2008 Colt Czt
Va salutam!
Am sa deschid aici un thread pentru a prezenta buburuza atomica mai pe-ndelete dat fiind faptul ca Dragos (VooN) nu a facut-o inca si mi-a sugerat sa o fac eu.
Asadar :
-anul de fabricatie 2008
-motorul dupa cum cred ca stiti e 1.5 turbo benzina 4G15T - chiar apreciez motorul !
-momentan suplimentare are cateva jucarele de performanta cum ar fi evacuare, admisie, intercooler, soft, pompa benzina etc etc
Nu am apucat sa fac decat vreo 600 de km cu ea pana acum dar ce va pot spune este ca sunt super multumit ... consumul chiar nu e ceva de speriat ( da .. stiu ca nu conteaza la puterea ei ) si ca sta neasteptat de bine in viraje.
Cand se imbunatateste vremea voi reveni si cu poze cu ea dichisita .. pana atunci ......
Toate cele bune!
P.S. - Multumiri lui Dragos (VooN) pentru 1)rabdare 2)corectitudine 3)sinceritate 4)deschidere 5) ca nu l-am cinstit inca (urmeaza)
Am sa deschid aici un thread pentru a prezenta buburuza atomica mai pe-ndelete dat fiind faptul ca Dragos (VooN) nu a facut-o inca si mi-a sugerat sa o fac eu.
Asadar :
-anul de fabricatie 2008
-motorul dupa cum cred ca stiti e 1.5 turbo benzina 4G15T - chiar apreciez motorul !
-momentan suplimentare are cateva jucarele de performanta cum ar fi evacuare, admisie, intercooler, soft, pompa benzina etc etc
Nu am apucat sa fac decat vreo 600 de km cu ea pana acum dar ce va pot spune este ca sunt super multumit ... consumul chiar nu e ceva de speriat ( da .. stiu ca nu conteaza la puterea ei ) si ca sta neasteptat de bine in viraje.
Cand se imbunatateste vremea voi reveni si cu poze cu ea dichisita .. pana atunci ......
Toate cele bune!
P.S. - Multumiri lui Dragos (VooN) pentru 1)rabdare 2)corectitudine 3)sinceritate 4)deschidere 5) ca nu l-am cinstit inca (urmeaza)
S-o stapanesti sanatos!!!
Eu ma bucur ca a ajns pe mana unui pasionat si ca a ramas in Ploiesti masina asa am ocazia sa o mai vad din cand in cand(poate sa o mai si conduc vreodata )
Pana una alta urmeaza sa punem evacurea pe masina si sa dam putin drumul la presiune si sa vezi cu adevarat bestia trezita si gata de scandal )
Pun pariu pe ce vrei tu ca nu o sa te astepti la o transformare asa radicala )
Eu ma bucur ca a ajns pe mana unui pasionat si ca a ramas in Ploiesti masina asa am ocazia sa o mai vad din cand in cand(poate sa o mai si conduc vreodata )
Pana una alta urmeaza sa punem evacurea pe masina si sa dam putin drumul la presiune si sa vezi cu adevarat bestia trezita si gata de scandal )
Pun pariu pe ce vrei tu ca nu o sa te astepti la o transformare asa radicala )
Dap ... petru viitorul apropiat doar o singura modificare ... suspensii sport ( sunt in cautari si o sa ii cer sfatul lui VooN )
Pentru viitorul mai indepartat ma gandesc la un upgrade de motor si turbo. ( la motor pistoane si si altele - in functie de ce gasesc ) ... Oricum astea mai incolo cand se mai gasesc niste banuti mai multi.
Momentan ma limitez la chestii de aspect si niste Yokohama Parada luna viitoare
Pentru viitorul mai indepartat ma gandesc la un upgrade de motor si turbo. ( la motor pistoane si si altele - in functie de ce gasesc ) ... Oricum astea mai incolo cand se mai gasesc niste banuti mai multi.
Momentan ma limitez la chestii de aspect si niste Yokohama Parada luna viitoare
Nu iti lua arcuri, o sa fii dezamagit. E o imbunatatire, si se simte. Dar ia coilovere, suspensia e punctul slab al czt-ului.
Parada sunt pentru drum uscat, exista compromis mai bun, gen michelin pilot sport care stau si pe ud.
Turbina stock duce undeva la 250 de cai, pentru mai mult, trebuie schimbata. Nu mai retin bine, dar parca peste 270 de cai trebuiau si interne. Turbina de wrx cu mici modificari intra la fix (parca pana in ~ 280 de cai).
Parada sunt pentru drum uscat, exista compromis mai bun, gen michelin pilot sport care stau si pe ud.
Turbina stock duce undeva la 250 de cai, pentru mai mult, trebuie schimbata. Nu mai retin bine, dar parca peste 270 de cai trebuiau si interne. Turbina de wrx cu mici modificari intra la fix (parca pana in ~ 280 de cai).
Nu cred ca o sa ajungi la schimbat turbo si interne. Crede-ma ca daca era cazul o facem eu insa cu evacuare si presiune marita o sa ai mai multa putere decat aderenta(chiar si cu semislicuri).
O suspensie merge dar sacrifici mult la confort. Pt mine era prea rigida si cu suspensia stock.
Turbina este la limita superioara la 1.6bar iar acolo vorbim peste 250-260cp, problema va fi insa la internele motorului, la cutie-ambreiaj si la faptul ca injectoarele stock nu mai fac fata.
Prin urmare urmatorul upgrade ar fi(si aici nu merge una fara alta): turbo, interne, injectoare, ambreiaj, intarire cutie, frane, soft, anexe...sa nu mai vb de fiabiliatea masinii.
Si cea mai mare problema ar fi cine face modificarile...ca e stiut faptul ca nu avem specialisti in tara pt japoneze.
Cu astea e posibil sa nu te mai incadrezi la masina de zi cu zi in ceea ce priveste confortul, sa nu mai vb de costuri...deci NU CRED CA VEI AJUNGE ACOLO.
Pune tu evacuarea si mai vb....
O suspensie merge dar sacrifici mult la confort. Pt mine era prea rigida si cu suspensia stock.
Turbina este la limita superioara la 1.6bar iar acolo vorbim peste 250-260cp, problema va fi insa la internele motorului, la cutie-ambreiaj si la faptul ca injectoarele stock nu mai fac fata.
Prin urmare urmatorul upgrade ar fi(si aici nu merge una fara alta): turbo, interne, injectoare, ambreiaj, intarire cutie, frane, soft, anexe...sa nu mai vb de fiabiliatea masinii.
Si cea mai mare problema ar fi cine face modificarile...ca e stiut faptul ca nu avem specialisti in tara pt japoneze.
Cu astea e posibil sa nu te mai incadrezi la masina de zi cu zi in ceea ce priveste confortul, sa nu mai vb de costuri...deci NU CRED CA VEI AJUNGE ACOLO.
Pune tu evacuarea si mai vb....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori