2007 Lancer Clasic, 2.0, 135 Cp
La -22oC, Mitsu, c-o bacterie a carei varsta este nedefinita, porneste la prima cheie.
Tot la -22oC, Mitsu a ramas coupe, nu se mai deschideau usile spate.
Astazi s-a deschis dreapta, stanga e in continuare intepenita. Nu insist, n-are rost, cu masina plina circul rar, acolo mai puneam pe bancheta sau pe jos cate-un bagaj usor, sa nu mai deschid porkbagajul.
Cand am plecat spre casa astazi, in prima faza, era infundata si-o duza de la stropitoarea de parbriz, probabil avea vreun dop de gheata care-a cazut sau s-a topit pe drum, ca celelalte trei functionau si-au inceput sa functioneze toate patru dupa cativa km.
Si-un kilometraj de sfarsit de 2014 / inceput de 2015...
[attachment=21836:20150101_160737.jpg]
Am reusit zilele astea sa gasesc si niste viraje unde sa "dam din fund" putin. Doar putin, cativa cm, ca Mitsu cica-i masina serioasa, care nu vrea sa faca asa ceva.
Tot la -22oC, Mitsu a ramas coupe, nu se mai deschideau usile spate.
Astazi s-a deschis dreapta, stanga e in continuare intepenita. Nu insist, n-are rost, cu masina plina circul rar, acolo mai puneam pe bancheta sau pe jos cate-un bagaj usor, sa nu mai deschid porkbagajul.
Cand am plecat spre casa astazi, in prima faza, era infundata si-o duza de la stropitoarea de parbriz, probabil avea vreun dop de gheata care-a cazut sau s-a topit pe drum, ca celelalte trei functionau si-au inceput sa functioneze toate patru dupa cativa km.
Si-un kilometraj de sfarsit de 2014 / inceput de 2015...
[attachment=21836:20150101_160737.jpg]
Am reusit zilele astea sa gasesc si niste viraje unde sa "dam din fund" putin. Doar putin, cativa cm, ca Mitsu cica-i masina serioasa, care nu vrea sa faca asa ceva.
- Fişiere ataşate
-
- 20150101_160737.jpg (397.17 KiB) Vizualizat de 4748 ori
I-am facut azi o vizita amicului Tiriac.
S-a completat / schimbat freonul (si uleiul) de la AC, s-a igienizat climatizarea, am schimbat filtrul de ulei (uleiu-l mai tin pana la 10.000) si cel de polen. Am in masina si filtrul de vazduh, pe asta l-am luat separat si-o sa-l schimb eu.
Pt "data viitoare", cica sa iau in calcul o eventuala schimbare a bieletelor bara stabilizatoare fata - 175 lei ambele, si-nca vreo 100 manopera. Nu-s terminate, da-ncep sa dea semne de uzura.
Km notati in service - 106.922. 104.945 aveam pe 05.03... tot in fisa scrie.
S-a completat / schimbat freonul (si uleiul) de la AC, s-a igienizat climatizarea, am schimbat filtrul de ulei (uleiu-l mai tin pana la 10.000) si cel de polen. Am in masina si filtrul de vazduh, pe asta l-am luat separat si-o sa-l schimb eu.
Pt "data viitoare", cica sa iau in calcul o eventuala schimbare a bieletelor bara stabilizatoare fata - 175 lei ambele, si-nca vreo 100 manopera. Nu-s terminate, da-ncep sa dea semne de uzura.
Km notati in service - 106.922. 104.945 aveam pe 05.03... tot in fisa scrie.
Nu, Bosch, AM, doi ani garantie si recomandare de schimbare la 160.000 km. La ritmul in care-i adun, nu mai fac eu 160.000 km cu masina asta.
OEM era, parca, vreo 1.300 (chiar nu mai retin daca asta era cu tot cu manopera sau era doar sonda). Am zis ca nu merita, de banii astia schimb cateva sonde de-astea AM, in garantie sau nu.
OEM era, parca, vreo 1.300 (chiar nu mai retin daca asta era cu tot cu manopera sau era doar sonda). Am zis ca nu merita, de banii astia schimb cateva sonde de-astea AM, in garantie sau nu.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori