2010 Lancer Ralliart 2.0 240cp Lightning Blue
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
QUOTE (wall @ Jan 9 2011, 04:12 PM) @petreals TC-SST -ul te face lenes. E asa de bine cu automata ca nu mai vrei sa treci pe manual. Oricum daca vrei sa nu-ti pierzi indemanarea poti oricand sa schimbi vitezele si manual, de la schimbator sau de la padele. La anumite viteze o sa ti se para motorul subturat. Daca vrei retrogradezi manual o treapta si mergi asa. Daca vrei sa pleci tare bla bla chestii din astea o treci pe sport si o sa mai schimbe cutia vitezele pe la 3500-4000 rpm. Prin oras nu are sens ca ajungi prea repede la urmatorul stop si nu faci decat sa consumi benzina si placutele de frana. Poti schimba modul Normal -Sport si in mers nu numai la plecare asa capentru a rezuma cutia e o frumusete. Acum sa-si spuna parerile si ceilalti posesori, ca sa poti face o medie a opiniilor.
Eu am folosit TC-SST-ul doar la test-drive. Evident ca e nevoie de un pic de timp ca sa te obisnuiesti cu stilul cutiei, dar mi s-a parut deranjant uneori, in modul normal, cand ai nevoie de acceleratie, apare un "lag" deranjant. Probabil datorita "subturarii" relative in timpul mersului normal. Oricum senzatia exista si e neplacuta. Parca cutia nu e "cizelata". Are acel "lag', apoi reactioneaza brusc (mecanic si sonor). Probabil ca odata cu castigarea experientei lucrurile acestea pot fi rezolvate. Pe modul manual insa e OK.
Ziua urmaoare test-drive-ului cu Ralliartul am facut un test drive cu un BMW care avea noua cutie Steptronic cu 8 rapoarte. Aceasta mi s-a parut mult mai rafinata. Nu au aparut problemele de la Mitsu, cutia reactiona in ton cu soferul, parca anticipand ceea ce vroiam sa fac.
Eu am folosit TC-SST-ul doar la test-drive. Evident ca e nevoie de un pic de timp ca sa te obisnuiesti cu stilul cutiei, dar mi s-a parut deranjant uneori, in modul normal, cand ai nevoie de acceleratie, apare un "lag" deranjant. Probabil datorita "subturarii" relative in timpul mersului normal. Oricum senzatia exista si e neplacuta. Parca cutia nu e "cizelata". Are acel "lag', apoi reactioneaza brusc (mecanic si sonor). Probabil ca odata cu castigarea experientei lucrurile acestea pot fi rezolvate. Pe modul manual insa e OK.
Ziua urmaoare test-drive-ului cu Ralliartul am facut un test drive cu un BMW care avea noua cutie Steptronic cu 8 rapoarte. Aceasta mi s-a parut mult mai rafinata. Nu au aparut problemele de la Mitsu, cutia reactiona in ton cu soferul, parca anticipand ceea ce vroiam sa fac.
a condus careva din voi si dsg-ul de la vw ?!?!....ma interseaza o parere comparativa...pt treaba cu bmw-ul era de asteptat....desi sincer nu am condus
ceva asemanator are si tatal meu pe un saab 93...nu stiu cum se numeste...am condus o 1 singura data...si ma pot plange de aceeasi problema cu lag-ul :|
ceva asemanator are si tatal meu pe un saab 93...nu stiu cum se numeste...am condus o 1 singura data...si ma pot plange de aceeasi problema cu lag-ul :|
Eu lagul ala l-am remarcat doar in treapta a VI-a si numai daca apas usurel pe acceleratie. Daca apaesi acceleratia mai tare retrogradeaza si apoi tasneste. Daca pleci de pe loc si vrei sa te duci mai sportiv dar nu vrei sa o treci pe sport, nu apare lagul. Problema este ca imediat ce nu mai mentii acceleratia apasata asa bine, masina va baga a VI-a chiar la 40 la ora ca sa ai consum mic. Daca accelerezi sustinut baga a VI-a cand ii vine randul pe la 80-90 la ora. Mi-e mai usor sa arat decat sa explic .
Ce pot sa mai zic este ca nu am observat diferente mari de consum intre un condus in mod sport si unul normal atata timp cat ai grija sa nu iei viteza in mod nefolositor (nu are sens sa accelerezi aiurea cand la 100m este stopul rosu in fata). Pe manual consuma cam cu 1 L mai putin decat pe automata as zice.
Ce pot sa mai zic este ca nu am observat diferente mari de consum intre un condus in mod sport si unul normal atata timp cat ai grija sa nu iei viteza in mod nefolositor (nu are sens sa accelerezi aiurea cand la 100m este stopul rosu in fata). Pe manual consuma cam cu 1 L mai putin decat pe automata as zice.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Vreau sa-mi pun folie si nu ma streseaza diferenta de pret de la 350 la 450 RON sau 500. Vreau insa sa iasa bine, fara bule de aer samd. Cand ma uit la masina sa am impresia ca are geamuri fumurii din fabrica. Din cauza asta ma tot uit pe la membrii mai vechi care si-au pus folie sa vad si cum a rezistat in timp.
Ceva noutati hmf despre masina? Mai zi-ne si tu cate ceva ca de doua pagini nu ai mai dat nicio veste. Ai pus folie? Eleron? Ceva impresii noi ca acusi faci anul de cand te plimbi cu albastrica.
Ceva noutati hmf despre masina? Mai zi-ne si tu cate ceva ca de doua pagini nu ai mai dat nicio veste. Ai pus folie? Eleron? Ceva impresii noi ca acusi faci anul de cand te plimbi cu albastrica.
Salut tuturor si La multi ani.
@malakai,wall: am pus eleron, am pus si folie pe spate. Mi-am mai pus si sistem navi din ala chinezesc (de care sunt f multumit) si camera de marsarier (o prostie, dar am avut o pasarica). O sa pun niste poze noi, dar dupa ce o spal ca acuma nu s-ar vedea nimic
@cojack: acolo am avut biroul, dar acuma ne-am mutat pe langa iancului
@petreals: cutia e un pic ciudata la inceput, dar te obisnuiesti repede. sunt perfect de acord cu ce a scris wall despre ea.
Urmatorul pas probabil ca voi face o vizita la racing code, dar peste vreo 2-3 luni.
Referitor la impresii despre masina, ce pot sa spun? Sunt in continuare f multumit de alegere, nu am ce sa-i bag de vina, astept revizia (mai am vreo 1000km).
Incerc sa ajung vineri la intalnire, daca se tine.
@malakai,wall: am pus eleron, am pus si folie pe spate. Mi-am mai pus si sistem navi din ala chinezesc (de care sunt f multumit) si camera de marsarier (o prostie, dar am avut o pasarica). O sa pun niste poze noi, dar dupa ce o spal ca acuma nu s-ar vedea nimic
@cojack: acolo am avut biroul, dar acuma ne-am mutat pe langa iancului
@petreals: cutia e un pic ciudata la inceput, dar te obisnuiesti repede. sunt perfect de acord cu ce a scris wall despre ea.
Urmatorul pas probabil ca voi face o vizita la racing code, dar peste vreo 2-3 luni.
Referitor la impresii despre masina, ce pot sa spun? Sunt in continuare f multumit de alegere, nu am ce sa-i bag de vina, astept revizia (mai am vreo 1000km).
Incerc sa ajung vineri la intalnire, daca se tine.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori