2008 Mitsubishi Lancer 1.8 143cp , Cvt Dune Beige
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- danielclaudiu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am
salut ! in afara faptului ca am vopsit partea centrala din bara fata ,neagra si jantele in culoarea gri inchis de pe ralliart , momentan nu am mai facut altceva,dar urmeaza bara spate si toba de ralliart! stopurile le am schimbat deja,am pus cu leduri ,dar nu modelul de pe ralliart ! la partea tehnica nu cred ca voi face nici o modificare , mai mult ca sigur un kit de frane mai bune, in rest ,schimbarea va fi numai la partea de caroserie ! nu imi place tuningul dus la extrem,si consider ca accesoriile raliart sunt potrivite pentru acest model , iar emblema ralliart e "cireasa de pe tort"( poate ca ma vei intreba de ce nu mi am luat modelul ralliart,daca imi place asa de mult. ei sa sti ca mi as fi dorit ,dar nu mi a permis partea financiara)
- danielclaudiu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am
salut VIBE ! mie imi place foarte mult culoarea jantelor gri inchis in combinatie cu culoarea bej a caroseriei si daca ar trebuie sa aleg inca odata culoarea pt jante tot pe asta as alege o (asta e parerea mea personala in legatura cu culoarea jantelor). am adaugat si poze cu stema "ralliart" ,era seara cand le am facut si am profitat de ocazie sa pozez si stopurile cu ledurile aprinse!
si pozele...
si pozele...
- Fişiere ataşate
-
- DSCF1909.JPG (2.36 MiB) Vizualizat de 2684 ori
-
- DSCF1908.JPG (2.34 MiB) Vizualizat de 2673 ori
- danielclaudiu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am
buna tuturor! am reusit sa fac poze cu etrierii pe care i am vopsit in rosu, in urma cu 3 saptamani . sunt multumit de rezultat si pentru cei pe care ii intereseaza operatia de vopsire nu i prea complicata. eu am ridicat masina pe elevator asa am reusit sa si vopsesc pe toti 4 in accelasi timp(pentru cine nu are elevator se poate suspenda fata ,iar apoi spatele). nu necesita vopsirea cu pistolul de vopsit. eu am curatat suprafata cu peria de sarma si scotch bright, dupa care am spalat suprafetele cu diluant, suflat cu aer,apoi am aplicat cu pensula un strat de primer epoxidic cu uscare rapida (produs profesional) circa 100 de ml produs pentru toate cele 4 etriere, apoi am aplicat,tot cu pensula, 2 starturi de vopsea cu intaritor ,tot rapid, de culoare rosie(toate produsele marca glasurit)cantitatea de vopsea+intaritor+diluant necesara circa 200 de ml. pot sa va spun ca se gasesc si la noi in tara,produse profesionale la magazinele de specialitate ,iar la cantitatea necesara costurile sun accesibile tuturor. nu trebuie sa va faceti probleme cu caldura degejata la franare,nu afecteaza in nici un fel vopseaua. pana acum ,am avut toate masinile personale cu etrierii vopsiti in rosu ,iar probleme nici una.
- Fişiere ataşate
-
- DSCF1936.JPG (608.21 KiB) Vizualizat de 2695 ori
-
- DSCF1935.JPG (608.46 KiB) Vizualizat de 2670 ori
- danielclaudiu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am
- danielclaudiu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am
Salut tuturor! a mai trecut ceva timp de cand nu am mai postat pe forum,dar acum a venit momentul sa va cer un sfat. saptamana viitore duc masina in service autorizat mitsubishi,pentru revizia de 25000 de km. dupa cum am mai scris in prezentarea masinii, este adusa din germania , iar la reviziile facute acolo s a bagat ulei de motor aral energy saver 10w40. as vrea sa merg tot pe aral,dar un 5 w 40 full sintetic .tin sa mentionez ca dealer ul italian accepta si uleiul adus de mine(aral nu e o marca foarte comercializata in italia)! acum , ce parere aveti despre uleiul acesta. mai are cineva in lancerul lui ,chiar daca nu aral, dar un 5 w 40 full sintetic ,pe benzinarul de 1,8?multumesc!
Poti incerca Mobil super 3000 5w40, deasta am vazut ca se pune la reprezentanta din galati.
Coastrol edge sau magnatec 5w40 ar fi deasemeni o alternativa buna. Si recomandarile pot continua.
Eu personal as merge pe gama mobil 5w40 sau 0w40.
O vascozitate la cald mai mica sau mai mare de 40 nu imi inspira incredere cel putin nu la motoarele moderne.
Coastrol edge sau magnatec 5w40 ar fi deasemeni o alternativa buna. Si recomandarile pot continua.
Eu personal as merge pe gama mobil 5w40 sau 0w40.
O vascozitate la cald mai mica sau mai mare de 40 nu imi inspira incredere cel putin nu la motoarele moderne.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori