2017 Mitsubishi Lancer Sedan 1.6 Mivec 117 Cp Sporty Blue Mica M/t Invite
Salutare, deschid un nou topic in aceasta categorie a forumului mitsu.ro, la 10 ani dupa achizitia modelului clasic.
Povestea incepe la fel ca prima, in showroom-ul de la Expozitiei, unde, pentru a doua oara in viata, am fost sedus de gheisele din gama Lancer. De aceasta data, vinovata este versiunea MY17 Invite in rochie albastra.
Dupa primii 300 km, rulati in oras, pot sa spun ca sunt foarte incantat, din toate punctele de vedere, si sper sa ma tina aceasta stare cel putin inca 10 ani
Plusuri fata de clasic:
- tinuta de drum este mai confortabila
- optiuni si sisteme electronice, incerc sa atasez fisa tehnica
- aspect interior/exterior de masina dintr-o clasa mai sus, ca sa nu zic "premium"
- cutia de viteze cere schimbul la turatii sub 2000 rpm, unde motorul de clasic s-ar fi innecat
- planul de revizie este la 20k fata de 10k la clasic
In schimb, imi lipseste huruitul de clasic la peste 3500 rpm, deocamdata suntem in faza de acomodare si nu a vazut mai mult de 3000rpm.
Povestea incepe la fel ca prima, in showroom-ul de la Expozitiei, unde, pentru a doua oara in viata, am fost sedus de gheisele din gama Lancer. De aceasta data, vinovata este versiunea MY17 Invite in rochie albastra.
Dupa primii 300 km, rulati in oras, pot sa spun ca sunt foarte incantat, din toate punctele de vedere, si sper sa ma tina aceasta stare cel putin inca 10 ani
Plusuri fata de clasic:
- tinuta de drum este mai confortabila
- optiuni si sisteme electronice, incerc sa atasez fisa tehnica
- aspect interior/exterior de masina dintr-o clasa mai sus, ca sa nu zic "premium"
- cutia de viteze cere schimbul la turatii sub 2000 rpm, unde motorul de clasic s-ar fi innecat
- planul de revizie este la 20k fata de 10k la clasic
In schimb, imi lipseste huruitul de clasic la peste 3500 rpm, deocamdata suntem in faza de acomodare si nu a vazut mai mult de 3000rpm.
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
-
- IMG_20170705_170246.jpg (5.64 MiB) Vizualizat de 5711 ori
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Intr-adevar, in stanga este o gaura, in dreapta nu, imi pare ca asa e turnata, nu cred ca este o priza detasabila.
Dupa aproape 6 luni si 7.000 km ma declar foarte multumit de achizitie si o conduc cu placere in fiecare zi (sau poate ca ma plictisisem de modelul clasic).
Consumul in afara este intre 5% (90km/h) - 7% (140kmh), iar in oras intre 7% (liber) - 10% (bara la bara).
Dupa aproape 6 luni si 7.000 km ma declar foarte multumit de achizitie si o conduc cu placere in fiecare zi (sau poate ca ma plictisisem de modelul clasic).
Consumul in afara este intre 5% (90km/h) - 7% (140kmh), iar in oras intre 7% (liber) - 10% (bara la bara).
QUOTE (ClaudiuS @ Jul 7 2017, 10:12 PM) Salutare, deschid un nou topic in aceasta categorie a forumului mitsu.ro, la 10 ani dupa achizitia modelului clasic.
Povestea incepe la fel ca prima, in showroom-ul de la Expozitiei, unde, pentru a doua oara in viata, am fost sedus de gheisele din gama Lancer. De aceasta data, vinovata este versiunea MY17 Invite in rochie albastra.
Dupa primii 300 km, rulati in oras, pot sa spun ca sunt foarte incantat, din toate punctele de vedere, si sper sa ma tina aceasta stare cel putin inca 10 ani /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Plusuri fata de clasic:
- tinuta de drum este mai confortabila
- optiuni si sisteme electronice, incerc sa atasez fisa tehnica
- aspect interior/exterior de masina dintr-o clasa mai sus, ca sa nu zic "premium"
- cutia de viteze cere schimbul la turatii sub 2000 rpm, unde motorul de clasic s-ar fi innecat
- planul de revizie este la 20k fata de 10k la clasic
In schimb, imi lipseste huruitul de clasic la peste 3500 rpm, deocamdata suntem in faza de acomodare si nu a vazut mai mult de 3000rpm.
Nice color!
Povestea incepe la fel ca prima, in showroom-ul de la Expozitiei, unde, pentru a doua oara in viata, am fost sedus de gheisele din gama Lancer. De aceasta data, vinovata este versiunea MY17 Invite in rochie albastra.
Dupa primii 300 km, rulati in oras, pot sa spun ca sunt foarte incantat, din toate punctele de vedere, si sper sa ma tina aceasta stare cel putin inca 10 ani /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Plusuri fata de clasic:
- tinuta de drum este mai confortabila
- optiuni si sisteme electronice, incerc sa atasez fisa tehnica
- aspect interior/exterior de masina dintr-o clasa mai sus, ca sa nu zic "premium"
- cutia de viteze cere schimbul la turatii sub 2000 rpm, unde motorul de clasic s-ar fi innecat
- planul de revizie este la 20k fata de 10k la clasic
In schimb, imi lipseste huruitul de clasic la peste 3500 rpm, deocamdata suntem in faza de acomodare si nu a vazut mai mult de 3000rpm.
Nice color!
My Car: Mitsubishi Lancer X, 2008, 2.0L, CVT, Black
http://mitsu.ro/forum_new/viewtopic.php ... &start=930
My Bike: MT-9 1972

http://mitsu.ro/forum_new/viewtopic.php ... &start=930
My Bike: MT-9 1972

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori