La Prima Dragoste De Colt

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Mie Ian 02, 2013 7:09 pm


multumesc!
am citit cam tot ce s-a scris despre motorizarea asta. caii putere nu au fost un factor relevant in alegerea mea, insa daca tot sunt prezenti, am zis sa stiu si cu ce am de-a face. inteleg ce imi spui si cartea vine sa confirme, numai ca toti care merg cu mine cu masina se socheaza ca eu merg cu 50 km/h in a 3-a, cand ea de-abia daca sare de 2500 rpm.
nu ma intereseaza foarte tare gura lumii dar cand 3 iti zic ca esti beat, te duci si te culci. in cazul meu, dai a 4a dupa 50 la ora "ca sa toarca motorul"

nu am mai condus niciodata alta masina. sigur, au fost ceva aventuri pasagere cu masinile de scoala , dar cu ea sunt la prima relatie serioasa si vreau sa fie bine pentru amandoua. asa ca ma ajuta orice sfat/tips/informatie tehnica.

Avatar utilizator
prodigy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 05, 2012 10:52 pm

Mesaj de prodigy » Mie Ian 02, 2013 8:28 pm

Felicitari si La multi ani! Sa o stapanesti cu placere si fara incidente in trafic.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mie Ian 02, 2013 9:46 pm

welcome to the club! drumuri bune si fara incidente!
Daca batrana dacie n`a murit pana`n 2013 mitsu sigur nu moare de la cateva ture in plus ))

Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Dum Ian 06, 2013 7:56 pm

Astazi cand faceam o intoarcere din 3 miscari nu reuseam deloc sa bag in marsarier. de fiecare data e destul de dificil, fac schema aia cu trecutul printr-a 3a intai si de cele mai multe ori merge, desi nu intotdeauna. dupa ultima manevra cu marsarierul am parcat-o si cand am bagat-o iar in marsarier s-a auzit un pacanit la cuplarea si decuplarea in cutia de viteze. l-am auzit pentru ca eram cu geamul deschis, in masina nu se aude si doar in marsarier, in celelalte viteze e ok...nu imi dau seama de la ce sa fie sau ce sa mai fac cu marsarierul sa fie mai simplu...ati mai patit asa?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Ian 08, 2013 10:33 am

e normal sa se auda un cloncanit nu e bai.
si da, au existat cateva echipari care au venit cu senzori din fabrica. nu multe, dar au existat.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Ian 11, 2013 12:11 am

Si ai uitat sa spui ca esti una dintre miresele de pe coperta calendarului 2012.Sa nu uitam totusi ca prim planul era si el fenomenal.
Welcome to the club!

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Ian 11, 2013 9:52 am

"cand 3 iti zic ca esti beat, te duci si te culci. in cazul meu, dai a 4a dupa 50 la ora "ca sa toarca motorul"

Marea problema a romanilor este ca le stiu pe toate...multi insa fac marea greseala de a compara un diesel turbo(care se schimba pe o plaja de turatie de 2500-3000) cu un motor aspirat benzina, cum este al tau, care asa cum spunea si cocolino, abia se trezeste la viata la 2500-3000 turatii.

Lasa-i pe altii sa spuna ce vor ei, important este sa treci peste teama de a tura masina. Pot sa ma apuc sa iti fac acum o explicatie lunga despre curba de cuplu, despre amestecul de aer/benzina care il comanda ecu la diferite momente (turatie/viteza/apasare pedala), dar nu are rost. Mergi pe incredere si da-i talpa masinii fara nici o frica de turatie ridicata(acolo ii place cel mai mult sa stea....in turatie 3500-4500), acolo are viata, acolo se aude motorul cum respira curat. Bucura-te de masina si nu mai asculta de ce iti spun toti.
Ai nelamuriri, pui mana pe telefon si ma suni, sau scrii pe forum si sigur iti va raspunde cineva imediat.

Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Mie Ian 16, 2013 8:04 pm

Astazi Mitsu a primit iar laude si eu am fost felicitata pentru alegere cica e misto! in continuare imi place fata pe care o fac unii cand aud de mitsu colt, se minuneaza ca nu m-am oprit la un ford ka si apoi primesc o bataie virtuala pe urmar ca am ales motorul de 110 cp )

in weekend am fost la reprezentanta si a fost facut schimbul de ulei si diverse alte minuni pe-acolo, in rest masina se prezinta bine si merge excelent, a disparut cloncanitul de la marsarier si a ramas doar caraitul care imi e atat de familiar acum ca nu ma mai streseaza...

Multam, Alex!


Aaaa, ma bate gandul sa ii pun ceva pe ea. Nu flori sau fluturasi, da' un stag al Japoniei oare merge? varianta de culoare e Steel grey...a mai incercat cineva colantari funky pe masini gri-sobolan? )

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Ian 17, 2013 11:49 pm

Hmm.. cred ca ai putea incerca ceva asa:


Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Dum Ian 20, 2013 5:56 pm

Arata fain asa, mersi! da'nu stiu daca ar merge sa fac si eu asa, culoarea la a mea e destul de anosta si nu imi imaginez cum ar arata cu rosu sus. la el a mers, ca masina era deja rosie...tre sa ma gandesc.

zilele astea am mers atat eu cu coltul, cat si sotul meu. constat ca ori conducem noi diferit, ori ceva se intampla. cand conduce el, consumul e de aprox 7-8, la mine de 9-10. as zice ca probabil stilul meu de condus influenteaza asta, dar as exagera dat fiind ca nu cred ca am inca un stil ) nu ma preocupa consumul in mod excesiv, e mai mult o curiozitate...
cat consuma ale voastre?

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori