2008 Colt Czt

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Joi Mai 24, 2012 4:27 pm

Va salutam!

Am sa deschid aici un thread pentru a prezenta buburuza atomica mai pe-ndelete dat fiind faptul ca Dragos (VooN) nu a facut-o inca si mi-a sugerat sa o fac eu.

Asadar :

-anul de fabricatie 2008
-motorul dupa cum cred ca stiti e 1.5 turbo benzina 4G15T - chiar apreciez motorul !
-momentan suplimentare are cateva jucarele de performanta cum ar fi evacuare, admisie, intercooler, soft, pompa benzina etc etc


Nu am apucat sa fac decat vreo 600 de km cu ea pana acum dar ce va pot spune este ca sunt super multumit ... consumul chiar nu e ceva de speriat ( da .. stiu ca nu conteaza la puterea ei ) si ca sta neasteptat de bine in viraje.

Cand se imbunatateste vremea voi reveni si cu poze cu ea dichisita .. pana atunci ......

Toate cele bune!

P.S. - Multumiri lui Dragos (VooN) pentru 1)rabdare 2)corectitudine 3)sinceritate 4)deschidere 5) ca nu l-am cinstit inca (urmeaza)

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Joi Mai 24, 2012 4:49 pm

Felicitari Donkey!
Nu e cazul sa iti spun ca te asteptam cu "bombiţa" si in Calendar 2013.

Sa te bucri de ea cat mai mult si cat mai ... intens! Drumuri bune!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Joi Mai 24, 2012 11:05 pm

S-o stapanesti sanatos!!!
Eu ma bucur ca a ajns pe mana unui pasionat si ca a ramas in Ploiesti masina asa am ocazia sa o mai vad din cand in cand(poate sa o mai si conduc vreodata )
Pana una alta urmeaza sa punem evacurea pe masina si sa dam putin drumul la presiune si sa vezi cu adevarat bestia trezita si gata de scandal )

Pun pariu pe ce vrei tu ca nu o sa te astepti la o transformare asa radicala )

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Dum Mai 27, 2012 8:42 pm

masinuta tocmai ce a primit un kit xenon pe faza scurta. Sunt super multumit de cum bat si se vad ok cu ledurile de pe pozitii

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Mai 28, 2012 12:37 am

Sa-ti fie intr-un ceas bun!

Planuri de viitor, pe langa restore-ul catre vechiul setup?

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Mai 28, 2012 1:35 am

Dap ... petru viitorul apropiat doar o singura modificare ... suspensii sport ( sunt in cautari si o sa ii cer sfatul lui VooN )
Pentru viitorul mai indepartat ma gandesc la un upgrade de motor si turbo. ( la motor pistoane si si altele - in functie de ce gasesc ) ... Oricum astea mai incolo cand se mai gasesc niste banuti mai multi.

Momentan ma limitez la chestii de aspect si niste Yokohama Parada luna viitoare

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Mar Mai 29, 2012 4:40 pm

Nu iti lua arcuri, o sa fii dezamagit. E o imbunatatire, si se simte. Dar ia coilovere, suspensia e punctul slab al czt-ului.
Parada sunt pentru drum uscat, exista compromis mai bun, gen michelin pilot sport care stau si pe ud.

Turbina stock duce undeva la 250 de cai, pentru mai mult, trebuie schimbata. Nu mai retin bine, dar parca peste 270 de cai trebuiau si interne. Turbina de wrx cu mici modificari intra la fix (parca pana in ~ 280 de cai).

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Mie Mai 30, 2012 7:44 pm

Nu cred ca o sa ajungi la schimbat turbo si interne. Crede-ma ca daca era cazul o facem eu insa cu evacuare si presiune marita o sa ai mai multa putere decat aderenta(chiar si cu semislicuri).
O suspensie merge dar sacrifici mult la confort. Pt mine era prea rigida si cu suspensia stock.
Turbina este la limita superioara la 1.6bar iar acolo vorbim peste 250-260cp, problema va fi insa la internele motorului, la cutie-ambreiaj si la faptul ca injectoarele stock nu mai fac fata.

Prin urmare urmatorul upgrade ar fi(si aici nu merge una fara alta): turbo, interne, injectoare, ambreiaj, intarire cutie, frane, soft, anexe...sa nu mai vb de fiabiliatea masinii.
Si cea mai mare problema ar fi cine face modificarile...ca e stiut faptul ca nu avem specialisti in tara pt japoneze.
Cu astea e posibil sa nu te mai incadrezi la masina de zi cu zi in ceea ce priveste confortul, sa nu mai vb de costuri...deci NU CRED CA VEI AJUNGE ACOLO.

Pune tu evacuarea si mai vb....

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Iun 05, 2012 10:01 am

O poza cu masina la scarbici
Fişiere ataşate
DSC_0680.JPG
DSC_0680.JPG (1.05 MiB) Vizualizat de 3463 ori

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Mar Iun 05, 2012 10:28 am

Felicitari pentru participarea la calendar, e o poza superba!
Daca ii prindeai si o jumatate de metru de "natura" si in fata masinii, era minunat, dar e ok si asa. Deja ai votul meu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori