2006 Mitsubishi Lancer Evo Ix Black
QUOTE (radu_lkv)QUOTE (pick_Boost)Salut.
Daca tu ai 460 bhp la roata nu la flyweel si esti inca pe stock intercooler atunci eu te numesc mincinos ! pentru a scoate dintr-un evo 9 460 bhp iti trebuie investitie de cel putin 20k $ si primul lucru care se face se schimba intercoolerul pentru ca nu suporta turbo mare si eventual se modifica cilindrea iar la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii , am impresia ca dyno testerul ala este o gluma !
Salut!
eu NU detin dyno!!!
acel dyno se afla la o firma in bucuresti : AUTOTEST, iar eu am platit acolo! nu-i cunosc pe baieti, deci nu poti spune ca am influentat cu ceva rezultatul.
DACA DYNO lor MINTE, atunci NU este vina mea, eu am aratat ce mi-au dat EI
eu nu am de unde sa aproximez puterea decat prin comparatii cu alte masini (cam empiric ce-i drept). pana acum am fost in fatza la masini gen:
galardo, ferrari (destul de multe), audi RS6 facut integral la MTM Germania cu fisa dyno de 550 cp, audi RS4 f tunat, 350 Z mult tuna + NX, mustanguri tunate f multe, nenumarate subaru, porshe 996, M5 nou si mai modelele mai vechi, M3 etc.
uite un mic film cu rs6-le MTM : http://www.youtube.com/watch?v=AjRRGGTNaq4
Singura masina in fatza careia am PIERDUT este un M6 (tunat si el, ce-i drept light: evacuare +...), DAR masina NU a mers bine, momentan avand probleme cu solenoidul care comanda actuatorul turbinei.
P.S. in maxim 2 saptamani trebuie sa-mi vina solenoidul de la perrin si atunci te astept pe tine, sau poate vre un prieten cu masina de PESTE 460 cp INTEGRALA la start si poate o sa ai o surpriza (masina mea cantareste 1470 kg, asta ca sa nu crezi ca e f usoara )
numai bine
Salut!
RS6-le despre care vorbesti tu a fost al meu si era absolut stock. Cat despre M6 -STOCK ( nici macar evacuare cum spui tu )cred ca am facut de 10 ori pana acum , de fiecare data motivand probleme ale masinii tale, care dupa cum spui tu , tot timpul cand faci cu mine e stricata!
dupa 2 luni cand ai venit cu masina super tunata iat te-am facut de 4 , 5 ori
Daca tu ai 460 bhp la roata nu la flyweel si esti inca pe stock intercooler atunci eu te numesc mincinos ! pentru a scoate dintr-un evo 9 460 bhp iti trebuie investitie de cel putin 20k $ si primul lucru care se face se schimba intercoolerul pentru ca nu suporta turbo mare si eventual se modifica cilindrea iar la plecarea de pe loc toate 4 rotile derapeaza din cauza puterii , am impresia ca dyno testerul ala este o gluma !
Salut!
eu NU detin dyno!!!
acel dyno se afla la o firma in bucuresti : AUTOTEST, iar eu am platit acolo! nu-i cunosc pe baieti, deci nu poti spune ca am influentat cu ceva rezultatul.
DACA DYNO lor MINTE, atunci NU este vina mea, eu am aratat ce mi-au dat EI
eu nu am de unde sa aproximez puterea decat prin comparatii cu alte masini (cam empiric ce-i drept). pana acum am fost in fatza la masini gen:
galardo, ferrari (destul de multe), audi RS6 facut integral la MTM Germania cu fisa dyno de 550 cp, audi RS4 f tunat, 350 Z mult tuna + NX, mustanguri tunate f multe, nenumarate subaru, porshe 996, M5 nou si mai modelele mai vechi, M3 etc.
uite un mic film cu rs6-le MTM : http://www.youtube.com/watch?v=AjRRGGTNaq4
Singura masina in fatza careia am PIERDUT este un M6 (tunat si el, ce-i drept light: evacuare +...), DAR masina NU a mers bine, momentan avand probleme cu solenoidul care comanda actuatorul turbinei.
P.S. in maxim 2 saptamani trebuie sa-mi vina solenoidul de la perrin si atunci te astept pe tine, sau poate vre un prieten cu masina de PESTE 460 cp INTEGRALA la start si poate o sa ai o surpriza (masina mea cantareste 1470 kg, asta ca sa nu crezi ca e f usoara )
numai bine
Salut!
RS6-le despre care vorbesti tu a fost al meu si era absolut stock. Cat despre M6 -STOCK ( nici macar evacuare cum spui tu )cred ca am facut de 10 ori pana acum , de fiecare data motivand probleme ale masinii tale, care dupa cum spui tu , tot timpul cand faci cu mine e stricata!
dupa 2 luni cand ai venit cu masina super tunata iat te-am facut de 4 , 5 ori
Nu s-a mai scris de mult pe aici. Masina insa a evoluat. (pt. ca d'aia e evolution, nu? )
Cateva precizari despre masina:
1. bujii serie
2. fise serie
3. benzina de la pompa , 98
4. bobine de aprindere serie
5. turbina gT35
6. pistoane forjate
Cateva precizari despre masina:
1. bujii serie
2. fise serie
3. benzina de la pompa , 98
4. bobine de aprindere serie
5. turbina gT35
6. pistoane forjate
- Fişiere ataşate
-
- DSC00986.JPG (389.71 KiB) Vizualizat de 3944 ori
Poze de la teste.
PS: nu vreti sa stiti cat zgomot face un animalut d-asta...
PS: nu vreti sa stiti cat zgomot face un animalut d-asta...
- Fişiere ataşate
-
- Resize_of_DSC_1422.JPG (398.54 KiB) Vizualizat de 3933 ori
-
- Resize_of_DSC_1430.JPG (337.24 KiB) Vizualizat de 3929 ori
-
- Resize_of_DSC_1419.JPG (392.48 KiB) Vizualizat de 3936 ori
-
- Resize_of_DSC_1420.JPG (338.77 KiB) Vizualizat de 3936 ori
In primul rand iti doresc sa ai parte de multi km fara probleme. Masina este superba. De cand ma stiu iubesc evourile mai ales evo IV. Masina arata excelent si indiferent cati ai facut sau cati te-au facut masina este senzationala.
Prima analiza de motor e de cacao. In primul rand cate rpm ai pe bord? Nu cred ca trece de 10 000 cum arata acolo. aia din Bucuresti sunt niste incepatori si habar nu au sa lucreze. Am dus mai demult un Peugeot 607 acolo si mi-au zis ca are 112 cp )) Bine ca nu m-am luat dupa ei si am fost si aici la cineva si mi-a dat 131cp. Numai daca arunci o privire pe graficul de la ei iti dai seama ca e ceva dubios. Cand maximul de cp ajung undeva la 11 000rpm si cand maximul lor e de 400cp.
Ce nu-mi place la evo-ul tau e cuplul care vine tarziu(daca ma iau dupa graficul nr 2) pe la 5300rpm. App unde incepe rosu la tine??
Felicitari inca o data pentru pasiune si mai ales pentru devotament Si nu-ti face griji de m6 pe un circuit ii trimiti vedeti. O masina gen lancer nu e facuta pentru liniute asa cum e facuta pentru traseu!
Prima analiza de motor e de cacao. In primul rand cate rpm ai pe bord? Nu cred ca trece de 10 000 cum arata acolo. aia din Bucuresti sunt niste incepatori si habar nu au sa lucreze. Am dus mai demult un Peugeot 607 acolo si mi-au zis ca are 112 cp )) Bine ca nu m-am luat dupa ei si am fost si aici la cineva si mi-a dat 131cp. Numai daca arunci o privire pe graficul de la ei iti dai seama ca e ceva dubios. Cand maximul de cp ajung undeva la 11 000rpm si cand maximul lor e de 400cp.
Ce nu-mi place la evo-ul tau e cuplul care vine tarziu(daca ma iau dupa graficul nr 2) pe la 5300rpm. App unde incepe rosu la tine??
Felicitari inca o data pentru pasiune si mai ales pentru devotament Si nu-ti face griji de m6 pe un circuit ii trimiti vedeti. O masina gen lancer nu e facuta pentru liniute asa cum e facuta pentru traseu!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori