2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 Did, 140cp, Black, Invite

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Lun Iul 04, 2011 7:06 pm

nu am simtit nimic...masina franeaza perfect...mi-au zis ca ma mai tin 2000 de km...cand e frumos afara le verific eu

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Iul 04, 2011 7:12 pm

si nu ti-au spus grosimea placutelor? la ale mele de ex cand le-am schimbat mai aveau 3-4 mm, dar huruiau ca naiba.
oricum e buna si o a doua parere.

Avatar utilizator
fleanta
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 10, 2010 3:24 am

Mesaj de fleanta » Joi Iul 14, 2011 12:14 am

@nini ... 3/4 mm masurata cum ... suprafata de lucru sau toata placuta incluzand si suportul de metal care intra in etrier?
referitor la placutele de frana mi-am zis si eu oful -> http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... &start=180 sper sa ajute.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Sâm Oct 08, 2011 6:40 pm

pana una alta...cu masina am facut de 3 ori mare dus-intors, am fost si la Ranca, si am mers o gramada..placutele sunt ok..franarea este ok..nu se aude nimic...nimic nu e ciudat....probabil s-au regenerat

nimic nou..decat km in plus...vreau sa vopsesc jantele de tabla pt iarna ( sunt argintii si arata oribil)....nu stiu ce culoare sa le fac...negre...verde (porsche 2d8 ) ...le-as face si albe....multi au jantele de aliaj albe....de ce nu le-as avea si eu pe cele de tabla albe

as face si o combinatie cu 2 culori..2 roti o culoare...celelalte 2 alta culoare...voi ce ziceti?

pe cele de 18 le voi vinde cu 11 mil in primavara...si acolo imi voi lua altele...sa vad ce voi gasi

LE: as vrea sa pun roti mai late...dar trebuie sa roluiesc aripile..stici pe cineva ok sa imi recomandati?

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Mie Noi 02, 2011 9:34 pm

am pus si eu in sfarsit rotile de iarna...am scapat de rugina de pe jantele de tabla...le-am luat la periat cu sarma si le-am facut ca noi....am scapat si de argintiul ala de duba ...le-am vopsit un albastru-turcoaz...nici eu nu prea stiu ce culoare e...cert e ca la vulcanizare s-au strans toti in jurul ei....si erau doar niste roti de tabla vopsite

ideea e ca aud un zgomot de rulare...cam ciudat...oi fi eu paranoia sau poate trebuiesc reechilibrate?

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mie Noi 02, 2011 11:48 pm

Poze poze...vrem sa vedem culoarea.
Latimea fara roluire mi se pare ca e 235. Daca vrei mai late de atat si mai pui si 5 oameni in masina, cred ca trebuie roluite. Vezi ca mai conteaza si ET-ul...ca daca il modifici pe cel de 46 original sigur poti sa atingi si cu cauciucuri mai inguste.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Dum Noi 06, 2011 6:08 pm

ca sa nu mai deschid alt topic aiurea...pe Lancer-ul nou s-ar potrivi 4 jante de 8.5J cu gume 235/40/18?...jantele au ET-ul 40 ar fi probleme?

vreau sa si cobor masina, sa si intaresc suspensia si sa pun si roti mai late....ce as putea sa fac ca sa pot fac toate astea 3?....as lua in calcul si roti pe 17...dar mam obisnuit cu cele pe 18

voi ce ziceti?


-------

revin si aici cu aceeasi intrebare....

@wall et-ul la jantele noi pe 18 o sa fie 40....dar intre timp m-am gandit si as lua in calcul si roti pe 17...o janta lata de 9J, un ET ori de 35. ori de 40 si gume 245/40/17....acum sa vad daca gasesc ceva pe gustul meu la jante si sa se si potriveasca..sa nu am probleme sa imi atinga pe undeva

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Dum Noi 06, 2011 6:24 pm

ermmm pe forum evolution http://forums.evolutionm.net/ nu am vazut sa aiba cineva 245 pe masina fara sa roluiasca aripile. ET 40 inseamna ca te mai duci inca 6 mm in afara (mai aproape de aripa) cu roata.
Iar ca janta, eu sincer m-as duce cu 7.5" la 235 si cu 8" la 245. Cu cat faci janta mai lata insa o faci si mai grea. Si greutatea aia la roata e nasoala rau.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Noi 07, 2011 10:17 am

Greutatea la roata inseamna efort mai mare pt suspensie. Si mai ales la hopuri decat la gropi. Suspensia e calculata pentru o greutate oarecum constanta iar janta cu cat e mai lata cu atat e mai "carnoasa". Ar trebui sa consulti un tabel cu diferentele de greutate. (daca gasesti pe undeva)

Bineinteles ca fata este cea mai expusa. Vei castiga in plan vizual dar dupa cateva mii de km s-ar putea sa pierzi la buzunar...

Si cu reducerea garzii la sol se poate avea o discutie. Acum nu stiu cat ar fi dar si ea induce riscuri de aparitie a altor costuri.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Mar Noi 08, 2011 8:33 pm

245 eu as fi vrut la 17"

ma voi orienta catre niste jante de 8J pt cele de 18 sau catre unele de 8.5J daca voi alege pe 17...sa vad....mai citesc sa vad si ce fac prorietarii de lancere din state..sa vad cea mai lata roata bagata la lancer fara probleme

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori