2010 Lancer Ralliart 2.0 240cp Lightning Blue
Salut, sa stapanesti sanatos masina. Schimba uleiul la 7500km cel mai tarziu , ai grija si cu uleiurile din diferentiale si transmisie. iti recomand Colina Motors, nu service urile Mitsubishi.
santto este o diferenta foarte mare intre un turbo diesel si un motor supraalimentat dar pe benzina. google it , nu e vrajeala de romania este un MUST
santto este o diferenta foarte mare intre un turbo diesel si un motor supraalimentat dar pe benzina. google it , nu e vrajeala de romania este un MUST
Salutare!
Are mare/ foarte mare Dennis TL. Probabil ca stii si tu chestia asta, odata ce ai ales masina aceasta. Schimba uleiurile cum ti-au zis oamenii de la reprezentanta cel mai tarziu la 7500- 8000. Foloseste uleiuri de calitate: atentie la diferentiale. Eu folosesc numai Motul. E un pic mai scump dar e net superior celorlalte. Din pacate trebuie sa mergi la ei la reprezentanta pt a-ti pastra garantia si a-ti completa ei carte de service. Daca nu uleiul il cumparai tu si ti-l schimba-i la un alt service sau in timp chiar tu. Orice mecanic bun/ inginer mecanic iti va spune ca ceea ce e mai important la un motor este uleiul si schimburile aferente, asta pe langa benzina buna. Este viata motorului si a pieselor din interior. Cum a zis si Dennis e un motor turbo, cu un turbo semnificativ, diferentiale... e o intreaga arta ce au facut ei pe acolo. Nu merge cu lasa ca il schimb la 12.000 - 14000 ca mai merge.
Inca o data, super masina, super culoarea!
felicitari pt Dennis care a dat un raspuns de nota 10.
It's a MUST!
Are mare/ foarte mare Dennis TL. Probabil ca stii si tu chestia asta, odata ce ai ales masina aceasta. Schimba uleiurile cum ti-au zis oamenii de la reprezentanta cel mai tarziu la 7500- 8000. Foloseste uleiuri de calitate: atentie la diferentiale. Eu folosesc numai Motul. E un pic mai scump dar e net superior celorlalte. Din pacate trebuie sa mergi la ei la reprezentanta pt a-ti pastra garantia si a-ti completa ei carte de service. Daca nu uleiul il cumparai tu si ti-l schimba-i la un alt service sau in timp chiar tu. Orice mecanic bun/ inginer mecanic iti va spune ca ceea ce e mai important la un motor este uleiul si schimburile aferente, asta pe langa benzina buna. Este viata motorului si a pieselor din interior. Cum a zis si Dennis e un motor turbo, cu un turbo semnificativ, diferentiale... e o intreaga arta ce au facut ei pe acolo. Nu merge cu lasa ca il schimb la 12.000 - 14000 ca mai merge.
Inca o data, super masina, super culoarea!
felicitari pt Dennis care a dat un raspuns de nota 10.
It's a MUST!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori