2007 Mitsu Lancer Clasic Silver
Adevarul e la mijloc!
Sau
Adevarul e dincolo de noi!
Sunt si discuri de franare de proasta calitate si soferi care au un stil de condus defectuos.
Ambele variante sunt posibile.
La service insa, nu exista decat o singura varianta...sofer prost!
Faptul ca mai multi posesori de lancer se vaita de aceste discuri...nu cred ca in toate aceste cazuri sa fie de vina soferii...toti soferii.
Adica spre deosebire de alte modele, am tot vazut problema asta cu discurile...
O consider minora, important e sa nu apara probleme la motor, cutie...restul sunt maruntisuri, insa anumite maruntisuri reclamate de mai multi sugereaza o problema (mica sau mare) a masinii, un minus....
Toate au minusuri, nu exista masini perfecte, important e sa nu ne facem ca nu exista si sa invatam din greseli...noi ca soferi, service-ul ca funizor de servicii, producatorul auto ca .... ce ce ?
La Cz3-ul meu (face 2 ani in august) discurile nu sunt ovalizate, sunt perfecte si am exploatat masina in diverse conditii.
Sa inteleg ca sunt un sofer bun ?
Si eu m-am trezit in service ca sunt un sofer prost...era masina nou, nu intra in marsarier din prima, uneori deloc pana nu...in fine.
Pe rand am auzit divese teorii, de fiecare data alta...ei bine una dintre ele a fost (pe scurt) ca nu apas ambreiajul pana la capat...adica sunt un pic handicapat asa, in cel mai bun caz un sofer prost. )
M-am gandit ca baiatul ala s-ar putea sa fie frate cu Urania si sa ghiceasca ceea ce nici el, nici eu, nu stiam.
Ideea e ca pana la urma s-a lamurit "asa face toate" , "masinile din clasa asta nu au marsarierul sincronizat din motive lesne de inteles, costuri, intretinere, etc"
OK!
Explicatie corecta!
Dar intai a trebuit sa fiu dus de nas ?!? De ce ? Pentru ca sunem romanari si asta se vede la tot pasul...
Oare de ce mai era nevoie sa m ise spuna de fiecare data "Daca mai face reveniti! " daca era clar ca "asa face toate" ?
)
Un alt exemplu...intamplare de demult:
Am dat odata peste un Batman in service care auzindu-ma comentand un mic defect, s-a apropiat curios si dupa cateva secunde a tras concluzia ca nu are nimic, e normal, totul e perfect, ca asa scartaie cureaua asta, lucru normal de altfel si ca nu se poate face NIMIC.
Ceva tot s-a facut...
Baietii din service si-au vazut de treaba, au curatat acea curea, nu se mai auzea nimic, dar mi-au explicat ca nefiind scut la motor...va incepe din nou sa chitaie si asta e.
Jos palaria! Au facut treaba buna, dar in acealasi timp m-au avertizat ca e doar temporara.
OK, au facut ce s-a putut...in rest nu e vina lor, dar nici a mea!
In schimb Batman asta parca intrase in priza si deja ma enerva. De fapt in toate service-urile e cate unul din asta...bun la toate, dar din gura.
Pe scurt "E normal sa scartaie!"
Dar anal ? Am zis sa nu fiu mai taran decat el...
Uite asa ascultandu-l (nu prea aveam de ales, daca incercam sa spun ceva ma intrerupea, stia multe, pregatit, toba de carte) aflu ca de fapt orice e normal, totul e perfect si mai mult decat atat greselile soferilor printre care si eu defecteaza masinile.
E clar...toti clientii sunt niste idioti. Daca nu e drumul de vina, atunci e soferul sau invers.
Niciodata masina!
Ajungem la cutie care avea niste bube cronice din fabricatie (confirmate si de service) de NOUA! Un rulment in cutiile de colt zornaie la relanti...bla, bla...
Nimic nene, vinovat IO! )
Tot ce imi explicasera inaintasii lui legat de acel rulment zornaitor si multe altele....nu mai era valabil! )
Ca el imi demonstreaza ca eu sunt vinovat!
Dupa 2 ani de cand am masina asta, care de la bun inceput (0 KM) a avut simptomele de agata, carait cutie de viteze, pacanit ambreiaj, samd vine unu' pe care nu l-am mai vazut pana acum si imi spune ca e normal!
Nu ca normal...PERFECT chiar!
Ba un tupeu de taran care paste vacile!
Nu am vazut asa specimen de cand sunt.
Pai .... tii de idiot, cum poti sa-mi spui ca e normal ?
Pe banii tai sa-ti dai tu astfel de explicatii, nu mie.
M-am abtinut si l-am lasat sa se abereze...mi-a explicat ca totul e perfect, doar ca nu stiu sa conduc.
"Dom'le dar daca masina face asa de la 0 km ?"
"Tot io sunt de vina ?"
"Da, toti mai facem greseli!"
Si chiar imi garanta ca daca imi desface cutia si imi dovedeste ca e vina mea...
Pai normal ca dupa 21.000 km dupa ce mi-a agatat in treapta a III-a de jde mii de ori s-a belit ceva pe acolo.
Dar cu masina am venit in service de noua, din prima saptamana de cand am luat-o.
Eee ?
Va ganditi ca a tacut ?
Nu, omul o tinea pe a lui.
Mi-am dat seama ca nu am cu cine sa discut, omul nu avea nici o logica.
De fapt se plictisea si a vrut sa mai recapituleze oral tot ce invatase de la altii "baa sa spui ca e perfecta, daca e in garantie...daca nu e in garantie vezi ca sunt de schimbat niste rulmenti in cutie care de fapt nu exista ca piese de schimb si il pui sa cumpere cutia cu totul, ai inteles ?"
Sa nu mai zic ca nu avea nici o educatie, nu ma lasa sa vorbesc, ma intrerupea, nu apucam sa-mi termin ideea...
Povestea s-a intamplat acum ceva timp, nu mai are importanta, sper sa nu mai dau peste acel specimen.
In prezent ma declar multumit de service.
In ceea ce priveste cutia, se comporta la fel, problema e de la acele parghii care transmit miscarea de la levier in cutie si asta e.
Sunt multi frate, pregatiti da' multi...nu ai ce sa le faci!
Sanatate!
Sau
Adevarul e dincolo de noi!
Sunt si discuri de franare de proasta calitate si soferi care au un stil de condus defectuos.
Ambele variante sunt posibile.
La service insa, nu exista decat o singura varianta...sofer prost!
Faptul ca mai multi posesori de lancer se vaita de aceste discuri...nu cred ca in toate aceste cazuri sa fie de vina soferii...toti soferii.
Adica spre deosebire de alte modele, am tot vazut problema asta cu discurile...
O consider minora, important e sa nu apara probleme la motor, cutie...restul sunt maruntisuri, insa anumite maruntisuri reclamate de mai multi sugereaza o problema (mica sau mare) a masinii, un minus....
Toate au minusuri, nu exista masini perfecte, important e sa nu ne facem ca nu exista si sa invatam din greseli...noi ca soferi, service-ul ca funizor de servicii, producatorul auto ca .... ce ce ?
La Cz3-ul meu (face 2 ani in august) discurile nu sunt ovalizate, sunt perfecte si am exploatat masina in diverse conditii.
Sa inteleg ca sunt un sofer bun ?
Si eu m-am trezit in service ca sunt un sofer prost...era masina nou, nu intra in marsarier din prima, uneori deloc pana nu...in fine.
Pe rand am auzit divese teorii, de fiecare data alta...ei bine una dintre ele a fost (pe scurt) ca nu apas ambreiajul pana la capat...adica sunt un pic handicapat asa, in cel mai bun caz un sofer prost. )
M-am gandit ca baiatul ala s-ar putea sa fie frate cu Urania si sa ghiceasca ceea ce nici el, nici eu, nu stiam.
Ideea e ca pana la urma s-a lamurit "asa face toate" , "masinile din clasa asta nu au marsarierul sincronizat din motive lesne de inteles, costuri, intretinere, etc"
OK!
Explicatie corecta!
Dar intai a trebuit sa fiu dus de nas ?!? De ce ? Pentru ca sunem romanari si asta se vede la tot pasul...
Oare de ce mai era nevoie sa m ise spuna de fiecare data "Daca mai face reveniti! " daca era clar ca "asa face toate" ?
)
Un alt exemplu...intamplare de demult:
Am dat odata peste un Batman in service care auzindu-ma comentand un mic defect, s-a apropiat curios si dupa cateva secunde a tras concluzia ca nu are nimic, e normal, totul e perfect, ca asa scartaie cureaua asta, lucru normal de altfel si ca nu se poate face NIMIC.
Ceva tot s-a facut...
Baietii din service si-au vazut de treaba, au curatat acea curea, nu se mai auzea nimic, dar mi-au explicat ca nefiind scut la motor...va incepe din nou sa chitaie si asta e.
Jos palaria! Au facut treaba buna, dar in acealasi timp m-au avertizat ca e doar temporara.
OK, au facut ce s-a putut...in rest nu e vina lor, dar nici a mea!
In schimb Batman asta parca intrase in priza si deja ma enerva. De fapt in toate service-urile e cate unul din asta...bun la toate, dar din gura.
Pe scurt "E normal sa scartaie!"
Dar anal ? Am zis sa nu fiu mai taran decat el...
Uite asa ascultandu-l (nu prea aveam de ales, daca incercam sa spun ceva ma intrerupea, stia multe, pregatit, toba de carte) aflu ca de fapt orice e normal, totul e perfect si mai mult decat atat greselile soferilor printre care si eu defecteaza masinile.
E clar...toti clientii sunt niste idioti. Daca nu e drumul de vina, atunci e soferul sau invers.
Niciodata masina!
Ajungem la cutie care avea niste bube cronice din fabricatie (confirmate si de service) de NOUA! Un rulment in cutiile de colt zornaie la relanti...bla, bla...
Nimic nene, vinovat IO! )
Tot ce imi explicasera inaintasii lui legat de acel rulment zornaitor si multe altele....nu mai era valabil! )
Ca el imi demonstreaza ca eu sunt vinovat!
Dupa 2 ani de cand am masina asta, care de la bun inceput (0 KM) a avut simptomele de agata, carait cutie de viteze, pacanit ambreiaj, samd vine unu' pe care nu l-am mai vazut pana acum si imi spune ca e normal!
Nu ca normal...PERFECT chiar!
Ba un tupeu de taran care paste vacile!
Nu am vazut asa specimen de cand sunt.
Pai .... tii de idiot, cum poti sa-mi spui ca e normal ?
Pe banii tai sa-ti dai tu astfel de explicatii, nu mie.
M-am abtinut si l-am lasat sa se abereze...mi-a explicat ca totul e perfect, doar ca nu stiu sa conduc.
"Dom'le dar daca masina face asa de la 0 km ?"
"Tot io sunt de vina ?"
"Da, toti mai facem greseli!"
Si chiar imi garanta ca daca imi desface cutia si imi dovedeste ca e vina mea...
Pai normal ca dupa 21.000 km dupa ce mi-a agatat in treapta a III-a de jde mii de ori s-a belit ceva pe acolo.
Dar cu masina am venit in service de noua, din prima saptamana de cand am luat-o.
Eee ?
Va ganditi ca a tacut ?
Nu, omul o tinea pe a lui.
Mi-am dat seama ca nu am cu cine sa discut, omul nu avea nici o logica.
De fapt se plictisea si a vrut sa mai recapituleze oral tot ce invatase de la altii "baa sa spui ca e perfecta, daca e in garantie...daca nu e in garantie vezi ca sunt de schimbat niste rulmenti in cutie care de fapt nu exista ca piese de schimb si il pui sa cumpere cutia cu totul, ai inteles ?"
Sa nu mai zic ca nu avea nici o educatie, nu ma lasa sa vorbesc, ma intrerupea, nu apucam sa-mi termin ideea...
Povestea s-a intamplat acum ceva timp, nu mai are importanta, sper sa nu mai dau peste acel specimen.
In prezent ma declar multumit de service.
In ceea ce priveste cutia, se comporta la fel, problema e de la acele parghii care transmit miscarea de la levier in cutie si asta e.
Sunt multi frate, pregatiti da' multi...nu ai ce sa le faci!
Sanatate!
update dupa mai bine de un an.
am ajuns la 32000km, nu mai recomand m-car metalurgiei cum faceam la inceput, am pus folii fata/spate, am rectificat de 2 ori discurile fata, am belele acum cu un set nou de anvelope bridgestone, am pus un mic sistem audio (subwoofer+statie), am tras putin dreapta de numarul de inmatriculare si astept sa vad daca imi pica ori nu ambreiajul.
drum bun la toata lumea!
si Hai Steaua! )
am ajuns la 32000km, nu mai recomand m-car metalurgiei cum faceam la inceput, am pus folii fata/spate, am rectificat de 2 ori discurile fata, am belele acum cu un set nou de anvelope bridgestone, am pus un mic sistem audio (subwoofer+statie), am tras putin dreapta de numarul de inmatriculare si astept sa vad daca imi pica ori nu ambreiajul.
drum bun la toata lumea!
si Hai Steaua! )
Din ce se vede, probabil nu. Dar barile astea au prostul obicei sa fie oarecum flexibile si sa isi revina putin la forma, fata de momentul maxim al impactului. Io am vazut Logan pocnit in spate dea binelea, daca te uitai doar dupa bara spate ziceai ca doar aia trebuie schimbata (zgariata, taiata pe alocuri), dar cand s-a dat jos bara, s-a vazut ca toata tablaria spate era dusa. Inclusiv panoul cu roata de rezerva.
- maryan_awy
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 10, 2010 12:31 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori