2011 Lancer Ralliart , 2.0t 240cp, Orient Red
Nu am incercat sa tin tarmac cand e zapada pe jos. Si asa cred ca am avut 2-3 zile de tarmac si in rest am trecut-o pe gravel ca era ud pe jos tot timpul. Acum am trecut-o pe snow. In seara asta am tras un drum de acasa pana la gara si inapoi...minunat....tot orasul era nins, dezapezire ioc, masinile cuminti pe banda 1, deci drumul libeeeeerrrrr. A consumat 10.2 .
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
- bogdanAlba
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Feb 29, 2008 9:52 pm
QUOTE (wall @ Jan 25 2011, 01:20 AM) Nu am incercat sa tin tarmac cand e zapada pe jos. Si asa cred ca am avut 2-3 zile de tarmac si in rest am trecut-o pe gravel ca era ud pe jos tot timpul. Acum am trecut-o pe snow. In seara asta am tras un drum de acasa pana la gara si inapoi...minunat....tot orasul era nins, dezapezire ioc, masinile cuminti pe banda 1, deci drumul libeeeeerrrrr. A consumat 10.2 .
salutare wall!
e periculos pe modul tarmac cand e zapada pe jos, fuge spatele. Alta este situatia cand e comutat pe snow! teribila stabilitate!
Apropo de consum, cat ti-a iesit la drum intins in afara localitatii? eu am reusit performanta de 9,6/100 si nu pot sa zic ca n-am alergat-o. Asta la 2500km cat am acum la bord!
salutare wall!
e periculos pe modul tarmac cand e zapada pe jos, fuge spatele. Alta este situatia cand e comutat pe snow! teribila stabilitate!
Apropo de consum, cat ti-a iesit la drum intins in afara localitatii? eu am reusit performanta de 9,6/100 si nu pot sa zic ca n-am alergat-o. Asta la 2500km cat am acum la bord!
Pai o tin pe gravel cat e ud pe jos si snow cand e zapada clar. Tarmac numai pe uscaciune. Drum intins, Baneasa Corbeanca si inapoi a fost singurul pe care-l pot clasifica asa si a fost in sambata in care a pus-o de ninsoare bine bine. A luat 11l/100km dupa ce am tinut-o si vreo 10 min pe loc in Corbeanca sa dau zapada jos de pe ea. In principiu consumul instant la viteza este sub 10 deci poti scoate consum bun pe autostrada. Eu pe bucata Baneasa-P-ta Victoriei scot cam 12.4, si imi sare la 13.4-13.6 pana la Gara ca ma omoara stopurile. Ce ma enerveaza nu e consumul ci dimensiunea rezervorului. Ca fac in jur de 350km cu un rezervor. Preferam sa fie ceva mai mare camara. Azi mi s-a aprins indicatorul si am mai mers cu ea pana a intrat in avertizarea a doua. 20km intre prima si a doua avertizare la un consum pe bord de 12.4. Deci cam 2.5 L diferenta intre avertizari.
QUOTE (wall @ Jan 26 2011, 03:45 PM) Salut si aici
Am incercat faza cu butonul apasat 1 sec la portbagaj. Nu merge. Trebuie sa-l apas de 2 ori.
Ciudat. la mine merge intodeauna cu o apasare de cam 1s.
Treaba cu trecerea pe manual cand folosesti padelele e foarte ok. M-am tot jucat zilele astea si mi-a placut.
Nu prea e aplicabila insa pentru frana de motor pentru ca trec mai mult de 2 secunde intre momentul in care ai retrogradat si momentul in care incepe sa se simta frana de motor.
Deasemenea, nu am inteles inca dupa ce algoritm comuta pe automat cand opresc. Pana acum de cateva ori mi-a ramas pe manual (cand am plecat de pe loc a ramas in vit 1 si a trebuit sa schimb eu) iar alteori a ramas pe automat.
Later edit:
Acum mi-am dat seama ca s-ar putea ca diferenta sa fie data de keyless access. Eu am varianta fara cheie si s-ar putea sa functioneze diferit incuietoarea de portbagaj.
Am incercat faza cu butonul apasat 1 sec la portbagaj. Nu merge. Trebuie sa-l apas de 2 ori.
Ciudat. la mine merge intodeauna cu o apasare de cam 1s.
Treaba cu trecerea pe manual cand folosesti padelele e foarte ok. M-am tot jucat zilele astea si mi-a placut.
Nu prea e aplicabila insa pentru frana de motor pentru ca trec mai mult de 2 secunde intre momentul in care ai retrogradat si momentul in care incepe sa se simta frana de motor.
Deasemenea, nu am inteles inca dupa ce algoritm comuta pe automat cand opresc. Pana acum de cateva ori mi-a ramas pe manual (cand am plecat de pe loc a ramas in vit 1 si a trebuit sa schimb eu) iar alteori a ramas pe automat.
Later edit:
Acum mi-am dat seama ca s-ar putea ca diferenta sa fie data de keyless access. Eu am varianta fara cheie si s-ar putea sa functioneze diferit incuietoarea de portbagaj.
M-am urcat zilele astea sa conduc nitel de nevoie si celelalte masini de prin familie (Civic, Focus)....bleah. Pot spune ca niciodata nu m-am simtit mai stingher intr-o masina ca-n astea. Si vreau sa spun ca imi placea Civicul inainte de a avea Ralliartul. Stiu ca poate parea fortata comparatia, dar parca eram aruncat inapoi intr-o dacie. Nu aveam loc suficient parca in fata desi imi dadeam scaunul mult in spate, masina parca se inghesuia toata in mine. In sfarsit partea buna este ca mi-am dat seama ca nu o sa-mi mai pot lua o masina care sa fie sub Ralliart.
Pe de alta parte am inceput sa o conduc si pe manual destul de mult si m-am obisnuit cu ea si asa. Am gasit un topic interesant pe forumul din state, nu stiu daca era chiar bine documentat (ca ambreiajul la SST parca este umed si nu vad ce mai conteaza patinarea), despre cat de mult este patinat ambreiajul in mod automat (pentru a asigura plecari si schimbari line ale vitezelor) si ca este mai bine sa o conduci in mod manual. Oricum cearta mare era daca exista diferente intre modul normal si sport atunci cand conduci manual (practic daca selectorul respectiv are vreo influenta).
Pe de alta parte am inceput sa o conduc si pe manual destul de mult si m-am obisnuit cu ea si asa. Am gasit un topic interesant pe forumul din state, nu stiu daca era chiar bine documentat (ca ambreiajul la SST parca este umed si nu vad ce mai conteaza patinarea), despre cat de mult este patinat ambreiajul in mod automat (pentru a asigura plecari si schimbari line ale vitezelor) si ca este mai bine sa o conduci in mod manual. Oricum cearta mare era daca exista diferente intre modul normal si sport atunci cand conduci manual (practic daca selectorul respectiv are vreo influenta).
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
E posibil ca pentru a accentua confortul sa patineze o idee ambreiajul. Mie mi-a placut sa schimb mai mult pe manual cat am avut ocazia sa ma joc cu Ralliartul desi la un moment dat cautam ambreiajul si singura chestie pe care am gasit-o cu piciorul stang a fost frana.. bietul PEX!
In modul manual nu mi s-a parut si nici nu cred ca setarea cutiei sa mai faca vreo diferenta la modul in care sunt schimbate vitezele, singurul factor de decizie acum fiind "bucsa" dintre scaun si volan.
In modul manual nu mi s-a parut si nici nu cred ca setarea cutiei sa mai faca vreo diferenta la modul in care sunt schimbate vitezele, singurul factor de decizie acum fiind "bucsa" dintre scaun si volan.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori