2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Mt Intense, Orient Red
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Sigur, Ursule. Însa oricum, sunt convins ca si vara se va comporta bine.
Volint, la toate masinile mele am schimbat mereu uleiul si filtrul la maxim 7000 km, in ciuda folosirii permanente doar a uleiurilor de top, cu toate ca multi spun ca arunc banii pe fereastra. Pana la prima revizie din noiembrie sunt sigur ca îl mai schimb o data, cu toate ca nu cred ca ajung nici la zece mii pana atunci, Lancer-ul fiind ma?ina de weekend.
Mereu am avut motoarele curate, fara sludge sau alte namoluri, iar lucrul acesta se datoreaza doar schimburilor timpurii de ulei.
Volint, la toate masinile mele am schimbat mereu uleiul si filtrul la maxim 7000 km, in ciuda folosirii permanente doar a uleiurilor de top, cu toate ca multi spun ca arunc banii pe fereastra. Pana la prima revizie din noiembrie sunt sigur ca îl mai schimb o data, cu toate ca nu cred ca ajung nici la zece mii pana atunci, Lancer-ul fiind ma?ina de weekend.
Mereu am avut motoarele curate, fara sludge sau alte namoluri, iar lucrul acesta se datoreaza doar schimburilor timpurii de ulei.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Sa mai scriem si pe la jurnal cate ceva ca tot se termina cea mai lunga vacanta din an, aia de 2 saptamani
Am plecat in minunata Grecie, in Lefkada cu o escala in Salonic la dus, deh plecam dupa o nunta a unui prieten. Drumul a fost cel clasic: Giurgiu - Ruse - Sofia - Pietrich - Salonic in prima zi - 660 km.
Drum lejer, cu vreo 3 opriri dintre care una fortata ca luase foc un tir dupa ce am facut vreo 100km prin Bulgaria. Am stat vreo 40 de minute ca sa se elibereze drumul. Caldura foarte mare in ziua in care am plecat, 38 de grade. Nu mai fusesem prin Bulgaria, limitele de viteza te cam omoara, acolo unde era chiar pustiu, limite nejustifcate de 60 la ora, foarte multe, nu mi-a placut...
Au si cateva portiuni de autostrada, mici unde limita este de 140, acolo ce am mai avansat ceva.
In Salonic era sauna, foarte cald in schimb fructele de mare excelente
A doua zi dimineata, am alimentat si dai bataie spre Lefkada, aprox 400km numai pe autostrada. Am ramas uimit de infrastructura in materie de autostrazi a grecilor, sapate prin multi foarte mult in urcare dar asfaltul ca-n palma! Am trecut prin 47 de tuneluri din care unul este sapat pe sub apa, cel carte face legatura intre Lefkada si partea continentala (nu ai nevoie de bac aici). Cel mai lung tunel aprox 5km. Fascinant, merita macar o data sa le vezi. Am mai fost in Corfu dar nu cu masina si nu am constientizat foarte bine atunci despre ce e vorba.
Plecat pe la 11 din Salonic, ajuns pe la 3 jumate in Nikiana la locatie. Aici o faza f haioasa. Nestiind exact unde este hotelul meu, am oprit pe avarii (fara sa jenez circulatia) in Nikiana (o localitate de pe insula Lefkada) sa intreb la un magazin daca stiu ceva de hotelul meu... iese vanzatorul cu mine afara sa-mi explice, se uita la masina si imi zice: I will respond to your question only if you will respond to my question... rad si ii zic ok.. It's an EVO or a regular one?... am inceput amandoi sa radem si ii zic... it's a regular one.. radem din nou, ha ha!
Locatia extraordinara, imi mentin parerea ca Grecia insulara reprezinta o lume aparte!
La intors, am facut drumul dintr-o bucata, din nou fascinat de cum si-au construit grecii autostrazile prin munti. Recomand GPS cu harti la zi, eu am folosit IGO Primo si a fost destul de exact.
In total am facut cam 2700 km, am consumat aprox 4 plinuri de benzina, nu am stat sa calculez exact, consumul s-a invartit pe la 8-8.5, totul ok, am ajuns la 61k km pe meleaguri grecesti.
Am observat ca s-a exfoliat pana la alb bratul stang al stergatorului in zona unui nit, tre sa ii fac ceva ca daca nu, cred ca o ia la vale.
Am trecut si pe la noi pe la mare dar vremea nu a fost chiar prietenoasa.
Ca si idee, merita sa mergi macar o data in Grecia in zona insulara, e foarte ok, si drumul si peisajele sunt de toata consideratia.
Am plecat in minunata Grecie, in Lefkada cu o escala in Salonic la dus, deh plecam dupa o nunta a unui prieten. Drumul a fost cel clasic: Giurgiu - Ruse - Sofia - Pietrich - Salonic in prima zi - 660 km.
Drum lejer, cu vreo 3 opriri dintre care una fortata ca luase foc un tir dupa ce am facut vreo 100km prin Bulgaria. Am stat vreo 40 de minute ca sa se elibereze drumul. Caldura foarte mare in ziua in care am plecat, 38 de grade. Nu mai fusesem prin Bulgaria, limitele de viteza te cam omoara, acolo unde era chiar pustiu, limite nejustifcate de 60 la ora, foarte multe, nu mi-a placut...
Au si cateva portiuni de autostrada, mici unde limita este de 140, acolo ce am mai avansat ceva.
In Salonic era sauna, foarte cald in schimb fructele de mare excelente
A doua zi dimineata, am alimentat si dai bataie spre Lefkada, aprox 400km numai pe autostrada. Am ramas uimit de infrastructura in materie de autostrazi a grecilor, sapate prin multi foarte mult in urcare dar asfaltul ca-n palma! Am trecut prin 47 de tuneluri din care unul este sapat pe sub apa, cel carte face legatura intre Lefkada si partea continentala (nu ai nevoie de bac aici). Cel mai lung tunel aprox 5km. Fascinant, merita macar o data sa le vezi. Am mai fost in Corfu dar nu cu masina si nu am constientizat foarte bine atunci despre ce e vorba.
Plecat pe la 11 din Salonic, ajuns pe la 3 jumate in Nikiana la locatie. Aici o faza f haioasa. Nestiind exact unde este hotelul meu, am oprit pe avarii (fara sa jenez circulatia) in Nikiana (o localitate de pe insula Lefkada) sa intreb la un magazin daca stiu ceva de hotelul meu... iese vanzatorul cu mine afara sa-mi explice, se uita la masina si imi zice: I will respond to your question only if you will respond to my question... rad si ii zic ok.. It's an EVO or a regular one?... am inceput amandoi sa radem si ii zic... it's a regular one.. radem din nou, ha ha!
Locatia extraordinara, imi mentin parerea ca Grecia insulara reprezinta o lume aparte!
La intors, am facut drumul dintr-o bucata, din nou fascinat de cum si-au construit grecii autostrazile prin munti. Recomand GPS cu harti la zi, eu am folosit IGO Primo si a fost destul de exact.
In total am facut cam 2700 km, am consumat aprox 4 plinuri de benzina, nu am stat sa calculez exact, consumul s-a invartit pe la 8-8.5, totul ok, am ajuns la 61k km pe meleaguri grecesti.
Am observat ca s-a exfoliat pana la alb bratul stang al stergatorului in zona unui nit, tre sa ii fac ceva ca daca nu, cred ca o ia la vale.
Am trecut si pe la noi pe la mare dar vremea nu a fost chiar prietenoasa.
Ca si idee, merita sa mergi macar o data in Grecia in zona insulara, e foarte ok, si drumul si peisajele sunt de toata consideratia.
- Fişiere ataşate
-
- 20150910_123424.jpg (645.66 KiB) Vizualizat de 2234 ori
-
- 20150907_073626.jpg (1.03 MiB) Vizualizat de 2213 ori
-
- 20150905_194454.jpg (1.07 MiB) Vizualizat de 2221 ori
-
- 20150903_191207.jpg (1.37 MiB) Vizualizat de 2217 ori
-
- 20150902_210826.jpg (1022.38 KiB) Vizualizat de 2227 ori
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Urmeaza Vineri revizia la aprox 63000 si schimbarea rotilor cu alea de iarna.
Am comandat:
- filtru aer (Mahle), filtru polen cu ca (MANN)
- filtrul de ulei il cumpar original pt ca cele aftermarket sunt putin mai mici.
- 5l ulei ENEOS Sustina 5w-40
- lichid de frana ATE DOT4 (1l)
- antigel original pe care l-am cumparat separat
Schimb si lichidul de frana pt ca au trecut 2 ani de la ultimul schimb si la antigel au trecut 3 ani.
Din ce am vazut placutele ar fi la jumate dupa 31k, sper sa mai tina pana la urmatoarea revizie, vedem Vineri.
Am comandat:
- filtru aer (Mahle), filtru polen cu ca (MANN)
- filtrul de ulei il cumpar original pt ca cele aftermarket sunt putin mai mici.
- 5l ulei ENEOS Sustina 5w-40
- lichid de frana ATE DOT4 (1l)
- antigel original pe care l-am cumparat separat
Schimb si lichidul de frana pt ca au trecut 2 ani de la ultimul schimb si la antigel au trecut 3 ani.
Din ce am vazut placutele ar fi la jumate dupa 31k, sper sa mai tina pana la urmatoarea revizie, vedem Vineri.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Am venit de la revizie, pana la urma am schimbat si lichidul de servo, era acolo de 7 ani. Am gasit ceva mizerie in borcanul lichidului, s-a dat jos si s-a curatat cu simt de raspundere. Lichidul de servo folosit a fost cel original. Destul de complicata operatiunea, au intrat 2 litri. Am reusit sa scoatem 5l din vechiul antigel, destul de bine dat fiind faptul ca in circuit sunt 7 in total.
Ce nu mi-a placut a fost faptul ca mi-a murdarit totul pe sub masina, numai urme de ulei si antigel, oricat am sters tot au ramas si se mai prelinge, sper sa se usuce cat mai repede.
In afara de consumabile nu s-a gasit nimic altceva, placutele au mai mult de 50% dupa 31 de mii.
Deocamdata nu pot face nicio afirmatie de bine sau de rau pt ca astept sa vad daca totul este ok peste cateva zile. In principiu ma intereseaza sa nu curga nimic pe nicaieri. Masina la prima vedere merge la fel ca inainte.
Filtrul de aer destul de murdar si ala de polen la fel.
Ce nu mi-a placut a fost faptul ca mi-a murdarit totul pe sub masina, numai urme de ulei si antigel, oricat am sters tot au ramas si se mai prelinge, sper sa se usuce cat mai repede.
In afara de consumabile nu s-a gasit nimic altceva, placutele au mai mult de 50% dupa 31 de mii.
Deocamdata nu pot face nicio afirmatie de bine sau de rau pt ca astept sa vad daca totul este ok peste cateva zile. In principiu ma intereseaza sa nu curga nimic pe nicaieri. Masina la prima vedere merge la fel ca inainte.
Filtrul de aer destul de murdar si ala de polen la fel.
- Fişiere ataşate
-
- 20151106_112816.jpg (962.8 KiB) Vizualizat de 2231 ori
-
- 20151106_103216.jpg (1.19 MiB) Vizualizat de 2230 ori
-
- 20151106_103202.jpg (1.04 MiB) Vizualizat de 2230 ori
-
- 20151106_095814.jpg (1.07 MiB) Vizualizat de 2227 ori
-
- 20151106_095727.jpg (1018.3 KiB) Vizualizat de 2230 ori
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori