2011 Lancer Ralliart , 2.0t 240cp, Orient Red
Acum am observat si eu ca trebuie sa apas de doua ori pe butonul de la portbagaj ca sa-l deschid. Cred ca e o protectie contra apasarilor accidentale.
Am mai observat cate ceva pe la cutie. Daca este pe D-automat si dai din padele o treci pe manual fara sa mai fie nevoie sa misti schimbatorul. Trece inapoi pe auto daca ajungi cu masina sub 5 la ora. Partea frumoasa este ca desi esti pe manual, ea face singura retrogradarea vitezelor daca pui frana si uiti sau nu ai chef sa o faci singur. Si daca ai turatie prea mica si dai sa schimbi intr-o viteza superioara, nu merge. Cutia asta chiar ca e idiot proof.
Ieri era sa fac boticul praf cand un nene cu par alb s-a gandit sa faca pe kamikazele la Fantana Miorita si a intrat perpendicular pe Sos Bucuresti-Ploiesti cu Loganul pe primele doua benzi, in plin trafic, si a ramas perplex ca nu l-a lovit nimeni. Asa intrare la sacrificiu nu am mai vazut. Cred ca omul primise talonul de pensie si era suparat rau pe viata. S-au pus atatea frane si scartaieli ca sa fie ocolit necuvantatorul si ca sa ne evitam si intre noi, ca nici nu se mai auzeau injuraturile.
Azi am tras un drum pa ninsoare si zapada pana la Corbeanca si inapoi....iupeeee....bucurie mare ca am avut unde sa conduc masina mai mult, dar si mai mare bucurie pe ea ca a avut unde sa se desfasoare. Partea neplacuta a fost reprezentata de cei vreo 10L de apa din garaj rezultati in urma topirii zapezii de pe masina.
Am mai observat cate ceva pe la cutie. Daca este pe D-automat si dai din padele o treci pe manual fara sa mai fie nevoie sa misti schimbatorul. Trece inapoi pe auto daca ajungi cu masina sub 5 la ora. Partea frumoasa este ca desi esti pe manual, ea face singura retrogradarea vitezelor daca pui frana si uiti sau nu ai chef sa o faci singur. Si daca ai turatie prea mica si dai sa schimbi intr-o viteza superioara, nu merge. Cutia asta chiar ca e idiot proof.
Ieri era sa fac boticul praf cand un nene cu par alb s-a gandit sa faca pe kamikazele la Fantana Miorita si a intrat perpendicular pe Sos Bucuresti-Ploiesti cu Loganul pe primele doua benzi, in plin trafic, si a ramas perplex ca nu l-a lovit nimeni. Asa intrare la sacrificiu nu am mai vazut. Cred ca omul primise talonul de pensie si era suparat rau pe viata. S-au pus atatea frane si scartaieli ca sa fie ocolit necuvantatorul si ca sa ne evitam si intre noi, ca nici nu se mai auzeau injuraturile.
Azi am tras un drum pa ninsoare si zapada pana la Corbeanca si inapoi....iupeeee....bucurie mare ca am avut unde sa conduc masina mai mult, dar si mai mare bucurie pe ea ca a avut unde sa se desfasoare. Partea neplacuta a fost reprezentata de cei vreo 10L de apa din garaj rezultati in urma topirii zapezii de pe masina.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
Super o sa incerc partea cu tinut mai mult apasat padela din dreapta. Scrie pe ea off dar nu stiam cum sa fac off-ul ala. In rest imi place ca face singura retrogradarea chiar si pe manual.
Azi am facut partie cu masina pe la mine pe aici, ca pe straduta nu baga nimeni plugul si m-am tot plimbat dus si intors cu ea. M-am jucat si prin parcare pe la Metro, si m-am dus la plimbare prin padure. Peisajul era de vis, 4x4 de nepretuit .
Azi am facut partie cu masina pe la mine pe aici, ca pe straduta nu baga nimeni plugul si m-am tot plimbat dus si intors cu ea. M-am jucat si prin parcare pe la Metro, si m-am dus la plimbare prin padure. Peisajul era de vis, 4x4 de nepretuit .
QUOTE (wall @ Jan 23 2011, 12:56 AM) Acum am observat si eu ca trebuie sa apas de doua ori pe butonul de la portbagaj ca sa-l deschid. Cred ca e o protectie contra apasarilor accidentale.
Am mai observat cate ceva pe la cutie. Daca este pe D-automat si dai din padele o treci pe manual fara sa mai fie nevoie sa misti schimbatorul. Trece inapoi pe auto daca ajungi cu masina sub 5 la ora. Partea frumoasa este ca desi esti pe manual, ea face singura retrogradarea vitezelor daca pui frana si uiti sau nu ai chef sa o faci singur. Si daca ai turatie prea mica si dai sa schimbi intr-o viteza superioara, nu merge. Cutia asta chiar ca e idiot proof.
La portbagaj merge si daca il tii apasat 1 sec. Eu asa m-am obisnuit.
Trecerea cutiei pe manual la apasarea padelelor e super. Nu stiam de asta dar acum ca am aflat cred ca mi se rezolva cele mai importante frustrari date de cutie: turatia scazuta la viteza legala in localitati si frana de motor. Asta cu frana de motor chiar era o problema pt mine ca ma gandeam ca e mult prea complicat sa comut mai intai pe manual si dupa aia sa retrogradez.
Retrogradarea in viteza 1 (la sub 5kmph) o face automat si cand ai schimbatorul pe manual. Dar atunci cand demarezi ramane pe manual.
Ce am mai constatat:
Spalatorul de faruri nu mai merge cand consumi 60-70% din lichidul de spalare. E aproape imposibil sa iti dai seama cand merge si cand nu. Ca sa fim siguri ar trebui sa tinem tot timpul rezervorul de lichid plin.
La spalarea parbrizului, ca sa nu mai dea 3 jet-uri trebuie tinuta maneta trasa cam o secunda. La cum e drumul acum daca folosesc varianta standard intr-un drum Buc-Ploiesti cred ca termin un rezervor de lichid.
Ref la transmisie, ai remarcat vreo diferenta intre Tarmac si Snow atunci cand mergi pe zapada? Eu nu am simtit vreo diferenta.
Am mai observat cate ceva pe la cutie. Daca este pe D-automat si dai din padele o treci pe manual fara sa mai fie nevoie sa misti schimbatorul. Trece inapoi pe auto daca ajungi cu masina sub 5 la ora. Partea frumoasa este ca desi esti pe manual, ea face singura retrogradarea vitezelor daca pui frana si uiti sau nu ai chef sa o faci singur. Si daca ai turatie prea mica si dai sa schimbi intr-o viteza superioara, nu merge. Cutia asta chiar ca e idiot proof.
La portbagaj merge si daca il tii apasat 1 sec. Eu asa m-am obisnuit.
Trecerea cutiei pe manual la apasarea padelelor e super. Nu stiam de asta dar acum ca am aflat cred ca mi se rezolva cele mai importante frustrari date de cutie: turatia scazuta la viteza legala in localitati si frana de motor. Asta cu frana de motor chiar era o problema pt mine ca ma gandeam ca e mult prea complicat sa comut mai intai pe manual si dupa aia sa retrogradez.
Retrogradarea in viteza 1 (la sub 5kmph) o face automat si cand ai schimbatorul pe manual. Dar atunci cand demarezi ramane pe manual.
Ce am mai constatat:
Spalatorul de faruri nu mai merge cand consumi 60-70% din lichidul de spalare. E aproape imposibil sa iti dai seama cand merge si cand nu. Ca sa fim siguri ar trebui sa tinem tot timpul rezervorul de lichid plin.
La spalarea parbrizului, ca sa nu mai dea 3 jet-uri trebuie tinuta maneta trasa cam o secunda. La cum e drumul acum daca folosesc varianta standard intr-un drum Buc-Ploiesti cred ca termin un rezervor de lichid.
Ref la transmisie, ai remarcat vreo diferenta intre Tarmac si Snow atunci cand mergi pe zapada? Eu nu am simtit vreo diferenta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori