2011 Lancer Ralliart , 2.0t 240cp, Orient Red

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Mie Dec 22, 2010 1:07 pm

Chestia asta cu omologarea individuala ma depaseste... Nu e treaba importatorului? Orice model importat si vandut oficial ar trebui sa fie omologat de catre cel care il importa.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mie Dec 22, 2010 1:20 pm

Felicitari pentru cadoul pe care ti l-ai facut, ciresica arata super si bafta sa rezolvi cu inmatriculatul.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mie Dec 22, 2010 1:29 pm

ba da poate sa o faca si importatorul, dar nu-i convine daca nu vinde un anumit volum de masini, plus ca dureaza ceva mai mult timp in cazul asta. De fapt tot ceea ce fac este sa merg la RAR cu factura + masina + Certificatul de conformitate pe care mi l-a emis Mitsubishi si RAR-ul trece datele din COC in CIV si imi da cartea in aceeasi zi. Suna complicat dar e banal de fapt.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mie Dec 22, 2010 4:23 pm

Normal tu trebuia sa te prezinti cu masina si cei de la dealer sa trimita un reprezentant care sa se ocupe de acte,asa am patit si eu la Ford dar s-a ocupat Romcarul de tot trebuie sa treaca minim 8 masini pe la omologare.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mie Dec 22, 2010 7:46 pm

foarte frumoasa ciresica. sa o stapanesti sanatos.
eu zic ca jantele merg, nici la lancerul normal nu cred ca ramane mai mult loc intre etriri si janta

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mie Dec 22, 2010 8:10 pm

Asa...
Azi am mai dat o tura prin Bucuresti. 13.4 consumul. Si intrucat asa era setata masina, si-a autoresetat toate chestiile (consumul, distanta, viteza medie) peste noapte intrucat a stat mai mult de 4 ore. Am trecut resetul pe manual ca nu vreau in fiecare zi sa o ia de la 0. Asa ca fapt divers pe primele 2-300 m am avut consum 60L ..ha ha. Nu am gasit inca la radio cum sa fac sa schimb posturile din comenzile de la volan (am posturile setate pe radio si daca incerc sa schimb din butoanele de la volan, se apuca si scaneaza frecventele in sus si in jos in loc sa se duca la urmatorul canal memorat).

Intrucat plangea dupa ID si pe fata, am comandat un suport de Evo (pe colt). De la service au zis ca nu se da jos bara ca sa-l monteze (citisem pe undeva ca pentru fixare trebuie demontata bara), si ca merge si daca ai spalatoare pentru faruri. In sfarsit pe luni asa il montam se pare.

Am incercat sa inscriu masina la Administratia Financiara...nu se poate fara CIV. Au nevoie de serie sasiu, motor si capacitate, dar numai daca le ia de pe CIV. Din factura sau din COC nu vor sa le copieze. In sfarsit chestia hilara e ca practic daca RAR-ul iti da CIV peste X luni, tu lunile alea nu platesti impozit.

Prin oras merge subturata dupa opinia mea, viteza a VI-a la 40 km/h parca e prea mult. Cum apesi insa acceleratia retrogradeaza vreo 2-3 trepte si simti cum te afunzi in scaun cand tasneste. Nu sunt sigur cum functioneaza turbo la benzina, daca trebuie avute in vedere aceleasi precautii ca la diesel (practic la diesel daca o tii sub 2000 de ture cam faci praf turbina si se duce si DPF-ul - sigur asta nu are DPF dar turbina sigur are ).
A mai condus careva automata pana acum? O trec in N la stop sau stau pur si simplu cu piciorul pe frana cu ea in D un minut cat tine rosu? In rest pot spune ca e o placere sa stai si sa folosesti doar doua pedale...te apuca lenea la volan .
Modul sport inca nici nu am apucat sa-l testez ca am nimerit numai un trafic "minunat" - am o medie de 19 km/h. Sper sa apuc niste drum mai gol zilele astea.
Si am gasit ceva ce nu-mi place. Nu pot sa trec ora la radio in format de 24h. La ora 19 tot ora 7 imi arata. Si nici nu stiu daca oglinzile laterale sunt incalzite. O sa aflu eu cand o sa le prind candva inghetate.
Scut metalic nu se poate pune - vorba de la importator direct - nu exista, iar partenerii aftermarket nu au realizat inca unul.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mie Dec 22, 2010 8:21 pm

Felicitari pt "ciresica' e "cool" si-ti doresc ceea ce-i doresc la 'outi" meu ca doar is gemene! Eu am avut noroc cu omologarea, la mustata, dar mi-au scris la prostii prin CIV, de ex, la masina mea au trecut ca e din 2011, ca are 7 locuri, 2 in fata, 7 in spate! Mi-au trecut jenti de 18 si 16, cu cauciucurile aferente, dar M+S numai pe 18, iar ei mi-au dat pe 16 rotile de iarna! Nu mi-au mai luat impozit pe anul asta, iar la fisc calculatorul ala a lor nu a vrut vre-o 2 ore sa scoata hartia cu taxa 0!!!
Doamne ajuta!

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mie Dec 22, 2010 8:26 pm

Cartea o primesti pe loc la Rar,la semafor este indicat sa stai in N oglinzile sunt electrice cand apesi butonul de dezaburire al lunetei se dezgheata si oglinzile.

Avatar utilizator
bogdanAlba
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 9:52 pm

Mesaj de bogdanAlba » Mie Dec 22, 2010 8:53 pm

QUOTE (las ruinas @ Dec 22 2010, 11:53 AM) Exista in cartea de identitate trecute rotile pe 16?


nu este by default. In COC-ul masinii nu sunt trecute, iar cei de la RAR de obicei scriu ce gasesc acolo; si eu sunt proaspat posesor de lancer ralliart si m-am dus singur sa-mi fac CIV-ul la RAR la inceputul sapt trecute. Daca zambesti frumos si ii explici inginerului/inginerei care vine sa "identifice vizual" masina poate sa-ti treaca si rotile de 16'' pe CIV

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Mie Dec 22, 2010 10:37 pm

dar in COC ce e trecut?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori