2006 Cz3 1.1 75cp Gri

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
andasilea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 15, 2012 12:42 pm

Mesaj de andasilea » Dum Apr 15, 2012 1:11 pm

Buna,

Am devenit de curand posesor de Mitsubishi COLT CZ3 1.1, varianta Coupe.
Ca un posesor care l-a cumparat in Ajunul Pastelor, sper sa fie o masinuta fiabila, care tocmai s-a mutat prin judetul Brasov de la Brasov la Fagaras.

Dotari : ASR ESP ABS SERVO AC, senzori de ploaie, torpedou frigorific, scaune reglabile.
Pret: 3000 euro
Fata de Smartul Fortwo avut, masinuta e mare, desi fostul posesor o denumea "foarte mica". Se infige bine in sosea si pot spune ca e usor de condus.

Are doar cateva probleme:
1. Nu am manual de utilizare si as dori un pic de ajutor ca pe net nu gasesc pentru coupe, doar pt hatchbak.
2. Masina are martorul de ABS pornit. ABS nu functioneaza si ma intreb daca cumva e din cauza celor 4 roti de iarna care sunt toate diferite. Fostul posesor a zis ca a schimbat in aceeasi zi placutele de frana si cauciucurile si ma intreb eu daca nu cumva au legatura.
3. Becurile de la bord se ard repede ??? ca nu se aprinde cel de la baterie...


Abia astept sa va cunosc si sa particip la intalnirile voastre.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Apr 17, 2012 1:30 pm

Sa fie intr-un ceas bun si cat mai multi km fara incidente!

Ca si raspuns la problemele tale:

1. Manualul de utilizare e comun, nu exista separat pt CZ3.
2. 99% e din cauza anvelopelor de dimensiuni diferite; eu zic ca nu are rost sa cauti alta cauza pana nu le schimbi. Suspectez insa si alta cauza, fara vreo legatura directa cu anvelopele sau placutele de frana, iti detaliez la pct 3.
3. Eu nu am avut probleme cu beculetele martorilor si nici nu am auzit pe cineva sa aiba. INSA - si nu vreau sa te sperii - doar pentru a fi sigur ca problema nu e defapt in alta parte, fa un test alternatorului. Eu am avut probleme cu el, incarca prea mult si, intamplator sau nu la una din iesirile din service nu se mai aprindea deloc martorul de la baterie, insa era permanent aprins cel de la ABS.

Sper doar sa fie coincidenta si sa nu ai probleme reale. Daca as fi in locul tau, primii pasi care i-as face acum ar fi sa montez anvelope de aceleasi dimensiuni si testul respectiv de baterie/alternator.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Apr 17, 2012 2:39 pm

De ce nu ai trecut de la fortwo la forfour?

Apeleaza la cineva din BV sa iti imprumute o ora rotile lui(bubulina_bis de pe smartfan), sa faci o tura si sa vezi daca se stinge martorul ABS. Si eu am patit-o cu alternatorul sa incarce prea mult, desi nu era nici o problema cu martorul de baterie.

Ce fel de om a vandut o masina cu cauciucuri de dimensiuni diferite? Cum de ai avut incredere sa cumperi de la el, avand in vedere asta si problemele cu martorii din bord?

Avatar utilizator
Dab
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 15, 2011 1:19 pm

Mesaj de Dab » Mar Apr 17, 2012 3:32 pm

Sa o stapanesti sanatos.
Ai rotile de dimensiuni diferite sau modele diferite?
Eu cand am patit faza cu becul ABS aprins la un Espero era un senzor dus.

Avatar utilizator
andasilea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 15, 2012 12:42 pm

Mesaj de andasilea » Mie Apr 18, 2012 4:05 pm

Multumesc pentru lamuriri si urari.

O sa schimb rotile ( problema e ca a facut pana fostul proprietar si a pus un cauciuc de vara langa cele 3 de iarna doar ca sa mearga pana o da) , plus ca el a zis ca acel martor s-a aprins cand a schimbat cauciucurile de iarna si placutele de frana. Auzisem eu de varianta ca daca le schimbi fara sa scoti borna de la alternator sunt probleme de genul asta

Nu am luat Forfour pentru ca nu s-a ivit ocazia, initial asta fusese varianta, dar nici cu Coltul nu mi-e rusine

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Apr 18, 2012 4:30 pm

Pai te-a minitit. Placutele nu au nici un senzor electronic, nu se aprinde nici un bec atunci cand le schimbi. Si daca anvelopele nu sunt de dimensiuni diferite, nu ar trebui sa fie becul aprins. Suspectez o defectiune, mi-e sa nu te fi pricopsit cu o copaie Ori asta, ori maimutoiul care le-a schimbat a rupt vreun fir, sau vreo mufa de la senzorul ABS.

Evident ca nu e nici o rusine cu Coltul, e aceeasi masina, la un pret mult mai bun. Parea doar o tranzitie mai fireasca:P

Avatar utilizator
andasilea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 15, 2012 12:42 pm

Mesaj de andasilea » Mie Apr 18, 2012 4:37 pm

Sper sa nu fie chiar copaie macar vanita
Masina merge in rest ok, consumul e bun. Nu cred sa fie mai mult de o mica neatentie a meseriasului roman si sa se rezolve.

Oricum, astept intalnirile nationale, locale, zonale ... ca sa vedem pe viu care sunt / nu sunt problemele

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Apr 18, 2012 6:13 pm

QUOTE (Alex44 @ Apr 18 2012, 04:30 PM) Pai te-a minitit.
Asta incercam sa iti zic si eu, mai exact ma gandesc nu cumva sa ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu si sa fi fost mascata in aceeasi maniera in care s-a incercat ascunderea sa si in cazul meu.

Te asteptam la Hanul Dambu Morii pe 4-6 Mai, ca tot esti din zona. Mai multe detalii, aici.

Avatar utilizator
andasilea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 15, 2012 12:42 pm

Mesaj de andasilea » Mie Apr 18, 2012 7:12 pm

Daca problema se remediaza, va fi ok.

Avatar utilizator
andasilea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 15, 2012 12:42 pm

Mesaj de andasilea » Sâm Apr 21, 2012 7:10 pm

Se pare, Andrei, ca este aceeasi problema ca a ta. Alternatorul meu masurat arata 15,7 V, iar daca aprind farurile si casetofonul arata 15,2 V.
Ce ar trebui sa ii fac in cazul asta ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori