2006 Colt 1.3 5p

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
Dab
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 15, 2011 1:19 pm

Mesaj de Dab » Vin Oct 28, 2011 1:27 am

Salut si bine v-am gasit,
In urma unui accident cu dauna totala, 206-le mamei a trebuit inlocuit cu alta buburuza asa ca in urma investigatiilor am dat peste Colt, care pana acum imi era total invizibil(nu stiam mai nimic despre el si nici nu ma omora look-ul de dubita).M-am informat de pe forumul acesta si am vazut ca e masina fiabila, care era cerinta nr1.Am fost cu mama sa o vedem si a fost dragoste la prima vedere pt ea si la a 2-3a pt. mine.
Arata aproape ca noua, km dubios de putini ~40k(nu prea cred ca reali), nu bate, nu troncane, facea zgomot racing deci m-a convins si pe mine.
Am facut un drum Bucuresti-Cluj si retur si toate bune in afara de sunetul racing care pe autostrada e cam deranjant peste 120km/h.Masina nu mai are antifonarea aia de sub capota, oare ajuta cu ceva la zgomot daca pun alta de la dezmembrari?
I-am dat o data 160 relativ usor, in rest 110-120 si a luat 5.8l pe c.b.(binisor avand in vedere depasiri cu a 3-a pana la 5-6k rpm).La retur am facut-o furgon si a inghitit un munte de bagaje(eram doar 2 persoane) si a luat 6.2l/100km.In Bucuresti daca merg eu consuma 11 daca merge mama 12(schimba cam jos vitezele).
Nasol de schimbat becul pe faza scurta(am dat farul jos dupa juma' de ora de julit carnaciorii prin capacul ala de la aripa).
Si mai am o intrebare mai de noob asa : cum reglez ceasul?Dupa ce il pun la ora revine iar la 10.00.

In concluzie : -plusuri - aspect, spatiu interior mare/variabil, motor vioi, cutia precisa(mult peste 206), sunet motor pe durate scurte, consum decent.
-zgomot la viteze peste 120, stalpul A cam jeneaza vederea, mult plastic la interior.
Poze in curand.

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Vin Oct 28, 2011 7:33 pm

Salutare. Am si eu aceeasi motorizare si acelasi numar de usi.
Insonorizarea lasa de dorit, e adevarat, dar daca poti gasi la dezmembrari pasla care se pune sub capota motorului e posibil sa mai reduci putin zgomotul de motor, fara insa a scapa de zgomotul de rulare. Pasla aceea poate fi cumparata si direct de la dealer Mitsu, pentru ca este piesa originala pentru versiunea diesel, dar pretul e cam mare. La motorizarile pe benzina acea pasla nu este prevazuta din fabrica.
Zgomotul "racing" la peste 120 km/h apare deoarece in viteza a 5a, la 110 km/h ai 3000 rpm, iar de la 120km/h ai 3500 rpm si peste. Motorul lucreaza cu distributie variabila iar schimbarea temporizarii miscarii supapelor se face in jurul valorii de 3500 rpm, ceea ce aduce un marait mai agresiv al motorului. Poti proba in orice treapta de viteza chestia asta.
In legatura cu reglajul ceasului: apesi pe H de atatea ori cat este necesar sa atingi ora dorita, apoi apesi M de cate ori este necesar sa atingi minutele dorite si gata. NU te atingi de SET, pentru ca iti readuce la 00 minutele (daca esti cu minutele sub 30 te duce la HH:00, daca esti cu minutele peste 30 te duce la HH+1:00). Chestiunea e descrisa in manualul utilizatorului.
Kilometrajul e foarte probabil cel real asa ca ENJOY !
Succes !

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Noi 01, 2011 1:08 am

QUOTE (Dab @ Oct 28 2011, 12:27 AM) Salut si bine v-am gasit,

Welcome to the club!
QUOTE (Dab @ Oct 28 2011, 12:27 AM) Arata aproape ca noua, km dubios de putini ~40k(nu prea cred ca reali)

Discutabil. Stiu cateva persoane care fac in medie sub 7000 km anual. Poate ai avut intr-adevar norocul de a lua o masina de la o astfel de persoana. In rest, sa fie intr-un ceas bun si la cat mai multi kilometri fara incidente. Asteptam poze si eventual, noi impresii.

Avatar utilizator
Dab
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 15, 2011 1:19 pm

Mesaj de Dab » Mar Noi 01, 2011 10:19 pm

Merci i2c, am reusit sa pun ceasul.Nu am si manual la masina.Dupa ce puneam ora ma pacalea ca nu clipea " : " si tot butonam Set .
Merci de urari Andrei.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Noi 01, 2011 10:49 pm

Dezactiveaza toate functiile alea minune ale radioului. Nu mai stiu pe de rost cum le zice si nici manualul nu il am la indemana. Din cauza lor se reseteaza ceasul.

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Mie Noi 02, 2011 6:42 pm

Are dreptate Andrei, si din cauza uneia dintre functiile radioului se poate zapaci ceasul. Descarca manualul in format PDF de aici: http://www.fileshare.ro/32813686313.3

Avatar utilizator
Dab
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 15, 2011 1:19 pm

Mesaj de Dab » Joi Noi 03, 2011 2:23 am

A ramas ok ceasul asa ca nu ma mai ating de el.Merci de manual i2c!

Avatar utilizator
danielNEC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 07, 2010 9:14 pm

Mesaj de danielNEC » Joi Noi 03, 2011 1:07 pm

Man sa stapanesti sanatos masina si sa te bucuri de ea. Sunt masini foarte bune. Si eu tot de pe 206 am trecut pe mitsu (numai ca pe lancer clasic) si credema a fost un soc. In primul rand m-a impresionat maneta schimbatorului de viteze care sta teapana la locul ei si nu vibreaza deloc )

Have fun driving it

Ps: Nu stiu cum era la 206-le tau dar pentru mine a fost o surpriza si faptul ca temperatura motorului sta in parametri fara sa joace acul indicator ca nebunu cand peste 100 de grade cand sub

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Joi Noi 03, 2011 5:50 pm

Cu placere !

Avatar utilizator
Dab
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 15, 2011 1:19 pm

Mesaj de Dab » Joi Noi 10, 2011 5:08 am

@danielNEC Multumesc de urari, in afara de cutie 206 era cam o clasa peste(1.6 16v 110cai).Nu inseamna ca era perfect, electronica era varza.Daca nu avea chef nu pornea, dadea flash singur, radio la max de capul lui, claxon cateodata, s.a.m.d..Temperatura a crescut cand am stricat garnitura de chiuloasa altfel era inghetat la 90Grade.Mecanic nu a avut mai nimic 8 ani in afara de consumabile gen ambreiaj la 50k, bucsi si capete de planetare pe la 70k.
Ceasul a luat-o iar razna, si mai grav am patit faza urmatoare : am pornit-o si intr-un elan batranesc m-am dus sa vad daca un bec pe spate e ars sau nu si am atins volanul cand am iesit, si cand m-am intors volanul se misca singur stanga-dreapta ceva gen filmul Poltergeist.Am miscat de el si si-a revenit.Am pornit-o de 10x si era ok.La ce bucurie sa ma astept?Senzor de EPS?

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori