2011 Lancer Ralliart , 2.0t 240cp, Orient Red

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Dec 23, 2010 5:45 pm

consumul se reseteaza automat dupa 4 ore de stationare. daca vrei sa vezi consumul mediu, opresti motorul, pui contactul, setezi pe cb pe manual, iar la consumul mediu o sa-ti afiseze consumul mediu al masinii.
de la butoanele de pe volan nu se schimba posturile de radio memorate, se schimba doar de la unitate centrala.

Avatar utilizator
sicae2k
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 22, 2010 9:47 am

Mesaj de sicae2k » Vin Dec 24, 2010 11:11 am

sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara incidente!
si sarbatori fericite!

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Dum Dec 26, 2010 6:24 pm

Ma bate gandul sa imi achizitionez niste jante de 17" cu anvelope mai late pentru vara. O sa ma uit pe jurnalul de bord al lui sicae2k ca parca el a scris ceva de niste jante noi de vara.
Am mai deschis si un topic cu anvelope de vara separat ca sa purtam discutii acolo despre alegerile noastre.
Daca reusesc sa vand jantele si anvelopele cu care a venit Ralliartul meu (18", 7JJ, 215/45/r18 Yokohama Advan A10) mi-as lua niste jante de 17" 8JJ in principiu (ca sa am balon mai mare la anvelopa - cred ca face bine la suspensie) pneuri 235/45/R17 (ceva latime in plus nu strica). As alege Michelin Pilot Sport 3 dintre anvelopele de vara si in speranta ca as reusi poate sa le iau ceva mai ieftin. Jante as pune OZ ULTRALEGGERA, ca sa incerc si scaderea greutatii totale a rotii.
Eu unul m-am ghidat dupa urmatoarele idei:
- anvelopa sa fie mai performanta decat cea cu care vine masina stock.
- anvelopa sa fie mai lata pentru o aderenta sporita
- roata sa ramana la aceeasi greutate sau chiar sa fie mai usoara
- sa am balon mai mare al anvelopei astfel incat sa protejez suspensia mai bine

Ce nu am luat in considerare:
- daca schimb rotile stock cu altele trebuie refacuta geometria masinii?
- daca am balonul mai mare (peretele lateral al anvelopei creste ca dimensiune de la 97 la 106 mm) stabilitatea in curbe va fi afectata? Adica un balon mai mare da si o mai mare flexibilitate cred si ma gandesc ca dpdv dinamic s-ar putea sa am un efect nedorit.

Cam care ar fi un pret corect pentru setul de roti de vara cu care a venit masina stock?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Dum Dec 26, 2010 8:38 pm

Geometri nu trebuie facuta, balon mai mare va creste putin instabilitatea in curbe dar nu cred ca va fi foarte sesizabil. EU zic sa pui anvelopele recomandate pt jentile pe 17 casa nu ai probleme la itp sau cu politia. O anvelopa mai lata nu intotdeauna creste aderenta. Forta de apasare se distribuie pe toata suprafata de contact a anvelopi cu asfaltul, astfel cu cat anvelopa e mai lata cuatat presiunea pe suprafata de contact e mai mica iar cu cat anvelopa e mai ingusta presiunea pe suprafata de contact creste. Deci eu zic daca vrei jenti pe 17 sa pui anvelope de dimensiunea recomandata in catalogul de accesorii pt jenti pe 17 si apoi sa iti faci omologare la rar ca sa nu ai probleme.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Dum Dec 26, 2010 9:14 pm

Asta ar fi o problema la Ralliart, singura dimensiune trecuta pentru el in carte este 215/45/R18. Daca vrei alte dimensiuni, trebuie vorbit la dealer/importator, si aia sa-ti dea hartie ca se poate si tu sa mergi la RAR ca aia sa-ti treaca in CIV si noua dimensiune. Sau sa faci ochi frumosi direct la RAR si poate iti trec aia si alte dimensiuni si fara hartie de la importator.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Dec 26, 2010 10:22 pm

pai si daca nu iti faci omologare, la itp trebuie sa te duci cu rotile originale nu mai zic de politie pentru ca in talon nu mai scrie dimensiunea rotilor.
eu cand am facut itp-ul la sfarsitul lui 2009 am fost la tiriac otopeni ( service mitsubishi ) si acolo au intrat pe programul de lancer clasic (nu aveau de new lancer desi aparuse de doi ani) iar la clasic nu sunt aceleasi dimensiuni de cauciucuri. cu cartea si cu talonu in mana am stat la discutii explicatii cum ca sunt de fapt doua masini diferite ca nu am schimbat rotile etc.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Lun Dec 27, 2010 1:15 am

Am uitat sa mentionez ca azi am vazut semnul de ASC (ESP-ul) pe bord cand am intrat intr-o curba cu ceva viteza. De fapt prinde cam repede viteza, si nici nu-mi dau seama nici cand prinde viteza nici ce viteza am...scarry.. In curba am vazut semnul pe displayul de la bord, dar de simtit nu am simtit ceva diferit, doar cum masina mergea ascultatoare pe unde doream eu.

Si tot azi m-am urcat si eu in spate. Eu am 1.85m, si mi-am reglat scaunul destul de in spate si lasat pe spate. Si bagat in spatele scaunului meu tot nu ating spatarul cu picioarele. Ce vreau sa zic este ca m-a surprins placut spatiul disponibil in spate. Si mi-a placut si modul in care se continua pe colturi bancheta, oferindu-ti suport lateral chiar si in spate. Imi place asa de mult masinuta ca sincer m-as face sofer numai sa o conduc zilnic cat mai mult. In perioada asta tot inventez motive doar sa o conduc.

Pe automata la stop o trec in N ca sa nu stau in D cu piciorul pe frana. Cand se face verde o trec direct din N in D sau intai apas frana si apoi sa o trec din N in D?

Avatar utilizator
bungee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 6:43 pm

Mesaj de bungee » Lun Dec 27, 2010 11:52 am

Felicitari pentru achizitie. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Cam in aceeasi stare sunt si eu de vreo luna. Caut orice motiv sa ies din casa sa mai fac ceva km cu ea. Deocamdata avem 2700km.

Ref la afisarea consumului mediu, dupa multe butonari am descoperit ca exista doua tipuri de afisare a consumului mediu: pe modul cu resetare manuala si pe modul cu resetare automata. Schimbul intre cele doua modalitati eu il pot face numai din meniul de pe display-ul mare (am varianta cu DVD). Dar la fiecare oprire a motorului se trece pe afisarea cu resetare automata.

Referitor la cutie: mie mi se pare inutilizabil modul normal in oras (sau localitati in general) daca mergi cu o viteza apropiata de viteza legala. Mi se pare de-a dreptul enervant sa merg cu 60 la ora in viteza a 6-a la 1400 de ture. Nu pare deloc sanatos pentru motor/turbina. Intr-adevar, daca ai nevoie sa accelerezi mai brusc retrogradeaza in 2 sau 3 trepte (depinde cat de tare o calc) dar are o intarziere destul de mare pana incepe sa creasca viteza. Sunt curios daca si la tine face asa. De ex. daca merg cu 60 si calc pedala la fund, retrogradeaza in a 3-a duce turatia pana pe la 5000 si o tine asa vreo secunda inainte sa cupleze si sa simti ca o ia din loc. Pe mine chiar m-a speriat la cateva depasiri cu chestia asta pentru ca la cum creste turatia te astepti sa si tasneasca in loc sa mai stea sa se gandeasca.
Pe sport e cu totul alta treaba, reactioneaza instant.

Referitor la consum, trebuie sa imi dai si mie niste ponturi ca eu la cele 3 ocazii in care am intrat in trafic de dupa amiaza in Bucuresti, la o medie orara de 12Km/ora mi-a luat 23%. Media pe 2500 km o am la 13.2% (dar 90% au fost pe Dn1 intre Corbeanca si Baneasa).

Numai bine,
Razvan

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Lun Dec 27, 2010 1:02 pm

In ceea ce priveste michlin pilot sport, nu stiu daca sunt mult mai bune decat yokohama Pe mine cauciucurile stock m-au impresionat FOARTE placut atat pe uscat cat si pe ploaie... chiar daca ar merge sa fie un pic mailate

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Lun Dec 27, 2010 2:30 pm

QUOTE (bungee @ Dec 27 2010, 11:52 AM) Cam in aceeasi stare sunt si eu de vreo luna.
Razvan
Felicitari si tie Razvan! Da-ne mai multe detalii despre masina, achizitie, etc. Poate faci un topic separat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori