2008 Mitsubishi Lancer 1.8 M/T 143 CP Instyle Black Mica
QUOTE (Cristi)Apple, drum bun si distractie placuta!
Poate ai timp si mai compui niste opere literare cu lanceru'.
Sper sa nu lipsesti prea mult ca nu prea am cu cine sa ma conversez pe aici.
Numai bine!
Ha ha ha... :twisted: Numa de opere literare la 200 pe autobahn n-o sa-mi arda...
Mai bine povesteste-mi de MRC... Unde ce cum? Detalii... sa driftuim si noi pe acolo....
Poate ai timp si mai compui niste opere literare cu lanceru'.
Sper sa nu lipsesti prea mult ca nu prea am cu cine sa ma conversez pe aici.
Numai bine!
Ha ha ha... :twisted: Numa de opere literare la 200 pe autobahn n-o sa-mi arda...
Mai bine povesteste-mi de MRC... Unde ce cum? Detalii... sa driftuim si noi pe acolo....
MRC...te mananca, vad!
Stiu ca editia a doua MRC va fi pe la sfarsitul lunii septembrie.
Ca si anul trecut, competitia se va tine pe circuitul Amckart, un circuit destul de virajat unde se testeaza indemanarea soferului si cat de bine isi cunoaste masina.
Daca nu te intereseaza neaparat timpii/premiile poti sa te distrezi in draci pe curbele de pe acest circuit...accelerand mai tare pe curbe, derapand, eventual din frana de mana...dar experimentele costa timpi.
S-au facut grupe/clase: colt 1.1, colt 1.3, colt 1.5, colt czt, lancer 1.6, lancer 2.0, evo.
Tu unde vrei sa concurezi ?
Anul asta se vor adauga: lancer 1.5, vw lancer tdi si lancer 1.8.
Fiecare grupa are locurile I, II si III...cupe, premii, reduceri in service la manopera si piese, pentru participanti.
In rest muzica, mancare, racoritoare, stickere pe masini, tricouri, sepci, jucarii, spectatori, vedete, presa, sunt si gagici, poti sa primesti un ...crac dupa gat daca dai dovada de tehnica si indemanare, deosebite. )
Anul trecut au fost doua manse.
Fiecare mansa a presupus, pentru fiecare concurent, cate o tura de incalzire si una pe bune.
Intra fiecare concurent pe rand, isi face numarul, se inregistreaza timpul pe care l-a scos.
La final se face media intre cei doi timpi.
Au fost si jaloane pe pista.
Spectacol e cand apar EVO-urile si mai ales daca invita din nou pe Titi Aur, Onoriu...
E super distractie si mai ales adrenalina!
Stiu ca editia a doua MRC va fi pe la sfarsitul lunii septembrie.
Ca si anul trecut, competitia se va tine pe circuitul Amckart, un circuit destul de virajat unde se testeaza indemanarea soferului si cat de bine isi cunoaste masina.
Daca nu te intereseaza neaparat timpii/premiile poti sa te distrezi in draci pe curbele de pe acest circuit...accelerand mai tare pe curbe, derapand, eventual din frana de mana...dar experimentele costa timpi.
S-au facut grupe/clase: colt 1.1, colt 1.3, colt 1.5, colt czt, lancer 1.6, lancer 2.0, evo.
Tu unde vrei sa concurezi ?
Anul asta se vor adauga: lancer 1.5, vw lancer tdi si lancer 1.8.
Fiecare grupa are locurile I, II si III...cupe, premii, reduceri in service la manopera si piese, pentru participanti.
In rest muzica, mancare, racoritoare, stickere pe masini, tricouri, sepci, jucarii, spectatori, vedete, presa, sunt si gagici, poti sa primesti un ...crac dupa gat daca dai dovada de tehnica si indemanare, deosebite. )
Anul trecut au fost doua manse.
Fiecare mansa a presupus, pentru fiecare concurent, cate o tura de incalzire si una pe bune.
Intra fiecare concurent pe rand, isi face numarul, se inregistreaza timpul pe care l-a scos.
La final se face media intre cei doi timpi.
Au fost si jaloane pe pista.
Spectacol e cand apar EVO-urile si mai ales daca invita din nou pe Titi Aur, Onoriu...
E super distractie si mai ales adrenalina!
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
sa o stapanesti sanatos iti spun cu lacrimi in ochi si un cutit in inima. glumesc...dar totusi pe cine trebuie sa omor pentru una la fel este superba nu iti doresc decat sa ai ocazia sa stai mai mult pe afara pe autostrazi sa nu o mai dhinui pe drumurile noastre mioritice. o sa fie mai mult decat dragoste. ceva langa nebunie. si sa stiti ca in austria si in germania se uita admirativ la masinuta. iar negru ii sta bine. greu de tinut curata. foarte greu. mi-am luat o chestie de spalat cu presiune din brico. in genul celor de la spalatorii. altfel dadeam faliment. o spal la 2 zile. daca stiam o luam alba. cum e cu pielea. nu mori la 45 de grade? sper sa ne vedem la polivalenta vineri sa plang putin pe langa dumneaei. pace.
Deci Cristi... acu sun pe gabi si razvan ptr mrc sa aflu detalii... poate povestim vineri la intalnire mai multe...
Circuitul ala imi place... Il stiu foarte bine... Insa cu un kart (cu ala de 6.5 aveam chiar record de tur) sau cu motorul... Cu un tourism n-am incercat...O sa fie o premiera... abia astept...
@Cristian Todea: multumesc. eu o spal cand apuc... de regula o data la 3 zile )
Cu pielea e ok, daca dai drumul la aer nu e nici o problema... Daca ai vazut, pielea are niste gaurele si, uneori, ai senzatia ca e aerata... Probabil intra aer rece prin porii aia si simti rece... Daca e foarte cald, pornesti masina, dai drumul la aer pe auto la 18grade sa zicem, lasi 2 minute masina inchisa si ai sa vezi ca e foarte ok si simti si piele cu aer rece prin ea... datorita porilor probabil, nu cred ca e pielea aerata....
Circuitul ala imi place... Il stiu foarte bine... Insa cu un kart (cu ala de 6.5 aveam chiar record de tur) sau cu motorul... Cu un tourism n-am incercat...O sa fie o premiera... abia astept...
@Cristian Todea: multumesc. eu o spal cand apuc... de regula o data la 3 zile )
Cu pielea e ok, daca dai drumul la aer nu e nici o problema... Daca ai vazut, pielea are niste gaurele si, uneori, ai senzatia ca e aerata... Probabil intra aer rece prin porii aia si simti rece... Daca e foarte cald, pornesti masina, dai drumul la aer pe auto la 18grade sa zicem, lasi 2 minute masina inchisa si ai sa vezi ca e foarte ok si simti si piele cu aer rece prin ea... datorita porilor probabil, nu cred ca e pielea aerata....
Nu prea ai pe cine sa intrebi legat de MRC.
E un proiect by Georgiana Vasile.
Eu zic sa intrebi aici http://www.racingchallenge.ro/forum/ unde ti se va raspunde mult mai precis.
Ti fac io pi tini! )
E un proiect by Georgiana Vasile.
Eu zic sa intrebi aici http://www.racingchallenge.ro/forum/ unde ti se va raspunde mult mai precis.
Ti fac io pi tini! )
Se facura 18.000 si ceva, probleme mai deloc. Doar un cilindru de ambreiaj pe garantie.
Datorita unor mici probleme de estetica pe fata am ajuns la a schimba bara si a-mi monta alt spoiler plus grile, ornamente etc. Prin probleme de estetica a se intelege niste zgarieturi plus o gaurire a barii efectiv. Nimic n-a fost atins pe interior. Traiasca casco.
I-am dat si un ornament la toba, covorase originale si, mai nou, detector in oglinda.
Va mai urma eleron Evo plus spoiler spate cu difuzor si evacuare dubla. Deocamdata insa trebuie sa schimb parbrizul, a furat o piatra pe drumurile patriei la o viteza maricica si n-am avut cum sa evit (piatra adica).
PS: nush ce are de nu pot incarca pozele...adica sta foarte mult cand fac upload. mai incerc o data...
Datorita unor mici probleme de estetica pe fata am ajuns la a schimba bara si a-mi monta alt spoiler plus grile, ornamente etc. Prin probleme de estetica a se intelege niste zgarieturi plus o gaurire a barii efectiv. Nimic n-a fost atins pe interior. Traiasca casco.
I-am dat si un ornament la toba, covorase originale si, mai nou, detector in oglinda.
Va mai urma eleron Evo plus spoiler spate cu difuzor si evacuare dubla. Deocamdata insa trebuie sa schimb parbrizul, a furat o piatra pe drumurile patriei la o viteza maricica si n-am avut cum sa evit (piatra adica).
PS: nush ce are de nu pot incarca pozele...adica sta foarte mult cand fac upload. mai incerc o data...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori