Mitsubishi Colt Sam Safety 1.5 109cp Porcelain White

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
mauseby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2012 10:58 am
Contact:

Mesaj de mauseby » Vin Noi 16, 2012 12:13 pm

SALUTARE TUTUROR,
ma numesc seby sunt un nou membru posesor al unui mitsubishi colt alb si nu am mai postat aici,vreau sa va spun ca sunt foarte multumit de masina aceasta.Am cumparat masina de noua de la RMB CLUJ-NAPOCA acum 4 ani(AUGUST 2008) si nu am avut probleme cu ea pana acum.COLTUL are ceva kilometri(178000) si abia acum incep sa apara micile probleme.Pe scurt va voi spune istoricul kilometrilor si ce schimbari s-au facut pe parcursul timpului.REVIZII LA RMB INTER-AUTO MERCEDES BENZ CLUJ-NAPOCA(BAIETI DE LA SERVICE FOARTE BUNI dupa parerea mea)15000KM ULEI,FILTRE,ETC,60000KM inlocuit primul set de placute frana,inlocuit curea alternator,schimbat lichid frana,racire,117000km schimbat discuri, placute fata spate(trw),inlocuit telescoape(sachs),inlocuit curea alternator,155000km inlocuit caseta directie,bielete antiruliu,bucsi stabilizatoare datorita drumurilor bune pe care le avem dar si datorita talonui mic de pe anvelope 205 (45) r16(jantele pe 16 le-am inlocuit cu altele pe 15-195 50 r15 set vara,setul de iarna jante pe 14 175 65 r14)si se poarta excelent in orice conditii bineinteles si un consum mai mic.In prezent COLTUL are aproape 180000 de km si trebuie inlocuit kitul ambreaj,curea alternator,pasta etansare baie ulei,placute frana,coloana de directie,galerie evacuare,cablu frana de mana si cam atat.Preturile la piese sunt destul de piperate insa masina face toti banii si merita INGRIJITA,ferita de toate relele ca nu m-a lasat la greu niciodata si nici nu vreau sa ma lase.Sper sa va ajute ceea ce am scris si pe viitor am sa revin cu alte precizari.O zi buna tuturor.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Noi 17, 2012 12:07 am

Salut si felicitari pentru indrazneala de a sparge gheata! Stii cum se spune, e bine si mai tarziu decat niciodata!

Presupun ca intre intervalele ce le-ai enumerat mai sus au existat si alte schimburi, periodice, de ulei si filtre, nu?

Ca tot mi-am luat notite, acum vor urma intrebarile:

1. Amortizoare.. de ce Sachs? Intreb din pura curiozitate, urmeaza sa fac si eu pasul asta, insa din ce s-a discutat vis-a-vis de acest subiect pana acum pe forum, am cam dedus ca astea ar fi ultima optiune...

2. Care au fost simptomele ce au dus la schimbarea casetei de directie si ce costuri a implicat operatiunea?

3. Kitul ambreaj da semne de oboseala sau doar ti-a fost recomandat sa il schimbi?

4. Coloana de directie, galerie evacuare ... ce probleme ai intampinat de se impune inlocuirea acestora?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Sâm Noi 17, 2012 9:30 am

La coloana de directie sunt si eu curios care-i problema. Jocuri pe undeva, sau ai vazut cateva pete de rugina pe ea (normale).

Evacuarea probabil ca e gaurita, si a mea sufla pe undeva pe sub masina, dar nu o inlocuiesc pe toata, ci doar segmentul stricat, sau de acolo in spate..depinde cum sta treaba.

Ambreiajul meu se tine bine inca, la 177.000+, rulmentul insa e un pic mai zgomotos decat mi-as dori. Dar nu are probleme in a cupla/decupla. Un kit de ambreiaj SACHS e 1090 roni cu manopera si ulei de cutie te invarti pe la 1500 maxim.

Avatar utilizator
mauseby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2012 10:58 am
Contact:

Mesaj de mauseby » Dum Noi 18, 2012 12:08 pm

SALUT ANDREI.SALUT ALEX.IMI PARE BINE DE CUNOSTIINTA.SCHIMBURILE DE ULEI S-AU FACUT LA FIECARE 15000 DE KM,CU AMORTIZOARE SACHS A VENIT MASINA DIN FABRICA DECI CEI DE LA RMB MI-AU PUS TOT SACHS LA 117000(SCHIMBAT SI TALERE) DESI M-AU ANUNTAT CA SUNT SI JAPONEZE PE STOC,ORICUM ASA MI-A FOST RECOMANDAT.PROBLEMA E CA ACUM AM DOAR 60000DE KM SI AMORTIZORUL DREAPTA E SUB 50% DUPA TESTUL DE AMORTIZOARE SI TALERUL DE PE DREAPTA SUNA FOARTE TARE CAND DAU PESTE DENIVELARI SI VIREZ STANGA, MAI ALES LA RECE,MI S-A SPUS CA SE ADUNA FOARTE MULTA MIZERIE SI DIN ACEASTA CAUZA E ZGOMOTUL.SIMPTOME LA CASETA DE DIRECTIE: ZGOMOTE FOARTE MARI JOS LA PODUL PEDALIER CU MOTORUL OPRIT VIRAND DE VOLAN STANGA DREAPTA SI ZGOMOTE PE DRUM DENIVELAT,PIATRA DE CURBURA SAU DRUM PIETRUIT ASTA INCLUDE SI COLONA DE DIRECTIE ACELEASI SIMPTOME DECI NU STIU CE SA MAI CRED.COSTURILE SUNT DESTUL DE RIDICATE IN REPREZENTANTA.EU AM CUMPARAT CASETA PE ORIGINAL DIN OLANDA LA 350 DE EURO SI VINE CU TOT CU CAPETE DE BARA,DAR PENTRU GARANTIE AM MONTAT-O LA REPREZENTANTA,MANOPERA UNDEVA LA 100 DE EURO.KITUL DE AMBREAJ MI-A FOST RECOMANDAT SA-L SCHIMB,DAR NU MI-E FOARTE IN CLAR CU EL.DE PATINAT NU A PATINAT NICIODATA INSA CAND LAS PEDALA DE AMBREAJ TREPTAT SUNA UN TICAIT INCLUSIV DACA MOTORUL E OPRIT.GALERIA DE AVACUARE ARE O GAURA FOARTE MARE(SUFLA TARE IN FATA ZICI CA E SPARTA TOBA INTERMEDIARA)SI IMI BAGA GAZE INAUNTRU MAI ALES LA RECE,NU STIAM DE CE MA TOT DOARE CAPUL.COSTUL E FOARTE RIDICAT SI LA GALERIE SI LA COLOANA DE DIRECTIE.300 EURO TVA INCLUS GALERIE CU TOT CU GARNITURA,SURUBURI CU PIULITE,COLOANA E 700 DE EURO TVA INCLUS.CEI DE LA SERVICE MI-AU ZIS CA MA DUC MULT SI BINE CU AMBREAJU DACA NU MA INCOMODEAZA SUNETULL FOARTE TARE,LA COLOANA LA FEL MI-AU SPUS,INSA GALERIE NU CRED CA SE MAI POATE SUDA CI DOAR INLOCUITA.AM UITAT SA VA SPUN CA ULEIUL IN CUTIE A FOST SCHIMBAT LA 145000KM.REVIN DUPA SERVICE-UL DE LA 180000DE KM CU ALTE ARGUMENTE SI TOT CE AM INLOCUIT.NUMAI BINE

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Dum Noi 18, 2012 12:35 pm

Salut Seby! Curiozitatea mea este pe unde si in ce conditii ai reusit sa faci 180 000 km din 2008 si pana acum. Ma intereseaza daca poti sa aproximezi procentual cati km au fost facuti in tara sau in afara, cati pe drumuri bune (autostrazi,drumuri nationale) si cati pe drumuri proaste (judetene, comunale), daca masina a fost folosita zilnic, in interes de serviciu sau mai mult in concedii, daca a fost condusa doar de tine sau de mai multi soferi. Te intreb asta ca sa stiu si eu cam la ce ma pot astepta de la Colt-ul meu cu acelasi motor ca al tau, aproximativ cu aceeasi vechime (oct. 2007), dar cu numai 130 000 km fugiti. Pana acum, din ce ai enumerat tu eu am schimbat doar cureaua de accesorii de vreo 3 ori, bujiile o data, placutele pe spate o data, pe fata de 2 ori, discurile pe fata si bucsele de la bara stabilizatoare.
Drumuri bune mai departe!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Noi 18, 2012 1:41 pm

Cam mari preturile astea, iti dau pe PM nr unor prieteni cu magazine de piese, vezi ce scoruri au ei. Coloana poate o iei din dezmembrari de la un colt sau un smart forfour cu mai putini kilometrii.

Avatar utilizator
mauseby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2012 10:58 am
Contact:

Mesaj de mauseby » Dum Noi 18, 2012 2:06 pm

QUOTE (cocolino @ Nov 18 2012, 12:35 PM) Salut Seby! Curiozitatea mea este pe unde si in ce conditii ai reusit sa faci 180 000 km din 2008 si pana acum. Ma intereseaza daca poti sa aproximezi procentual cati km au fost facuti in tara sau in afara, cati pe drumuri bune (autostrazi,drumuri nationale) si cati pe drumuri proaste (judetene, comunale), daca masina a fost folosita zilnic, in interes de serviciu sau mai mult in concedii, daca a fost condusa doar de tine sau de mai multi soferi. Te intreb asta ca sa stiu si eu cam la ce ma pot astepta de la Colt-ul meu cu acelasi motor ca al tau, aproximativ cu aceeasi vechime (oct. 2007), dar cu numai 130 000 km fugiti. Pana acum, din ce ai enumerat tu eu am schimbat doar cureaua de accesorii de vreo 3 ori, bujiile o data, placutele pe spate o data, pe fata de 2 ori, discurile pe fata si bucsele de la bara stabilizatoare.
Drumuri bune mai departe!

salut.masina am luat-o pe firma,nu am iesit cu ea din tara deocamdata,a fost condusa doar de mine 180000 de km doar in tara in interes de serviciu,zilnic pe drumuri nationale,judetene,autostrazi doar care le avem,comunale foarte foarte rar.MARE ATENTIE PENTRU CEI CU JANTE PE 16!!EU LE-AM SCHIMBAT CU JANTE Pe 15 CU ET MAI MIC SI E FOARTE STABILA,nici nu mai scutura iar directia un pic mai usoara la viraje.Bucsile de la bara stabilizatoare eu le-am schimbat la 150000km,cat despre discuri cele de pe spate mai mergeau un schimb dar asa mi-a fost recomandat sa le schimb,bujiile le-am schimbat de 2 ori.cureaua de accesorii e a 3 cand o schimb.drumuri bune

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Dum Noi 18, 2012 5:48 pm

M-a tentat si pe mine de cateva ori sa trec la jante pe 15'' pt confort, dar prefer deocamdata stabilitatea celor pe 16'' si mai strang din dinti cand trec peste gropi, linii de tramvai, piatra cubica, etc...Pana la 200 000 km nu ma astept sa schimb altceva in afara de baterie, amortizoare (si arcuri doar daca pun Eibach), discuri pe spate si inca un rand de placute, si poate ceva pe la evacuare daca se corodeaza. Orice va aparea in afara de asta (gen ambreiaj, coloana de directie ) ma va dezamagi foarte tare la capitolul fiabilitate japoneza.

Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Vin Noi 23, 2012 5:17 pm

Salut Seby spune-mi te rog de la ce firma din Olanda ai cumparat caseta de directie la incredibilul pret de 350 euro (sigur este noua?.) Ar fi o varianta buna ca pe viitor in caz ca o sa am nevoie de ceva sa cumpar si eu de acolo. Multumesc anticipat

Avatar utilizator
mauseby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2012 10:58 am
Contact:

Mesaj de mauseby » Mar Noi 27, 2012 1:37 pm

QUOTE (cocolino @ Nov 18 2012, 05:48 PM) M-a tentat si pe mine de cateva ori sa trec la jante pe 15'' pt confort, dar prefer deocamdata stabilitatea celor pe 16'' si mai strang din dinti cand trec peste gropi, linii de tramvai, piatra cubica, etc...Pana la 200 000 km nu ma astept sa schimb altceva in afara de baterie, amortizoare (si arcuri doar daca pun Eibach), discuri pe spate si inca un rand de placute, si poate ceva pe la evacuare daca se corodeaza. Orice va aparea in afara de asta (gen ambreiaj, coloana de directie ) ma va dezamagi foarte tare la capitolul fiabilitate japoneza.
sal.caseta mi-a aduso un prieten din olanda de la firma ''NEDCAR'' daca iti spune ceva, 350 DE EURO noua in cutie sigilata cu FACTURA cumparata in aprile,oricum pe viitor nu mai ai nicio sansa sa cumperi de acolo,fabrica se inchide luna viitoare.o zi buna

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori