de tot.
La benzina e adevarat ca e o alta discutie dar in afara de 2.0t pe outlandereu n-am condus benzina asa ca scuze inca o data: trebuia sa ma refer explicit la motorina.
Daca carburantul pleaca pe returul pompei aceasta se blocheaza si chiar daca sa zicem ca trage lichid ea are un vas de decantare.
Cam atat. Ramane totusi ideea de baza: lancerul (cel putin motorina) consuma evident mai mult decat afiseaza...tinem legatura!
Salutari!
Vid in rezervor nu se va face niciodata: la nivel microscopic aer intra in rezervor iar garnitura tine etanseitatea rezervorului pana la minim 0,7atm (verificat cu manometre introduse in rezervoare mari ale utilajelor grele de catre constructorii acestora).
Apoi vaporii de motorina sunt "grei" si slab de tot inflamabili asa ca fara teama poti umple rezervorul de motorina pana sus de tot.
La benzina e adevarat ca e o alta discutie dar in afara de 2.0t pe outlandereu n-am condus benzina asa ca scuze inca o data: trebuia sa ma refer explicit la motorina.
Daca carburantul pleaca pe returul pompei aceasta se blocheaza si chiar daca sa zicem ca trage lichid ea are un vas de decantare.
Cam atat. Ramane totusi ideea de baza: lancerul (cel putin motorina) consuma evident mai mult decat afiseaza...tinem legatura!
Salutari!
Salutari!
Consumul e rezolvat: 1,5-2l in plus...nici nu ma mai deranjez sa mai tin socoteala. Rezultat final 7,5-8,3l/suta.
Cam mult. Speram la mai putin. Asta in conditiile in care nu o rup in oras. E adevarat ca e condusa ceva mai aprig si de mine si de sotie dar parca totusi e cam mult. In fine...
Intrebare: Am avut masina in garaj cateva zile si dupa toata vijelia de zilele acestea am decis s-ai dau o cheita. Zis si facut. Am deschis larg usa garajului, masina a pornit de parca doar o oprisem dar nu am intrat in ea ci mai trebaluiam pe la niste rafturi. La un moment dat am auzit dinspre capota un "click" sau "clamp" un sunet gen cuplare/decuplare, sunet care s-a mai repetat cam la interval de un minut de mai multe ori. Oare ce poate fi? Are cineva vreo idee? Era ceva gen cuplarea compresorului de ac. Am verificat pe urma si intr-adevar ac-ul era on dar daca cupla o data pe urma...
Poate are cineva vreo idee.
Consumul e rezolvat: 1,5-2l in plus...nici nu ma mai deranjez sa mai tin socoteala. Rezultat final 7,5-8,3l/suta.
Cam mult. Speram la mai putin. Asta in conditiile in care nu o rup in oras. E adevarat ca e condusa ceva mai aprig si de mine si de sotie dar parca totusi e cam mult. In fine...
Intrebare: Am avut masina in garaj cateva zile si dupa toata vijelia de zilele acestea am decis s-ai dau o cheita. Zis si facut. Am deschis larg usa garajului, masina a pornit de parca doar o oprisem dar nu am intrat in ea ci mai trebaluiam pe la niste rafturi. La un moment dat am auzit dinspre capota un "click" sau "clamp" un sunet gen cuplare/decuplare, sunet care s-a mai repetat cam la interval de un minut de mai multe ori. Oare ce poate fi? Are cineva vreo idee? Era ceva gen cuplarea compresorului de ac. Am verificat pe urma si intr-adevar ac-ul era on dar daca cupla o data pe urma...
Poate are cineva vreo idee.
Da, cred ca dezumidificarea ar putea fi, pentru ca si la aerul cond in birou cand il pune pe dez... la fel face - cupleaza/decupleaza, pare cam acelasi lucru.
Oricum zgomotul care se aude nu este deranjant (din masina nu am auzit niciodata) dar de langa ea si in incinta inchisa nu e chiar de trecut cu vederea (ma rog, cu auzul).
Multumesc de informatii.
Oricum zgomotul care se aude nu este deranjant (din masina nu am auzit niciodata) dar de langa ea si in incinta inchisa nu e chiar de trecut cu vederea (ma rog, cu auzul).
Multumesc de informatii.
Masina se comporta excelent pe gheata! La drum si nu numai.
Undeva pe o platforma portuara, numai eu, NFS-ul si gheata...nici un strop de zapada...pacat ca n-a avut cine sa ma filmeze...Nu intru in detalii. Mintile cele mai salbatice ale cititorilor vor banui ce am trait. UNIC!!!
Cea mai "echilibrata" masina in care m-am urcat in viata mea! Are cel putin o clasa peste seria 3 pe care mereu am considerat-o cea mai tare la "optuletze".
Cand am recuplat esp-ul, m-am uitat in oglinda fix in ochii mei, cateva secunde bune, si am simtit adrenalina: sunt momente in viata fiecaruia pe care STII ca le vei tine minte toata viata.
Nu am facut-o pentru altii. Fara bravada, fara parada. Eram singur. Intr-o incinta de peste 6ha mai era numai un portar ascuns intr-o cabina sprijinind un calorifer electric. Senzatiile mi le-am oferit mie exclusiv. Va doresc si voua asta.
Undeva pe o platforma portuara, numai eu, NFS-ul si gheata...nici un strop de zapada...pacat ca n-a avut cine sa ma filmeze...Nu intru in detalii. Mintile cele mai salbatice ale cititorilor vor banui ce am trait. UNIC!!!
Cea mai "echilibrata" masina in care m-am urcat in viata mea! Are cel putin o clasa peste seria 3 pe care mereu am considerat-o cea mai tare la "optuletze".
Cand am recuplat esp-ul, m-am uitat in oglinda fix in ochii mei, cateva secunde bune, si am simtit adrenalina: sunt momente in viata fiecaruia pe care STII ca le vei tine minte toata viata.
Nu am facut-o pentru altii. Fara bravada, fara parada. Eram singur. Intr-o incinta de peste 6ha mai era numai un portar ascuns intr-o cabina sprijinind un calorifer electric. Senzatiile mi le-am oferit mie exclusiv. Va doresc si voua asta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori