Scris: Vin Oct 28, 2011 1:27 am
Salut si bine v-am gasit,
In urma unui accident cu dauna totala, 206-le mamei a trebuit inlocuit cu alta buburuza asa ca in urma investigatiilor am dat peste Colt, care pana acum imi era total invizibil(nu stiam mai nimic despre el si nici nu ma omora look-ul de dubita).M-am informat de pe forumul acesta si am vazut ca e masina fiabila, care era cerinta nr1.Am fost cu mama sa o vedem si a fost dragoste la prima vedere pt ea si la a 2-3a pt. mine.
Arata aproape ca noua, km dubios de putini ~40k(nu prea cred ca reali), nu bate, nu troncane, facea zgomot racing deci m-a convins si pe mine.
Am facut un drum Bucuresti-Cluj si retur si toate bune in afara de sunetul racing care pe autostrada e cam deranjant peste 120km/h.Masina nu mai are antifonarea aia de sub capota, oare ajuta cu ceva la zgomot daca pun alta de la dezmembrari?
I-am dat o data 160 relativ usor, in rest 110-120 si a luat 5.8l pe c.b.(binisor avand in vedere depasiri cu a 3-a pana la 5-6k rpm).La retur am facut-o furgon si a inghitit un munte de bagaje(eram doar 2 persoane) si a luat 6.2l/100km.In Bucuresti daca merg eu consuma 11 daca merge mama 12(schimba cam jos vitezele).
Nasol de schimbat becul pe faza scurta(am dat farul jos dupa juma' de ora de julit carnaciorii prin capacul ala de la aripa).
Si mai am o intrebare mai de noob asa : cum reglez ceasul?Dupa ce il pun la ora revine iar la 10.00.
In concluzie : -plusuri - aspect, spatiu interior mare/variabil, motor vioi, cutia precisa(mult peste 206), sunet motor pe durate scurte, consum decent.
-zgomot la viteze peste 120, stalpul A cam jeneaza vederea, mult plastic la interior.
Poze in curand.
In urma unui accident cu dauna totala, 206-le mamei a trebuit inlocuit cu alta buburuza asa ca in urma investigatiilor am dat peste Colt, care pana acum imi era total invizibil(nu stiam mai nimic despre el si nici nu ma omora look-ul de dubita).M-am informat de pe forumul acesta si am vazut ca e masina fiabila, care era cerinta nr1.Am fost cu mama sa o vedem si a fost dragoste la prima vedere pt ea si la a 2-3a pt. mine.
Arata aproape ca noua, km dubios de putini ~40k(nu prea cred ca reali), nu bate, nu troncane, facea zgomot racing deci m-a convins si pe mine.
Am facut un drum Bucuresti-Cluj si retur si toate bune in afara de sunetul racing care pe autostrada e cam deranjant peste 120km/h.Masina nu mai are antifonarea aia de sub capota, oare ajuta cu ceva la zgomot daca pun alta de la dezmembrari?
I-am dat o data 160 relativ usor, in rest 110-120 si a luat 5.8l pe c.b.(binisor avand in vedere depasiri cu a 3-a pana la 5-6k rpm).La retur am facut-o furgon si a inghitit un munte de bagaje(eram doar 2 persoane) si a luat 6.2l/100km.In Bucuresti daca merg eu consuma 11 daca merge mama 12(schimba cam jos vitezele).
Nasol de schimbat becul pe faza scurta(am dat farul jos dupa juma' de ora de julit carnaciorii prin capacul ala de la aripa).
Si mai am o intrebare mai de noob asa : cum reglez ceasul?Dupa ce il pun la ora revine iar la 10.00.
In concluzie : -plusuri - aspect, spatiu interior mare/variabil, motor vioi, cutia precisa(mult peste 206), sunet motor pe durate scurte, consum decent.
-zgomot la viteze peste 120, stalpul A cam jeneaza vederea, mult plastic la interior.
Poze in curand.