2008, Mitsubishi Lancer, 2.0 Did, 140cp, Black, Invite
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
@nini ... 3/4 mm masurata cum ... suprafata de lucru sau toata placuta incluzand si suportul de metal care intra in etrier?
referitor la placutele de frana mi-am zis si eu oful -> http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... &start=180 sper sa ajute.
referitor la placutele de frana mi-am zis si eu oful -> http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... &start=180 sper sa ajute.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
pana una alta...cu masina am facut de 3 ori mare dus-intors, am fost si la Ranca, si am mers o gramada..placutele sunt ok..franarea este ok..nu se aude nimic...nimic nu e ciudat....probabil s-au regenerat
nimic nou..decat km in plus...vreau sa vopsesc jantele de tabla pt iarna ( sunt argintii si arata oribil)....nu stiu ce culoare sa le fac...negre...verde (porsche 2d8 ) ...le-as face si albe....multi au jantele de aliaj albe....de ce nu le-as avea si eu pe cele de tabla albe
as face si o combinatie cu 2 culori..2 roti o culoare...celelalte 2 alta culoare...voi ce ziceti?
pe cele de 18 le voi vinde cu 11 mil in primavara...si acolo imi voi lua altele...sa vad ce voi gasi
LE: as vrea sa pun roti mai late...dar trebuie sa roluiesc aripile..stici pe cineva ok sa imi recomandati?
nimic nou..decat km in plus...vreau sa vopsesc jantele de tabla pt iarna ( sunt argintii si arata oribil)....nu stiu ce culoare sa le fac...negre...verde (porsche 2d8 ) ...le-as face si albe....multi au jantele de aliaj albe....de ce nu le-as avea si eu pe cele de tabla albe
as face si o combinatie cu 2 culori..2 roti o culoare...celelalte 2 alta culoare...voi ce ziceti?
pe cele de 18 le voi vinde cu 11 mil in primavara...si acolo imi voi lua altele...sa vad ce voi gasi
LE: as vrea sa pun roti mai late...dar trebuie sa roluiesc aripile..stici pe cineva ok sa imi recomandati?
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
am pus si eu in sfarsit rotile de iarna...am scapat de rugina de pe jantele de tabla...le-am luat la periat cu sarma si le-am facut ca noi....am scapat si de argintiul ala de duba ...le-am vopsit un albastru-turcoaz...nici eu nu prea stiu ce culoare e...cert e ca la vulcanizare s-au strans toti in jurul ei....si erau doar niste roti de tabla vopsite
ideea e ca aud un zgomot de rulare...cam ciudat...oi fi eu paranoia sau poate trebuiesc reechilibrate?
ideea e ca aud un zgomot de rulare...cam ciudat...oi fi eu paranoia sau poate trebuiesc reechilibrate?
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
ca sa nu mai deschid alt topic aiurea...pe Lancer-ul nou s-ar potrivi 4 jante de 8.5J cu gume 235/40/18?...jantele au ET-ul 40 ar fi probleme?
vreau sa si cobor masina, sa si intaresc suspensia si sa pun si roti mai late....ce as putea sa fac ca sa pot fac toate astea 3?....as lua in calcul si roti pe 17...dar mam obisnuit cu cele pe 18
voi ce ziceti?
-------
revin si aici cu aceeasi intrebare....
@wall et-ul la jantele noi pe 18 o sa fie 40....dar intre timp m-am gandit si as lua in calcul si roti pe 17...o janta lata de 9J, un ET ori de 35. ori de 40 si gume 245/40/17....acum sa vad daca gasesc ceva pe gustul meu la jante si sa se si potriveasca..sa nu am probleme sa imi atinga pe undeva
vreau sa si cobor masina, sa si intaresc suspensia si sa pun si roti mai late....ce as putea sa fac ca sa pot fac toate astea 3?....as lua in calcul si roti pe 17...dar mam obisnuit cu cele pe 18
voi ce ziceti?
-------
revin si aici cu aceeasi intrebare....
@wall et-ul la jantele noi pe 18 o sa fie 40....dar intre timp m-am gandit si as lua in calcul si roti pe 17...o janta lata de 9J, un ET ori de 35. ori de 40 si gume 245/40/17....acum sa vad daca gasesc ceva pe gustul meu la jante si sa se si potriveasca..sa nu am probleme sa imi atinga pe undeva
ermmm pe forum evolution http://forums.evolutionm.net/ nu am vazut sa aiba cineva 245 pe masina fara sa roluiasca aripile. ET 40 inseamna ca te mai duci inca 6 mm in afara (mai aproape de aripa) cu roata.
Iar ca janta, eu sincer m-as duce cu 7.5" la 235 si cu 8" la 245. Cu cat faci janta mai lata insa o faci si mai grea. Si greutatea aia la roata e nasoala rau.
Iar ca janta, eu sincer m-as duce cu 7.5" la 235 si cu 8" la 245. Cu cat faci janta mai lata insa o faci si mai grea. Si greutatea aia la roata e nasoala rau.
Greutatea la roata inseamna efort mai mare pt suspensie. Si mai ales la hopuri decat la gropi. Suspensia e calculata pentru o greutate oarecum constanta iar janta cu cat e mai lata cu atat e mai "carnoasa". Ar trebui sa consulti un tabel cu diferentele de greutate. (daca gasesti pe undeva)
Bineinteles ca fata este cea mai expusa. Vei castiga in plan vizual dar dupa cateva mii de km s-ar putea sa pierzi la buzunar...
Si cu reducerea garzii la sol se poate avea o discutie. Acum nu stiu cat ar fi dar si ea induce riscuri de aparitie a altor costuri.
Bineinteles ca fata este cea mai expusa. Vei castiga in plan vizual dar dupa cateva mii de km s-ar putea sa pierzi la buzunar...
Si cu reducerea garzii la sol se poate avea o discutie. Acum nu stiu cat ar fi dar si ea induce riscuri de aparitie a altor costuri.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori