2010 Lancer Sportback Ralliart
sa revin cu noi informatii:
am ajuns la 6 luni, in care am facut cu ea 6500km, si i-am facut si prima revizie.
la revizie se schimba ulei si filtru de ulei si se verifica masina.
uleiul este mobil1 0w40.
am schimbat in plus si filtrul de polen, era destul de imbacsit.
toata treaba m-a costat aproape 700lei.
este al doilea contact al meu cu service-ul mitsubishi si pana acum sunt multumit de ei.
i-am intrebat si daca faptul ca voi avea jante si probabil anvelope mai late imi poate afecta garantia masinii si nu mi-au dat un raspuns clar.
am ajuns la 6 luni, in care am facut cu ea 6500km, si i-am facut si prima revizie.
la revizie se schimba ulei si filtru de ulei si se verifica masina.
uleiul este mobil1 0w40.
am schimbat in plus si filtrul de polen, era destul de imbacsit.
toata treaba m-a costat aproape 700lei.
este al doilea contact al meu cu service-ul mitsubishi si pana acum sunt multumit de ei.
i-am intrebat si daca faptul ca voi avea jante si probabil anvelope mai late imi poate afecta garantia masinii si nu mi-au dat un raspuns clar.
QUOTE (sicae2k @ Mar 2 2011, 10:26 AM) i-am intrebat si daca faptul ca voi avea jante si probabil anvelope mai late imi poate afecta garantia masinii si nu mi-au dat un raspuns clar.
Incearca sa obtii acel raspuns clar, preferabil in favoarea ta.
Atfel, raspunsul lor o sa fie muuult mai interpretabil in cazul in care o sa ai nevoie de ceva care tine de articlatii sau directie sa fie schimbat in garantie.
Incearca sa obtii acel raspuns clar, preferabil in favoarea ta.
Atfel, raspunsul lor o sa fie muuult mai interpretabil in cazul in care o sa ai nevoie de ceva care tine de articlatii sau directie sa fie schimbat in garantie.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
jantele sunt 18x8J, ET40. marginea exterioara a jantei este cu 2cm mai inafara decat cele stoc. calea de rulare efectiva are centrul cu 6mm mai inafara decat stoc. am pastrat advanurile, arata bine pe 8J. par mult mai late decat inainte. am citit pe tyre-bibles ca latimea jantei afecteaza si latimea caii de rulare a cauciucului (The actual dimensions of a tyre depend on the rim on which it is mounted. The biggest variable is the tyre's section width; a change of about 0.2" for every 0.5" change in rim width. Read more: http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4 ... z1JDtNzkkK), adica mi-a crescut calea de rulare cu 0.4inch...
nu am poza facuta de sus; se vede cu ochiul liber ca sunt mai inafara dar nu ies din aripi rotile.
nu am poza facuta de sus; se vede cu ochiul liber ca sunt mai inafara dar nu ies din aripi rotile.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator