2010 Mitsubishi Lancer Sportback 1.5 109 Cp - Cool Silver

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Mie Oct 27, 2010 11:54 am

paiiii sa iti sppun:
La test drive am condus un instyle sau intense (tre sa ma uit pe site dar nu are relevanta oricum) de 1.8. cu jante de 18. eraf mult mai stabil decat invite-ul meu cu jante pe 16 dar scutura de 2 ori mai tare.
La 1.5 cu jante de 16 nu ai nici o problema sau cel putin eu unul m-am obisnuit.
De exemplu varul meu are un opel astra Bertone decapotabil cu suspensii sport jante de 16 dar eu cand m-am urcat in el aveam impresia ca nu are cauciucuri si mergem pe jante.
La Mitsu sunt mult mai soft suspensiile, iar daca ai jante de 16 in loc de 18 mi se pare boierime.
Deci confort ai destul de mult avand in vedere ca e cu suspensii sport.

In curbe sta foarte bine. Daca intri bine sau sti cum sa intri in curba poti intra la viteze mult mai mari decat oerice alta masina

Ah si apropo am avut ocazia sa rulez cu 180 km/h pe autostrada soarelui, eh acolo din cauza calitatii proaste a autostrazii parca totusi nu sta pe sosea asa cum ar trebui sa stea, desi volanul se intareste foarte tare si simti ca esti legat de roti. Oricum o miscare mai brusca si game over.
Spun calitatea proasta a autostrazii deoarece acum 3 ani eram 4 oameni intr-un opel corsa pe autostrada la ungiri si rulam cu aceeasi viteza si nu am avut acelasi feeling ca si la noi cu mitsu. Deci la viteze mari si foarte mari soseaua are o importanta inimaginabil de mare.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Oct 27, 2010 12:22 pm

Poate te referi la portiunea aia naspa, cu un fel de beton, in loc de asfalt.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Mie Oct 27, 2010 1:11 pm

Da..., era acea portiune care oricum mie mi se pare destul de lunga

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Mie Noi 03, 2010 4:04 pm

Ieri din lipsa de timp in loc sa alimentez de la Rompetrol cu ALTO-101 m-am dus sa pun benzina de la MOL cu gandul ca o sa pun MOL-EVO dar... cand ajung la pompa... surpriza; nu comercializau benzina EVO ci doar motorina.
Fiind in criza de timp am decis cu chiu cu vai sa pun de 100 lei mol-98. Toate bune.
Cand ii dau cheie si dau sa plec simt ca e mai nasoala benzina dar in sinea mea zic: lasa ca buna ii si asta.

Ajung acasa o iau pe sotie si plecam la drum intins. Prind drum liber si... ii dau talpa...
Dupa care remarca ei:
- Ce proasta e benzina! Parca nu mai are sprintul care il avea; nu te mai impinge in scaun

Deci dupa aproape 10.000 de km in care am alimentat doar cu 5 plinuri de Mol Evo si restul Alto-101 daca pana si o femeie observa ca masina nu mai trage ca inainte... inchipuiti-va cum am simtit-o eu care am condus-o tot timpul

O singura data am mai bagat mol98 si atunci de 50 lei la iesire din sibiu catre RM Vilcea din acelasi motiv ca nu comercializau EVO dar atunci masina era super super incarcata si nu era loc de talpa ai am pus doar atat cat sa imi ajunga pana la prima statie Rompetrol sau MOL care are benzina EVO.

Concluzie:
Vreti performante - bagati benzina buna
Consum: la fel ca si cu Alto poate chiar putin mai mare desi ma asteptam sa fie mai mic octanii fiind mai putini si benzina arde mai greu.
Mol EVO nu este acelasi lucru cu MOL98 evo fiind net superioara la 98.

Rog a nu se considera reclama nu am nici o intentie. Este doar o parere personala si luati-o ca atare. De asemenea am rugamintea sa nu mutati topicul in unul destinat tipului de benzina.
Multumesc

Avatar utilizator
mikael
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 04, 2010 12:48 pm

Mesaj de mikael » Mie Noi 03, 2010 7:35 pm

Salut

Sa stii ca eu numai de la MOL alimentez(95 chiar)si nu am bagat de seama vre-o schimbare cand am bagat evo sau alto 101

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Noi 04, 2010 12:43 pm

Am pus eu Mol95 ieri, de nevoie, fara simptome ciudate... la Colt, insa.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Joi Noi 04, 2010 1:21 pm

ok haideti sa lamurim ceva.
Cand zic ...talpa... ma refer la treapta 2 pana in 6000-6500 ture dupa care ii dau a 3-a.
La mers de om normal care isi menajeaza masina nu sesizezi nici o diferenta intre tipurile de combustibil.

Avatar utilizator
mikael
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 04, 2010 12:48 pm

Mesaj de mikael » Joi Noi 04, 2010 3:39 pm

Sal
crede-ma ca nu o menajez ca nu de aia am cautat motorul de 1.8-143cp si la mers sportiv cum spui tu tot nu sesizez vreo diferenta.Intradevar vin dupa ce am condus un vr6 200cp(masina de wekend).La asta se simte diferenta cand alimentez alto101 sau evo(an fabric. 1994).

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Joi Noi 04, 2010 3:50 pm

Pai atunci e f posibil sa fi prins eu benzina proasta avand in vedere sa statia aceea e cam veche... poate era ceva mizerie sau apa sau cine stie.

Oricum o sa mai incerc o data si de la alta benzinarie sa ma lamuresc.

Avatar utilizator
AVD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 20, 2010 2:55 pm

Mesaj de AVD » Joi Dec 23, 2010 10:54 am

Azi dimineata tocmai m-am ales cu o cheie pa masina de toata frumusetea ( .
De la usa spate pana pe aripa fata ( si culmea era pe locul meu de parcare deci nu am luat nimanui locul ca sa zic ca am gresit cu ceva

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori