2007 Lancer Clasic, 2.0 136cp, A31

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Joi Sep 17, 2009 7:52 pm

Pai la 180 de lei cu transport m-as risca dar cred ca luna viitoare ca nu prea am bani, momentan, apropo vii maine la intalnire, ca poate vorbim mai multe?

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Vin Sep 18, 2009 11:23 am

nu vin ca m-am intors in Constanta pana pe 1 oct...daca e sa faci comanda ma bag si eu la un suport de numar de 500 baht ca mie nu cred ca imi mai trimit dupa ce nu am ridicat coletul

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Oct 29, 2009 11:05 am

si ca un UP trist...trebuie sa schimb amortizoarele fata imi bate pe dreapta fata la gropi si denivelari (ceva gen clanc-clanc) si credeam ca e de la o bucsa de la bascula, am fost la service-ul unde am fost pana acum cu toate masinile si eu si taicamiu cu ale lui, si am vazut ca amortizorul dreapta fata curge in draci si ca ala de pe stanga e putin "umed". Cica ar fii bine sa schimb si flansele pentru ca, neamortizand bine socurile, toate gropile au batut in flansa. Astept azi preturile sa vad cat de tare sa ma bucur...ma astept la o bucurie foarte scumpa, dar asta e...

PS: credeti ca ar trebui sa intreb ci la Mitsubishi? sau aia imi dau preturi astronomice...

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Oct 29, 2009 11:10 am

Eu iti recomand prieteneste sa cauti in alta parte amortizoare. O sa te ia inima la M Car.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Oct 29, 2009 12:48 pm

filtrul de aer poti sa il montezi daca iti muti bateria in locul filtrului stock.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Oct 29, 2009 1:32 pm

asta cu filtrul am rezolvat-o...acum astept sa-mi vina adaptorul de debitmetru de pe ebay si dupa ii pun un filtru conic si poate ii fac si tubulatura metalica si un scut de caldura tot dintr-o tabla ceva

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Oct 29, 2009 1:56 pm

pai...nu-l face din tabla. tu ce faci, cauti material care sa conduca caldura si sa aibe inductie termica?
il faci din plastic si daca se poate, pe interior il captusesti cu burete.
coturi sa pui cat mai putine si mai largi.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Oct 29, 2009 8:32 pm

Cred ca o sa fac protectia aia din tabla si o sa o laminez cu fibra de carbon..dar nu stiu inca, o sa ma orientez dupa ce vin piesele. Si plasticul e o optiune...mersi cobra

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Sâm Oct 31, 2009 1:05 pm

Am verificat uleiul de dimineata si era sub unctul de minim pe joja, dar totusi deasupra spiralei din capat si as vrea sa cumpar un litru ca sa completez...problema e ca nu stiu ce ulei am acum. L-am schimbat la reprezentanta la revizie si pe factura scrie doar Mobil 5w40...dar de care model de Mobil 5w40 o fi? Daca are cineva informatii sigure despre ce pun aia la service va rog sa postati ca nu vreau sa pun alt tip de mobil, chiar daca e tot 5w40

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Sâm Oct 31, 2009 1:20 pm

Cel mai simplu dai si tu un tel la nippon sau unde ai facut ultima revizie si ii intrebi ce ulei ti-au pus.Daca nu ai succes cu ei nu cred ca e o problema sa faci o completare cu orice mobil 5 40,sunt doar cateva sute de ml....

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori