La Prima Dragoste De Colt

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Ian 24, 2013 11:52 am

Pai daca tot nu esti foarte incantata de culoare, o idee ar fi sa colantezi intreaga masina.

La consum, scot cam 8.5-9 urban cu AC si intre 5.5 si 7.5 in afara, in functie de dispozitie.

Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Vin Apr 12, 2013 10:06 pm

N-am mai scris de mult pe aici. Intre timp am inceput sa circul zilnic cu masina la job si am facut mai multe drumuri lungi spre tulcea si ne intelegem bine ma mai enerveaza uneori cutia de viteze si am constatat ca cel mai bine schimb treapta cand ambreiajul nu e calcat pana la fund, ceea ce ma surprinde si incerc sa ma obisnuiesc. inainte am avut un covoras subtire, credeam ca din cauza covorului original nu calc suficient ambreiajul si intra greu in a 2a si l-am scos din peisaj. L-am pus la loc de curand si acum inteleg ca de fapt nu trebuie apasat pana la capat...

Avem aproape 3000 de km impreuna, a primit cauciucuri de vara Firestone 195/50/r15, asta avea original pe ea, n-as sti sa spun daca au fost o alegere inspirata sa nu, o sa vad in timp...
Consumul e oarecum constant in oras 8-9-10, in functie de trafic, pun benzina de la Petrom de 99, cica ar fi buna, da' nici asta nu stiu cum influenteaza. Voi de care puneti?

Trebuie schimbate stergatoarele si placutele de frana, astea vor fi investiile in mai, acu ne-am multumit cu anvelope.

N-am renuntat la ideea colantarii, griul tern e asa trist, insa am auzit ca daca as colanta tot plafonul ar trebui sa anunt schimbarea si sa se modifice in talon...oare asa complicat sa fie?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Apr 16, 2013 12:16 am

Multi inainte!

Culoarea in talon se modifica, din cate stiu eu, doar in cazul in care culoarea noua se intinde pe mai mult de 50% din suprafata masinii. Caz care nu prea se aplica, doar in cazul plafonului. Deci poti face asta, fara grija.

Avatar utilizator
geticul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 26, 2007 11:04 pm

Mesaj de geticul » Mie Apr 24, 2013 5:40 am

QUOTE (Katiush @ Jan 2 2013, 07:09 PM)
multumesc!
am citit cam tot ce s-a scris despre motorizarea asta. caii putere nu au fost un factor relevant in alegerea mea, insa daca tot sunt prezenti, am zis sa stiu si cu ce am de-a face. inteleg ce imi spui si cartea vine sa confirme, numai ca toti care merg cu mine cu masina se socheaza ca eu merg cu 50 km/h in a 3-a, cand ea de-abia daca sare de 2500 rpm.
nu ma intereseaza foarte tare gura lumii dar cand 3 iti zic ca esti beat, te duci si te culci. in cazul meu, dai a 4a dupa 50 la ora "ca sa toarca motorul"

nu am mai condus niciodata alta masina. sigur, au fost ceva aventuri pasagere cu masinile de scoala , dar cu ea sunt la prima relatie serioasa si vreau sa fie bine pentru amandoua. asa ca ma ajuta orice sfat/tips/informatie tehnica.

Bine ai venit in randul posesorilor de japoneze.

Apropo de condus in oras, eu am un colt cu motor de 1,3 litri cu softul ECU schimbat din primul an. Cand conduc prin orasul meu minunat, mitza vede a treia numai daca stiu ca am rute fara semafoare. in rest vede numai viteza a 2-a. Incearca sa o conduci numai cu treapta a 2-a in oras sa vezi ce dezinvolta devine si cum intoarce lumea capul dupa masina.

Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Mie Mai 08, 2013 6:30 pm

QUOTE (geticul @ Apr 24 2013, 05:40 AM) Bine ai venit in randul posesorilor de japoneze.

Apropo de condus in oras, eu am un colt cu motor de 1,3 litri cu softul ECU schimbat din primul an. Cand conduc prin orasul meu minunat, mitza vede a treia numai daca stiu ca am rute fara semafoare. in rest vede numai viteza a 2-a. Incearca sa o conduci numai cu treapta a 2-a in oras sa vezi ce dezinvolta devine si cum intoarce lumea capul dupa masina.

Noh, cred ca in cazul meu daca as merge majoritar cu a 2-a si as povesti asta, s-ar pune rapid eticheta de "condus de femeie". La voi e cool, la noi e naspa pe langa asta, apropo de potrivirea turatiilor cu treapta de viteza, am citit pe aici despre consumul la colt si sunt in "grafic", credeam ca am eu o problema ca nu scad consumul sub 5% nici in cel mai drept drum, poate daca o imping la vale ) asa ca acu o turez pana unde aud ca-mi place

Avatar utilizator
geticul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 26, 2007 11:04 pm

Mesaj de geticul » Joi Mai 09, 2013 5:19 am

QUOTE (Katiush @ May 8 2013, 06:30 PM) Noh, cred ca in cazul meu daca as merge majoritar cu a 2-a si as povesti asta, s-ar pune rapid eticheta de "condus de femeie". La voi e cool, la noi e naspa pe langa asta, apropo de potrivirea turatiilor cu treapta de viteza, am citit pe aici despre consumul la colt si sunt in "grafic", credeam ca am eu o problema ca nu scad consumul sub 5% nici in cel mai drept drum, poate daca o imping la vale ) asa ca acu o turez pana unde aud ca-mi place

Nu te mai gandi ca la masculi e cool si la femei e naspa. Masina trebuie sa o conduci asa cum trebuie. Imi aduc aminte ca si pe mine prietenii ma catalogau cand spuneam ca masina nu coboara sub 4000 rot/min. Asta e coltul. Ii place a fie cat mai turat. Mai ales daca e ECU ala din fabrica ii place peste 4000 rot/min.

cel mai mic consum care l-am obtinut este pe Ploiesti-Bucuresti, dar la o viteza constanta de 80 km/h si a fost de 5,5 l/100 km. in general media mea este de peste 7,5 l/100. ca ii place sa fie calcata pe pedala, nu tinuta la relax.

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori