salut,
eu nu am postat aici pana acum , dar la rugamintea lui Andrei voi pune cateva impresii.
Incep cu ce am avut si anume un colt 1.3 invite safety.
am mers cu el 90.000 km .
din pacate prietenia s-a terminat brusc si violent . - Dauna totala - partea buna e ca nu era nimeni in masina , ea fiind parcata in fata blocului la parinti la focsani.
Un "viteaz" baut a intrat in 3 masini , a mea fiind cea mai afectata. S-a intamplat a doua zi de Paste anul asta.
Atat despre ce s-a intamplat cu Colt-ul , haideti sa va spun plusuri si minusuri in acesti 90.000 km.
Plus :
- spatiu interior
- modularitatea acelui spatiu : am carat de la ikeea un dormitor, masa bucatarie, masa living intr-un singur drum.
- motor - s-a ars un injector , dar o pun pe seama benzinei pentru a fost cred ca singura data cand in Romania am pus de la Petrom (in rest pun exclusiv de la MOL) .
- suspensie - ok. fara probleme . iarna incepuse sa trancane ceva mai tare pana se incalzea masina.
- transmisie- aici avea o mica problema , dar nici pana la sf vietii ei nu i s-a identificat (suspectam ceva pe la ambreiaj dar numai eu simteam si auzem acele probleme). problema a aparut la 20.000 imediat dupa MRC si a ramas constanta. dupa 50.000 nici nu m-am mai chinuit sa ii dau de cap.
- mi-au schimbat caseta de directie pe garantie . dar nu am inteles de ce . nu aveam probleme cu ea.
- jantele : super solide. doar in ultima iarna mi-am luat jante de tabla . nu am avut nici o problema cu ele , si nu le-am menajat la gropi. deasemenea nici cauciucurile nu au avut de suferit.
- directia exceptionala. chiar foarte buna, precisa, volanul demential (dupa ce l-am imbracat in piele pentru ca nu avea a fost si mai si).
Minus :
- poate consumul, dar nu l-am vazut ca un minus neaparat. era totusi in limite normale.
- faptul ca nu se poate regla volanul si pe adancime (eu fiind mai inalt as fi vrut sa stau ceva mai in spate dar fara sa tin volanul cu varfurile degetelor)
- dupa un timp (cam 50k ) scaunul din stanga a inceput sa devina incomod la drum lung (peste 300km fara oprire).
- comportament pronuntat subvirator.
in rest pot sa spun ca nu as fi vandut-o decat in cazul in care nu avem cu ce sa dau avans la o masina mai mare (cu copil aveam nevoie de ceva mai mare).
aveti si cateva poze (unele sunt chiar din primele zile si unele de la accident ) .
Revin in sectiunea Lancer pentru a prezenta achzitia noua.
Colt 1.3 Invite Safety - A Fost
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
- Fişiere ataşate
-
- IMG_0107.jpg (52.13 KiB) Vizualizat de 2589 ori
-
- IMG_0106.jpg (54.51 KiB) Vizualizat de 2583 ori
-
- IMG_0103.jpg (60.87 KiB) Vizualizat de 2617 ori
-
- P1060442.JPG (962.84 KiB) Vizualizat de 2524 ori
-
- Imag007_2.jpg (337.19 KiB) Vizualizat de 2543 ori
-
- Imag007.jpg (277.85 KiB) Vizualizat de 2532 ori
-
- Imag002.jpg (289 KiB) Vizualizat de 2520 ori
-
- Imag003.jpg (261.83 KiB) Vizualizat de 2543 ori
Vai, ce soarta cruda a avut bietul Colt! Sunt sigur ca nu merita!
Altfel sunt in cea mai mare parte de acord cu descrierea pe care i-ai facut-o, dar protestez fata de un singur cuvant : caracterul PRONUNTAT subvirator. E adevarat ca subvireaza la limita dar eu nu cred ca iese din limitele clasei, ba chiar sta bine la capitolul asta. In afara de suzuki swift , seat ibiza, mini si probabil ford fiesta nu stiu alte masini din clasa mica care sa-ti inspire mai multa siguranta in viraje. Mai asteptam opinii pe marginea subiectului de la colegii de forum scoliti pe la cursuri de pilotaj.
Altfel sunt in cea mai mare parte de acord cu descrierea pe care i-ai facut-o, dar protestez fata de un singur cuvant : caracterul PRONUNTAT subvirator. E adevarat ca subvireaza la limita dar eu nu cred ca iese din limitele clasei, ba chiar sta bine la capitolul asta. In afara de suzuki swift , seat ibiza, mini si probabil ford fiesta nu stiu alte masini din clasa mica care sa-ti inspire mai multa siguranta in viraje. Mai asteptam opinii pe marginea subiectului de la colegii de forum scoliti pe la cursuri de pilotaj.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
acum dupa 1 an si ceva de zile de la post am trecut putin in revista posturile mele si referitor la comportamentul subvirator , din pacate nu am mai mers la limita cu alta masina din clasa ei . eu am comparat cu lancer-ul care nu iarna trcuta nu a subvirat nici pe zapada.
este deasemenea adevarat ca subvira cand acceleram puternic dupa apex .
in rest numai bine
acum dupa 1 an si ceva de zile de la post am trecut putin in revista posturile mele si referitor la comportamentul subvirator , din pacate nu am mai mers la limita cu alta masina din clasa ei . eu am comparat cu lancer-ul care nu iarna trcuta nu a subvirat nici pe zapada.
este deasemenea adevarat ca subvira cand acceleram puternic dupa apex .
in rest numai bine
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Incercata treaba pe a mea... cu amortizoarele de pe CZT ... e MUUULT mai distractiv decat lancerul clasic, desigur cu sacrificiii la capitolul vibratiilor la denivelari.
Am incercat cateva ghidusii cu ea.. subvireaza doar cand nu apas cand trebuie acceleratia si cei 250 de cai rup aderenta. Asta tine mai mult de mine decat de masina sincer Mai am de invatat
Am incercat cateva ghidusii cu ea.. subvireaza doar cand nu apas cand trebuie acceleratia si cei 250 de cai rup aderenta. Asta tine mai mult de mine decat de masina sincer Mai am de invatat
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori