2009 Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Intense
O spal destul de des, si o si degresez la recomandarea spalatorilor profesionisti.
Am gasit o bucata de portiera rosie, ce s-a infipt intr-o portiera a mea, si mi-a sarit putin vopseaua, dar inca pot sa spun ca e ok.
Azi am avut parte de un "domn" care s-a ocupat de RAR din partea companiei de leasing, care a avut grija sa-mi strice toata ziua cu modul "extrem de amabil" in care mi-a spus, ca pe el nu-l intereseaza ca nu o sa pot circula cu masina din cauza schimbarii numerelor, si ca asta e viata.
Dupa un mesaj scris catre compania de leasing, lucrurile s-au aranjat....de la cateva zile sau cat o dura la logistica, la o singura zi.
M-am simtit furios, pe un individ, care pur si simplu s-a purtat ca un ospatar de pe vremea ailalta, in care ti se servea un ness...si trebuia sa-ti spui o rugaciune si un Aleluia ca ai fost norocos sa aiba timp de tine.
Poate cand natura, va avea grja de acea generatie o sa putem sa evoluam si noi ca popor.
Mitsu rules, si nu regret deloc...am ajuns la 2600 km, consumul e inca dureros, dar momentele in care masina se strecoara in aglomeratie si stiu ca nu a dat tot ce poate face toti banii .
Paul,
Am gasit o bucata de portiera rosie, ce s-a infipt intr-o portiera a mea, si mi-a sarit putin vopseaua, dar inca pot sa spun ca e ok.
Azi am avut parte de un "domn" care s-a ocupat de RAR din partea companiei de leasing, care a avut grija sa-mi strice toata ziua cu modul "extrem de amabil" in care mi-a spus, ca pe el nu-l intereseaza ca nu o sa pot circula cu masina din cauza schimbarii numerelor, si ca asta e viata.
Dupa un mesaj scris catre compania de leasing, lucrurile s-au aranjat....de la cateva zile sau cat o dura la logistica, la o singura zi.
M-am simtit furios, pe un individ, care pur si simplu s-a purtat ca un ospatar de pe vremea ailalta, in care ti se servea un ness...si trebuia sa-ti spui o rugaciune si un Aleluia ca ai fost norocos sa aiba timp de tine.
Poate cand natura, va avea grja de acea generatie o sa putem sa evoluam si noi ca popor.
Mitsu rules, si nu regret deloc...am ajuns la 2600 km, consumul e inca dureros, dar momentele in care masina se strecoara in aglomeratie si stiu ca nu a dat tot ce poate face toti banii .
Paul,
10200 de km din 4 iunie pana acum .
Fara probleme, chiar deloc, nu trancane, nu s-a puturosit, e la fel de gurmanda dar m-am obisnuit ca nu e o masina pentru ecologisti.
Singura chestie care ma cam streseaza e faptul ca discurile de frana de pe rotile din fata, le cam gasesc pe jenti
Nu cred sa scap de revizia de 15.000km, fara schimb de discuri de frana. Ca sa fiu "zgarcit" daca le schimb pe cele din fata cu cele din spate...ies mai ieftin?
Glumesc cu partea de schimbarea discurilor de pe fata in spate, dar n-am crezut sa ajung sa schimb discurile atat de repede.
Probabil in ianuarie o sa fac revizia de 15.000km, si sunt curios de costuri per total.
Apropos de iarna, am o oferta de jenti tabla de 16 cu cauciucuri de iarna la 3900 Ron cu TVA inclus.
Aveti cumva alternative sau sfaturi legate de jenti pentru iarna?
Cele bune,
Paul
Fara probleme, chiar deloc, nu trancane, nu s-a puturosit, e la fel de gurmanda dar m-am obisnuit ca nu e o masina pentru ecologisti.
Singura chestie care ma cam streseaza e faptul ca discurile de frana de pe rotile din fata, le cam gasesc pe jenti
Nu cred sa scap de revizia de 15.000km, fara schimb de discuri de frana. Ca sa fiu "zgarcit" daca le schimb pe cele din fata cu cele din spate...ies mai ieftin?
Glumesc cu partea de schimbarea discurilor de pe fata in spate, dar n-am crezut sa ajung sa schimb discurile atat de repede.
Probabil in ianuarie o sa fac revizia de 15.000km, si sunt curios de costuri per total.
Apropos de iarna, am o oferta de jenti tabla de 16 cu cauciucuri de iarna la 3900 Ron cu TVA inclus.
Aveti cumva alternative sau sfaturi legate de jenti pentru iarna?
Cele bune,
Paul
Scuze...ma refeream la placutele de frana. Aseara am citit in carnetelul de revizii, si am citit cu mare mirare ca intervalul de revizii ar fi de 20.000km.
O sa sun azi la Mitsubishi sa verific, deoarece imi aduc aminte ca mi-au spus ca prima revizie e la 15.000km.
Daca aveti furnizori de jante+cauciucuri de iarna cu preturi mai normale decat oferta pe care o am acum, v-as ramane recunoscator sa mi le trimiteti.
Cele bune,
Paul
O sa sun azi la Mitsubishi sa verific, deoarece imi aduc aminte ca mi-au spus ca prima revizie e la 15.000km.
Daca aveti furnizori de jante+cauciucuri de iarna cu preturi mai normale decat oferta pe care o am acum, v-as ramane recunoscator sa mi le trimiteti.
Cele bune,
Paul
Mi se pare interesant, poate sunteti si voi interesati:
2010 Auto Bild Performance Winter Tyre Test
Winter tyres are a hot subject at the moment, with new tests being released weekly. Usually winter tyre tests focus on the smaller tyre sizes winter tyres are often used in, meaning if you drive a performance car and are interested in ultra high performance winter tyres you have to hope the tyres tested in the smaller sizes have the same attributes in the larger sizes.
Fortunately this year Auto Bild have released a secondary winter tyre test using 245/45 R 18 sized tyres. The tyres were tested on an Audi TT and had the usual mix of tests on dry, wet and snowy roads.
One result worth noting is the TyreReviews favourite Nokian WRG2 finishing last. Rest assured it?s still a good tyre for the UK climate, the test scoring was bias towards snow performance, but Auto Bild commended the WRG2?s sporty dry handing and good wet grip.
Here are the full results with breakdown
1st:
Dunlop SP Winter Sport 3D
Total: 25 / Dry: 7 / Wet: 9 / Snow: 9
Positive: Excellent winter properties with excellent cornering on hard-packed snow, very good aquaplaning properties, dynamically balanced handling characteristics on wet and dry track
Negative: Slightly higher noise levels
2nd:
Continental WinterContact TS 830 P
Total: 24 / Dry: 6 / Wet: 8 / Snow: 10
Positive: Excellent winter properties with the best traction and shortest braking distances on snow, excelling aquaplaning properties, dynamic handling characteristics with short braking distances on wet roads
Negative: Slightly long dry braking distances
3rd:
Pirelli Sottozero Serie II
Total: 21 / Dry: 7 / Wet: 7 / Snow: 7
Positive: Good winter performance with safe cornering on snow and ice, balanced dynamic performance on wet and dry roads, low rolling resistance
Negative: Slightly longer stopping distances on wet and dry surfaces
4th:
Goodyear Ultra Grip Performance 2
Total: 20 / Dry: 6 / Wet: 6 / Snow: 8
Positive: Convincing winter performance with short braking distances on snow, sufficient aquaplaning performance, safe driving on wet and dry surfaces
Negative: Slightly longer braking distances on dry roads, increased rolling resistance
5th:
Nokian WRG2
Total: 17 / Dry: 7 / Wet: 5 / Snow: 5
Positive: Good safety margin in the wet, sporty handling with short braking distances on dry roads
Negative: Only satisfactory winter characteristics, slightly extended braking distances on a wet track
2010 Auto Bild Performance Winter Tyre Test
Winter tyres are a hot subject at the moment, with new tests being released weekly. Usually winter tyre tests focus on the smaller tyre sizes winter tyres are often used in, meaning if you drive a performance car and are interested in ultra high performance winter tyres you have to hope the tyres tested in the smaller sizes have the same attributes in the larger sizes.
Fortunately this year Auto Bild have released a secondary winter tyre test using 245/45 R 18 sized tyres. The tyres were tested on an Audi TT and had the usual mix of tests on dry, wet and snowy roads.
One result worth noting is the TyreReviews favourite Nokian WRG2 finishing last. Rest assured it?s still a good tyre for the UK climate, the test scoring was bias towards snow performance, but Auto Bild commended the WRG2?s sporty dry handing and good wet grip.
Here are the full results with breakdown
1st:
Dunlop SP Winter Sport 3D
Total: 25 / Dry: 7 / Wet: 9 / Snow: 9
Positive: Excellent winter properties with excellent cornering on hard-packed snow, very good aquaplaning properties, dynamically balanced handling characteristics on wet and dry track
Negative: Slightly higher noise levels
2nd:
Continental WinterContact TS 830 P
Total: 24 / Dry: 6 / Wet: 8 / Snow: 10
Positive: Excellent winter properties with the best traction and shortest braking distances on snow, excelling aquaplaning properties, dynamic handling characteristics with short braking distances on wet roads
Negative: Slightly long dry braking distances
3rd:
Pirelli Sottozero Serie II
Total: 21 / Dry: 7 / Wet: 7 / Snow: 7
Positive: Good winter performance with safe cornering on snow and ice, balanced dynamic performance on wet and dry roads, low rolling resistance
Negative: Slightly longer stopping distances on wet and dry surfaces
4th:
Goodyear Ultra Grip Performance 2
Total: 20 / Dry: 6 / Wet: 6 / Snow: 8
Positive: Convincing winter performance with short braking distances on snow, sufficient aquaplaning performance, safe driving on wet and dry surfaces
Negative: Slightly longer braking distances on dry roads, increased rolling resistance
5th:
Nokian WRG2
Total: 17 / Dry: 7 / Wet: 5 / Snow: 5
Positive: Good safety margin in the wet, sporty handling with short braking distances on dry roads
Negative: Only satisfactory winter characteristics, slightly extended braking distances on a wet track
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori