2010 Lancer Sportback Ralliart
revin cu noutati:
mi-am schimbat placutele fata si spate.
pe fata erau aproape terminate, pe spate nu erau mai deloc uzate.
mi-am pus placute ebc yellowstuff. (http://forums.evolutionm.net/evo-x-tire ... eview.html)
diferenta este enorma. recomand cu caldura oricui, din cate modificari am adus masinii asta e cea mai buna de departe...
la limita, cand iti blocheaza roata, nu prea conteaza placutele, dar la frane fara abs este incredibil cat de bine agata astea.
pana acuma masina nu avea frane...
ramane de vazut in cat timp distrug discurile.
pentru ca sunt niste neclaritati pe site la ebc despre ce coduri de placute se potrivesc, confirm codurile pentru redstuff si yellowstuff pentru ralliart:
fata:
red: DP3954C
yellow: DP4954R
spate:
red: DP31407C
yellow: DP41407R
mi-am schimbat placutele fata si spate.
pe fata erau aproape terminate, pe spate nu erau mai deloc uzate.
mi-am pus placute ebc yellowstuff. (http://forums.evolutionm.net/evo-x-tire ... eview.html)
diferenta este enorma. recomand cu caldura oricui, din cate modificari am adus masinii asta e cea mai buna de departe...
la limita, cand iti blocheaza roata, nu prea conteaza placutele, dar la frane fara abs este incredibil cat de bine agata astea.
pana acuma masina nu avea frane...
ramane de vazut in cat timp distrug discurile.
pentru ca sunt niste neclaritati pe site la ebc despre ce coduri de placute se potrivesc, confirm codurile pentru redstuff si yellowstuff pentru ralliart:
fata:
red: DP3954C
yellow: DP4954R
spate:
red: DP31407C
yellow: DP41407R
si iarasi revin: am schimbat filtrul de aer cu un filtru HKS in cutie si furtunul ala lung de la intercooler la turbo cu unul de aluminiu.
nu ma asteptam sa se simta ceva la condus si nici la zgomot, dar culmea e ca se aude "fassss" ala cand iei piciorul de pe gaz.
deocamdata imi place
ma bate gandul la un BOV cu descarcare in atmosfera.
nu ma asteptam sa se simta ceva la condus si nici la zgomot, dar culmea e ca se aude "fassss" ala cand iei piciorul de pe gaz.
deocamdata imi place
ma bate gandul la un BOV cu descarcare in atmosfera.
si am facut si revizia la de 2 ani, de data asta la mit-baneasa, ca era aproape de munca.
a fost asa de fain incat imi vine sa renunt la ideea de garantie si sa am eu grija de masina mea...
sa vedem: la revizia de 2 ani iti da o fisa foarte misto, A4, fata-verso cu ce au facut ei, lucruri care probabil intr-o tara civilizata chiar se intampla... de exemplu: gresat suportii de la placute (si altele de te doare capu)
ce au facut concret: au schimbat uleiul, filtrul de ulei (oare?) si filtrul de polen.
i-am intrebat de 3 ori: ce ulei puneti? "nu va faceti probleme, mobil, cel mai bun"
ma uitam pe geam dup-aia cum imi turna fericit ulei dintr-un bidon mare maro pe care nu scria nimic.
ma uit pe factura: ulei 5w40, fara marca fara nimic.
dau mail si intreb de la servici: cica era mobil super 3000, pai bine mah baieti, voi sunteti chiar prosti? si acum ma intreb daca chiar au schimbat filtrele.
concluzia e ca mi se parea ca masina merge ca dracu.
solutia:
am fost azi la un service unde si poti comunica cu cei care lucreaza la masina si am pus ulei motul 8100 x-clean 5w30 si mi-au verificat si celalate fluide: uleiul de directie era dus, lichidul de frana la limita, antigelul sub minim, asa ca le-am schimbat pe toate, inclusiv freonul. acum masina merge ca unsa.
mi-au recomandat ca la 4 ani sa schimb si uleiul din cutie si diferentiale, si asa voi face.
nici nu stiu daca peste 6 luni sa mai merg la dealer pentru schimbul de ulei (in ideea ca dau 350 de lei ca sa imi spal motorul...) sau sa merg direct unde stiu ca se si ocupa de masina.
a fost asa de fain incat imi vine sa renunt la ideea de garantie si sa am eu grija de masina mea...
sa vedem: la revizia de 2 ani iti da o fisa foarte misto, A4, fata-verso cu ce au facut ei, lucruri care probabil intr-o tara civilizata chiar se intampla... de exemplu: gresat suportii de la placute (si altele de te doare capu)
ce au facut concret: au schimbat uleiul, filtrul de ulei (oare?) si filtrul de polen.
i-am intrebat de 3 ori: ce ulei puneti? "nu va faceti probleme, mobil, cel mai bun"
ma uitam pe geam dup-aia cum imi turna fericit ulei dintr-un bidon mare maro pe care nu scria nimic.
ma uit pe factura: ulei 5w40, fara marca fara nimic.
dau mail si intreb de la servici: cica era mobil super 3000, pai bine mah baieti, voi sunteti chiar prosti? si acum ma intreb daca chiar au schimbat filtrele.
concluzia e ca mi se parea ca masina merge ca dracu.
solutia:
am fost azi la un service unde si poti comunica cu cei care lucreaza la masina si am pus ulei motul 8100 x-clean 5w30 si mi-au verificat si celalate fluide: uleiul de directie era dus, lichidul de frana la limita, antigelul sub minim, asa ca le-am schimbat pe toate, inclusiv freonul. acum masina merge ca unsa.
mi-au recomandat ca la 4 ani sa schimb si uleiul din cutie si diferentiale, si asa voi face.
nici nu stiu daca peste 6 luni sa mai merg la dealer pentru schimbul de ulei (in ideea ca dau 350 de lei ca sa imi spal motorul...) sau sa merg direct unde stiu ca se si ocupa de masina.
Da-ne mai multe amanunte te rog. Ca eu pana acum numai acolo am facut revizia si nu mi-ar place sa patesc asa ceva. E adevarat ca mereu am stat langa masina si am intrebat, am urmarit etc. Ulei numai Mobil 1 ESP 5W30 si numai de la bidoane de 1L. De gresat insa nu mi-a gresat nici mie nimic pana acum. Eu am nimerit numai la a doua rampa din stanga cum te uiti pe geam (cred ca e chiar in dreptul geamului).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator