Pagina 4 din 5

Scris: Vin Dec 14, 2012 7:58 am
de cojack
crede`ma ca am intrat eu cu a mea incarcata full:)) pe un drum pietruit,cu noroi,cu baltoace(tot ce vrea inima ta..nu noroi ca de off road:)) ) si am avut putine emotii cand prietenii din spate ma sunau si`mi zicea BA dementule mai ai 1 cm pana dai cu toba de bolovan te mai duci? ....si zic cu toata inima ca desi am mers pe un drum de romania 100% mitsa mea nu a atins nimica locuri unde masini precum ford focus 2007+ sedan si zafira 2005+ au ras bolovanii cu podeaua....BUBA la noi e toba care e imensa si lasata foarte jos:D

Scris: Vin Dec 14, 2012 1:37 pm
de Alex44
Eu am inalatat masina mea punand arcuri de la modele echipate cu motoare diesel, si apoi roti mai mari in diametru. Basculele nu s-au ridicat decat cu 1.2cm din cauciucuri, dar caroseria sta cu 4cm mai sus fata de inainte.

A crescut consumul, a scazut agilitatea si stabilitatea. Masina demareaza si franeaza mai greu.

Dar nu mai ating cu ea peste tot, ba chiar m-a scos din situatii care in trecut s-ar fi lasat cu tragger spart, sau chiar cutie ori baie sparte.

Tu daca ai deja 1.8did poate doar sa le incerci pe cele de 2.0did, eventual daca exista pachet de drumuri grele il pui pe ala. Alte alternative oem nu ai. Raman inaltatoare fabricate aftermarket, ce se pun intre caroserie si suspensie.

Scris: Vin Dec 21, 2012 5:59 pm
de radu-lancer
Salutare baieti.

Multumesc pentru sfaturi. Intr- adevar masina este destul de inalta. Si 2.0 did si asta 1.8 did sunt masini destul de inalte. Fata de 407 sau alte tipuri.... ohoo asta a mea zici ca este JEEP. Stii ca intotdeauna vrei mai mult, ma ganedam sa o inalt si mai sus. Dar pana la urma o las asa.

Pachet de drumuri grele nu exista. In 2009 cand am luat prima masina dar si acum in 2012 dupa ce am admirat masina prima intrebare a fost PACHET DE DRUMURI GRELE AVETI? raspunsul PT ACESTA MASINA NU EXISTA ASA CEVA. Adevarul este ca la curbe si la viteze zici ca este lipita cu super glu. STA IMPECABIL. Cumnatul meu tocmai si- a facut la MITSU EXPOZITIETI masina revopsit si altele o SKODA OCTAVIA 2008. EL ARE PACHET DE DRUMURI GRELE. Asa este
la denivelari si la borduri nu are nici o treaba dar la curbe sau la instabilitate vai si amar Se simte ca fuge. Asa mi a zis .Este foarte instabila fiind inaltata mai mult decat era facuta.

Una peste alta o las asa. Pana acum in iarna asta masina a fost ok. Unde era zapada mai mare acolo eram eu. Nu am avutnici o treaba.


INTREBARE ACUM PT PERSPECTIVA.


Dupa 6 luni deja am 13.000km. La 15.000km trebuie sa fac revizia.Aveti idee cat costa si ce se schimba?

Pt ca,fata de DID 2.0 la noul lancer 1.8 117cp antigelul este albastru si nu roz si noul model 2012 are FILTRU PARTICULE

Scris: Dum Ian 06, 2013 5:09 pm
de radu-lancer
Salut.Dupa 6 luni si 24 de zile masina mea a atins 14.000 km.Se aproprie prima revizie . Vreau sa i intreb pe cei care au Lancer 1.8 DID AS&G 117CP cat i-a costat prima revizie si ce au schimbat? Ce ulei se pune acum? tot 5W-30 50400 50700?

Scris: Sâm Feb 02, 2013 8:47 pm
de radu-lancer
Salutare.

Vineri 1 feb 2013 am facut prima revizia de 15.000 km la noul Lancer 1.8 DI D AS&G 117 CP.

Toata socoteala m-a costat 1600 ron. Atasat aveti devizul pt revizie.


https://picasaweb.google.com/1144622555 ... ID117CPASG#

in link ul de mai sus la ultimele poze o sa vedeti ceea ce am montat la prima revizie. TOate piesele sunt originale Mitsu si nu aftermarket.

Scris: Sâm Feb 02, 2013 9:55 pm
de m_mosu
scumpe rau placutele,nu stiu de ce le-ai cumparat si montat la ei!

Scris: Sâm Feb 02, 2013 10:38 pm
de Flipper
extrem de mult. Cum ai reusit sa termini placutele in doar 15000km ca eu am 40000 si inca mai merg. Pe mine utima revizie ma costat 550 ron cu totul adus de mine(ulei 5w3mesp, filtru ulei si polen mann) daca luam de la ei ma ducea 850ron. Bine eu inca nu am schimbat placutele.
Eu am luat anul trecut placute ebc green stuff pe care inca nu le-am montat cu 230ron.

Scris: Sâm Feb 02, 2013 11:18 pm
de volint
Dau si io cu batu : filtrul polen 117 lei ???? Incredibil.

Mann a costat 78 lei, Nipparts era 62 lei iar valeo 60 lei. Cel de origine era cel mai ieftin dar nu era in stoc si n-au putut spune o data cand il vor aduce.
Filtrul de aer era cam 60 lei cel japonez.

Astea erau preturile in septembrie anul trecut acum e posibil sa fie mai mari, dar sunt convins ca nu-s la nivelul celor de la service.

Depozitul e in incinta IMGB, nu mai stiu cum se cheama, dar mai am nr de tel. Reprezentanta tot de la ei se aprovizioneaza cel putin asa s-au laudat.

Numai pt firme!

Scris: Dum Feb 03, 2013 11:32 am
de radu-lancer
http://s17.postimage.org/pcguu8nbz/pt_n ... _JPG_1.jpg


Aici in cele de mai sus regasiti caracteristiciile masinii mele. Noul LANCER 1.8 DID 117 CP AS&G.

Mai tarziu o sa va spun mai multe. Acum sunt pe fuga. In momentul de fata am scanat si am postat aici si devizul de plata de 1600 RON pt prima revizie dar si ce are masina mea in dotare.

Scris: Dum Feb 03, 2013 1:14 pm
de m_mosu
omule,concluzia este ca,daca filtrele si uleiul nu au adaosuri mari de aur in componenta lor te-au facut la bani "repezentantii",caractersticile din fisierul tau ne spun ca ai o masina ca oricare alta,asa ca sfatul nostru era data viitoare cand mergi la revizie cumpara-ti singur filtrele si uleiul iar placutele cand e cazul sa le schimbi nici macar manopera nu se merita sa o platesti la reprezentanta.