Pagina 1 din 2

Scris: Dum Oct 07, 2012 8:05 pm
de dieselbee
Incepe o colaborare speram frumoasa.
Pana acum am avut in familie japoneze insa foarte vechi si doar 4x4.
Acum ne imprietenim cu o versiune de strada. Masina am luat-o dupa vrea 3 luni de cautari si documentari, si dupa ce am scapat printre degete un Colt 1.5 alb Insport... Pret de achizitie 4300 iepuroi. Kilometri 46000.
Culoare neagra, dotare insport, mai putin eleronul.

Am venit cu ea de la Bucuresti in 7.5 ore cu un consum de 4.8. Merge brici.
II vom face o revizie curand, am comandat deja filtrele si uleiul.
Uite si cateva poze:

[attachment=17719:FN01.jpg]

[attachment=17720:fn02.jpg]

Scris: Mar Oct 09, 2012 11:36 pm
de andrei
Sa fie intr-un ceas bun, nu va dura mult pana te vei convinge de faptul ca ai facut o alegere buna!

PS: Completeaza te rog campul locatie de la profil, va fi mai facila comunicarea pe viitor.

Bun venit si multi kilometri fara incidente!

Scris: Joi Oct 11, 2012 9:59 pm
de dieselbee
zis si facut :-)


Se pare ca sunt ceva probleme pe la viteza 1 si marsarier. Este o problema comuna?

Scris: Joi Oct 11, 2012 10:48 pm
de andrei
Depinde mai exact la ce te referi prin probleme. Mie mi se intampla sa nu mai intre in treapta 1 uneori la plecarea de pe loc; asta e o chestie care din cate imi amintesc e specificata si in manual, iar ca solutie de rezolvare se recomanda debraierea si reincercarea introducerii in treapta 1. Marsalierul nu e sincronizat, iar pentru a evita caraitul specific, iti recomand ca inainte de marsalier sa cuplezi mai intai treapta a treia. Poate fi ciudat, insa va deveni obicei in scurt timp si nu te va mai deranja.

Scris: Vin Oct 12, 2012 2:16 pm
de Donkey
Confirm! E o problema pe care am vazut-o si la lancerul clasic de 1.6 si la prezentul colt. Daca bagi a 3-a inainte de marsarier nu vei avea probleme.

Ca fapt divers: am 2 prieteni cu logan pe benzina ... aceleasi chestii apar si la ei (nu are relevanta dar e interesant de stiut ca nu e o problema tipic mitsu)

Scris: Vin Noi 16, 2012 8:43 pm
de dieselbee
intre timp am mai parcurs ceva kilometri cu masina, utilizare in majoritate in oras.
Am observat ca problema vitezelor s-a redus doar la I-a. Cu marsarierul treaba merge ok, ideea este ca nu trebuie sa trag maneta schimbatorului maxim la dreapta si dupa aia in spate. Atunci sigur caraie. Daca trag in spate cam cu 1 centimetru inainte de pozitia maxima dreapta, atunci deobicei intra fara nici o problema.

urmeaza schimbarea uleiului din cutie, poate atunci se va imbunatati situatia.

in rest, am observat lipsa mai multor elemente de fixare de plastic la partea de scuturi si contraaripi din zona motorului. Stiti cumva daca astea se pot achizitiona la bucata si daca gasesc undeva un desen tehnic detaliat in care le pot identifica dupa P/N?

Scris: Vin Noi 16, 2012 11:45 pm
de andrei
QUOTE (dieselbee @ Nov 16 2012, 08:43 PM) in rest, am observat lipsa mai multor elemente de fixare de plastic la partea de scuturi si contraaripi din zona motorului. Stiti cumva daca astea se pot achizitiona la bucata si daca gasesc undeva un desen tehnic detaliat in care le pot identifica dupa P/N?
Salut,
cred ca te complici prea mult. N-am testat, insa par a fi chestii universale, te-as sfatui sa incerci la orice magazin de piese auto sa vezi daca ti le pot aduce.

Scris: Mar Noi 27, 2012 9:14 pm
de dieselbee
azi am facut schimbul de ulei. Atit cel de motor cat si cel din cutie.

Ala vechi de motor era negru, cel din cutie era semi-transparent. Nu stiu ce ulei s-a folosit anterior, a fost schimbat la M-Car.
Eu am pus castrol la ambele.

Ca si rezultat, la motor nu se simte nimic, la cutie a disparut caraitul la marsarier. Ca a I-a nici o schimbare, merge la fel.

Am vizualizat "burta" masinii cu aceasta ocazie, totul este la locul lui. Constructie relativ simpla in ceeace priveste puntea spate si restul lucrurilor.

Urmeaza roata de rezerva ingusta si primul bec de faza scurta. Le voi schimba pe ambele, am luat Tungsram la 12 ron bucata (H7).

Scris: Mar Ian 01, 2013 10:42 pm
de dieselbee
se pare ca , caraitul de la marsarier persista, asta daca tin maneta maxim dreapta si trag in spate. Cred ca e mai mult o problema de limitator al manetei, daca o fi existand asa ceva, care lasa maneta sa se duca prea in dreapta. sa o fi o problema de reglaj a timoneriei. Partea proasta e ca nu ma pricep la partea mecanica, ca sa o pot regla...

Cu a I-a intra greu, n-am incercat sa fac a doua apoi a intaia, poate asa ar merge mai bine.

O sa imi ia ceva timp sa ma obisnuiesc cu asta.

un alt aspect sunt jentile si cauciucurile. Am varianta de jenti pe 16, cu gumele aferente conform cartii.
Se pare ca masina e prea rigida in felul asta, se simte fiecare nod din carosabil, ce sa mai zic de gropi.

Ma gandesc sa schimb tot ansamblul cu niste jenti de 15, la care gumele au totusi ceva inaltime.
o fi afectand aspectul estetic, asta e.

jenti de 14 se potrivesc?

Scris: Mie Ian 02, 2013 12:27 pm
de i2c
merg fara probleme roti de 14 inchi. in cartea de identitate, cel putin in a mea, sunt trecute variantele 14, 15 si 16. cineva de pe forum spunea ca si-a facut omologare la rar si pentru 17.