2008 Mitsubishi Lancer 1.8 CVT 143CP Cool Silver Instyle A07
Cumparata pe 24 martie 2008.
Alegerea am facut-o dupa eliminarea unor candidate ca VW Passat si Mazda 6, la lupta stransa cu Honda Accord. Au contat mult aspectul (sotia era fascinata de designul exterior – eu mai rezervat datorita look-ului prea sportiv pt. gustul meu), performantele dinamice, manevrabilitatea, securitatea, dotarile incluse in varianta de varf, CVT-ul si navigatia. Vazand multele plangeri privind calitatea slaba a interiorului la echiparile mai de baza, am decis sa luam Instyle, care e o combinatie ciudata intre un interior de lux, decent si nesatisfacator (manere/cotiere la usi).
Ce e bine (in afara de aspectul exterior)
- Tinuta de drum excelenta: directie sensibila (face exact ce-i ceri), stabilitate deosebita in viraje, se lipeste de sosea, frana sigura si dozabila foarte exact.
- Motor suficient de puternic pt. 1.8 litri, silentios, sunet placut la turatie mai mare.
- CVT-ul lucreaza inteligent, reusind sa accelereze masina bine tinand motorul la turatii neasteptat de joase. Pe cruise control mentine viteza indiferent de rampa/panta. Poate ca s-a invatat cu mine mai repede decat eu cu el!
- Habitaclul suficient de spatios.
- Sistemul audio e la superlativ.
- Comod de condus, cu multe dotari utile: farurile bi-xenon adaptive lumineaza ca ziua, inaltimea reglata automat dupa incarcatura, comenzile mult folosite sunt pe volan, hands free blue-tooth cu comenzi vocale, display-ul multifunctional face toti banii
- Dupa 1500 km pe drumuri nu foarte bune inca nu a aparut nici un greier...
Ce nu imi place
- Cam mult zgomot de la rulaj, putea fi insonorizat si mai bine
- Venind de pe Espero si Peugeot 307 SW, portbagajul mi se pare insuficient
- Suspensia putin cam tare se simte la gropi, dar asta e pretul stabilitatii excelente...
- Oglinda laterala mare acopera vizibilitatea soferului la viraje stanga in traficul urban
- Butonul Info este plasat cam nefericit – trebuie sa te intinzi dupa el. Se pare ca n-a mai avut loc pe volan...
- Zgarcenie inexplicabila in anumite locuri: torpedou mic si neiluminat intr-un bord urias, lipsa leduri la comenzile geamurilor la pasageri, mocheta din portbagaj ar fi potrivita in cotetul de gaini, nu intr-o masina de peste 25K €.
Scuze daca am lungit-o prea mult, dar voiam sa ofer cat mai multe informatii pentru cei care nu sunt inca decisi. Incerc sa pun cat mai multe poze la urmatoarea postare.
Alegerea am facut-o dupa eliminarea unor candidate ca VW Passat si Mazda 6, la lupta stransa cu Honda Accord. Au contat mult aspectul (sotia era fascinata de designul exterior – eu mai rezervat datorita look-ului prea sportiv pt. gustul meu), performantele dinamice, manevrabilitatea, securitatea, dotarile incluse in varianta de varf, CVT-ul si navigatia. Vazand multele plangeri privind calitatea slaba a interiorului la echiparile mai de baza, am decis sa luam Instyle, care e o combinatie ciudata intre un interior de lux, decent si nesatisfacator (manere/cotiere la usi).
Ce e bine (in afara de aspectul exterior)
- Tinuta de drum excelenta: directie sensibila (face exact ce-i ceri), stabilitate deosebita in viraje, se lipeste de sosea, frana sigura si dozabila foarte exact.
- Motor suficient de puternic pt. 1.8 litri, silentios, sunet placut la turatie mai mare.
- CVT-ul lucreaza inteligent, reusind sa accelereze masina bine tinand motorul la turatii neasteptat de joase. Pe cruise control mentine viteza indiferent de rampa/panta. Poate ca s-a invatat cu mine mai repede decat eu cu el!
- Habitaclul suficient de spatios.
- Sistemul audio e la superlativ.
- Comod de condus, cu multe dotari utile: farurile bi-xenon adaptive lumineaza ca ziua, inaltimea reglata automat dupa incarcatura, comenzile mult folosite sunt pe volan, hands free blue-tooth cu comenzi vocale, display-ul multifunctional face toti banii
- Dupa 1500 km pe drumuri nu foarte bune inca nu a aparut nici un greier...
Ce nu imi place
- Cam mult zgomot de la rulaj, putea fi insonorizat si mai bine
- Venind de pe Espero si Peugeot 307 SW, portbagajul mi se pare insuficient
- Suspensia putin cam tare se simte la gropi, dar asta e pretul stabilitatii excelente...
- Oglinda laterala mare acopera vizibilitatea soferului la viraje stanga in traficul urban
- Butonul Info este plasat cam nefericit – trebuie sa te intinzi dupa el. Se pare ca n-a mai avut loc pe volan...
- Zgarcenie inexplicabila in anumite locuri: torpedou mic si neiluminat intr-un bord urias, lipsa leduri la comenzile geamurilor la pasageri, mocheta din portbagaj ar fi potrivita in cotetul de gaini, nu intr-o masina de peste 25K €.
Scuze daca am lungit-o prea mult, dar voiam sa ofer cat mai multe informatii pentru cei care nu sunt inca decisi. Incerc sa pun cat mai multe poze la urmatoarea postare.
Pozele promise.
Am fotografiat din perspectiva naturala a unui om de inaltime medie, fara sa caut pozitii de efect (de jos, etc) care doar induc in eroare. Din pacate efectul de paralaxa a aparatului cam strica aspectul, care in realitate e mult mai spectaculos!
Am fotografiat din perspectiva naturala a unui om de inaltime medie, fara sa caut pozitii de efect (de jos, etc) care doar induc in eroare. Din pacate efectul de paralaxa a aparatului cam strica aspectul, care in realitate e mult mai spectaculos!
- Fişiere ataşate
-
- L0.jpg (39.71 KiB) Vizualizat de 6080 ori
-
- L1.jpg (39.55 KiB) Vizualizat de 6071 ori
-
- L2.jpg (63.27 KiB) Vizualizat de 6078 ori
-
- L3.jpg (49.8 KiB) Vizualizat de 6077 ori
-
- L4.jpg (57.25 KiB) Vizualizat de 6076 ori
-
- L5.jpg (49.92 KiB) Vizualizat de 6090 ori
- Bogdan3006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am
- DjLeX.YaKuZa
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Apr 02, 2008 4:31 pm
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori