2007 Lancer Clasic, 2.0, 135 Cp
@Barboso Si eu fac paralela cu fosta masina un Hyundai Accent 1,3 si daca consumul din oras e ok ~= cu cea veche nu la fel stau lucrurile si pentru extra. Oricum tu daca mergi mai sportiv 9% e un bun pentru un motor de 2,0l.
@driverx De mers nu merg subturat schimb intre 3000-3500rot/min in oras iar afara incerc sa stau la viteza de croaziera peste 2500rot/min indiferent de treapta. Am schimbat uleiul ieri, o sa ii fac si un reset idle&learn cand mai ies in afara orasului, pentru ca fostul posesor a mers 80% oras si sa speram ca il scad pe la un 6,5%. Nu ca ma intereseaza asa mult consumul insa daca tot am luat 1,6 atunci sa consume ca un motor de 1,6l.
@driverx De mers nu merg subturat schimb intre 3000-3500rot/min in oras iar afara incerc sa stau la viteza de croaziera peste 2500rot/min indiferent de treapta. Am schimbat uleiul ieri, o sa ii fac si un reset idle&learn cand mai ies in afara orasului, pentru ca fostul posesor a mers 80% oras si sa speram ca il scad pe la un 6,5%. Nu ca ma intereseaza asa mult consumul insa daca tot am luat 1,6 atunci sa consume ca un motor de 1,6l.
QUOTE (Barboso @ Aug 29 2012, 02:19 PM) Foarte inexact indicatorul de benzina.
S-a aprins becul, dar au mai intrat doar 39 litri, in rezervor de 60...
Partea buna este ca se confirma consumul urban estimat de mine inainte de a lua masina, 13, la fel ca si Nubira.
In conditiile in care AC functioneaza permanent, iar eu nu fac nici un efort sa conduc economic, mi se pare OK. Consumul oficial dat de producator este 11.7.
Rezervorul nu are 60 litri nici sa il bati cu biciul. Are cred 45 de fapt.
S-a aprins becul, dar au mai intrat doar 39 litri, in rezervor de 60...
Partea buna este ca se confirma consumul urban estimat de mine inainte de a lua masina, 13, la fel ca si Nubira.
In conditiile in care AC functioneaza permanent, iar eu nu fac nici un efort sa conduc economic, mi se pare OK. Consumul oficial dat de producator este 11.7.
Rezervorul nu are 60 litri nici sa il bati cu biciul. Are cred 45 de fapt.
Esti sigur de asta ? Ai testat la a ta ?
Eu stiu ca asa gasisem in specificatii, cand am cautat pe net mai multe date inainte de-a lua masina; am reluat acum cautarea, nu mai gasesc 60, ci doar 50...
Mi se pare cam putin la consumul ei, autonomia devine problematica.
L.E. Mda, m-am uitat si eu (abia acum) in CI, rezervor 50 litri...
Ce nelamurire mai am: in afara de 195/50/R16, ce alte dimensiuni de anvelope mai sunt omologate ? Eu doar pe astea le am in in carte, iar cei de la Mitsubishi, cand i-am sunat sa-i intreb, mi-au zis ca ma suna ei; asta era acum cateva saptamani.
Eu stiu ca asa gasisem in specificatii, cand am cautat pe net mai multe date inainte de-a lua masina; am reluat acum cautarea, nu mai gasesc 60, ci doar 50...
Mi se pare cam putin la consumul ei, autonomia devine problematica.
L.E. Mda, m-am uitat si eu (abia acum) in CI, rezervor 50 litri...
Ce nelamurire mai am: in afara de 195/50/R16, ce alte dimensiuni de anvelope mai sunt omologate ? Eu doar pe astea le am in in carte, iar cei de la Mitsubishi, cand i-am sunat sa-i intreb, mi-au zis ca ma suna ei; asta era acum cateva saptamani.
Stiu ca-n general sunt omologate mai multe dimensiuni - la Nubira aveam doua...
Ideea era sa aflu ce dimensiuni mai sunt omologate, in afara de cea actuala, ca, in cazul in care sunt mai comune, implicit mai ieftine, sa ma duc la RAR sa mi le treaca-n carte si sa fac si trecerea - anvelopele actuale nu-mi plac, si sunt si destul de obosite. Stiu ca se poate face asta c-o hartie de la importator.
Dar, pana ajung eu sa le trec in carte, poate le si schimb - cam greu, daca nu stiu cu ce...
La ITP se merge cu CI, in care sunt trecute dimensiunile; n-am fost atent niciodata, nu le verifica si pe astea ?
Daca, Doamne fereste, ai (am) un accident mai nasol si se ajunge la expertiza; anvelopele neomologate te cam scot vinovat, chiar daca tu poate nu esti.
Probabil ca si asiguratorii se pot folosi de asta ca sa refuze despagubirea; stiu sigur ca-n cazul unui ITP expirat (doar de vreo doua zile, nu e vorba de ani) o pot face.
Parerea mea: nu trebuie luata chiar asa usor treaba asta, "pun ce vreau eu, ca nu mai sunt trecute in talon".
Ideea era sa aflu ce dimensiuni mai sunt omologate, in afara de cea actuala, ca, in cazul in care sunt mai comune, implicit mai ieftine, sa ma duc la RAR sa mi le treaca-n carte si sa fac si trecerea - anvelopele actuale nu-mi plac, si sunt si destul de obosite. Stiu ca se poate face asta c-o hartie de la importator.
Dar, pana ajung eu sa le trec in carte, poate le si schimb - cam greu, daca nu stiu cu ce...
La ITP se merge cu CI, in care sunt trecute dimensiunile; n-am fost atent niciodata, nu le verifica si pe astea ?
Daca, Doamne fereste, ai (am) un accident mai nasol si se ajunge la expertiza; anvelopele neomologate te cam scot vinovat, chiar daca tu poate nu esti.
Probabil ca si asiguratorii se pot folosi de asta ca sa refuze despagubirea; stiu sigur ca-n cazul unui ITP expirat (doar de vreo doua zile, nu e vorba de ani) o pot face.
Parerea mea: nu trebuie luata chiar asa usor treaba asta, "pun ce vreau eu, ca nu mai sunt trecute in talon".
Intre timp am facut revizia de 90.000: schimb ulei motor (Mobil 1 Peak Life 5W-50), schimb antigel (G 12 Hepu, ca n-am gasit Mobil), schimb lichid frana (ATE SL DOT4), schimb lichid servo (Valvoline Dexron III), schimb filtre (Nipparts), plus surub nou la baia de ulei - 750 ron, la un fost service/dealer Daewoo, devenit multimarca dupa disparitia marcii. Manopera a fost cam 100 ron, fata de 400 cat ar fi costat la Mitsubishi. Cu piesele/consumabilele, luate de la unul dintre marile magazine online, am iesit cam la acelasi pret ca si-n reprezentanta.
Am pus de cateva saptamani si cauciucuri noi de iarna, DOT 3912. M-am hotarat sa raman pe dimensiunea omologata, 195/50/R16, si, dupa ce-am mai studiat forumuri si review-uri din tarile cu ierni mai grele si-am mai vorbit cu oameni care folosesc asa ceva si la noi, am pus Nankang SV2. Au costat, cu tot cu montat/echilibrat/presiune cu azot (stiu ca-i un subiect controversat, dar este "damblaua" mea) 1.525 ron. "Berea" baietilor a fost separat, iar gumele arata cam asa:
[attachment=18254:1287.jpg]
Am dat pe chedere cu solutie antiinghet, am bagat si pe la incuietori, am aplicat un tratament si pe toata pielea din interior, acum astept cu interes iarna.
Am pus de cateva saptamani si cauciucuri noi de iarna, DOT 3912. M-am hotarat sa raman pe dimensiunea omologata, 195/50/R16, si, dupa ce-am mai studiat forumuri si review-uri din tarile cu ierni mai grele si-am mai vorbit cu oameni care folosesc asa ceva si la noi, am pus Nankang SV2. Au costat, cu tot cu montat/echilibrat/presiune cu azot (stiu ca-i un subiect controversat, dar este "damblaua" mea) 1.525 ron. "Berea" baietilor a fost separat, iar gumele arata cam asa:
[attachment=18254:1287.jpg]
Am dat pe chedere cu solutie antiinghet, am bagat si pe la incuietori, am aplicat un tratament si pe toata pielea din interior, acum astept cu interes iarna.
- Fişiere ataşate
-
- 1287.jpg (57.23 KiB) Vizualizat de 2688 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori