2005 Colt 1.5 Di-d Gri

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
mertin
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Iun 12, 2011 8:15 pm

Mesaj de mertin » Dum Iun 12, 2011 8:45 pm

Salut, tocmai ce am cumparat si eu un Mitsu Colt Z30 pe motorina la 60.000 km din 2005.

Optiuni;

ac
sam safety
motor 639.939 ce o fi asta?
isofix - iar nu stiu ce e...
torpedou refrigerat
servo directie electrica
altele, imi scapa acum

Masina pare sa fie ok, totusi ar fi cateva nelamuriri

1. directia electrica...e destul de tare si in plus, cand dau peste o denivelare care indreapta rotile intro anumita directie, masina o ia in directia respectiva, la directia clasica masina isi revine, chestia asta mi se pare destul de periculoasa.
2. in anumite momente, cand franez, masina trage stanga, destul de puternic uneori, sa franeze pe partea stanga mai puternic? si parca si la drum trage un pic stanga, accident nu cred ca s-a facut cu ea, pare destul de in regula.
3. motorul e un pic zgomotos, ca orice diesel, dinpacate nu am experienta cu diesel-ul si nu imi dau seama cum ar trb sa sune. este un motor fiabil? pompa de injectie cat de fiabila este? turbo e fiabil?
4. user manual si cel de reparatii sunt f greu de gasit, daca are cineva il rog sa imi dea si mie, pot si eu oferi la randul meu un asa-zis manual, e destul de ok, dar nu e foarte complet, tot e mai bun decat nimic
5. se gasesc pe piata scannere ptr mitsu? ma bate gandul sa imi iau unul

Cam astea ar fi momentan, poze inca nu-i fac, o sa ii fac dupa ce o inmatriculez pe numele meu.

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Dum Iun 12, 2011 11:49 pm

Bun venit
isofix - pt bebelusi, sistem centura etc etc

1. directia electrica...e destul de tare si in plus, cand dau peste o denivelare care indreapta rotile intro anumita directie, masina o ia in directia respectiva, la directia clasica masina isi revine, chestia asta mi se pare destul de periculoasa. - e logic sa o ia in directia rotilor .. E di cauza cauciucurilor late, probabil asta ai simtit.

2. in anumite momente, cand franez, masina trage stanga, destul de puternic uneori, sa franeze pe partea stanga mai puternic? si parca si la drum trage un pic stanga, accident nu cred ca s-a facut cu ea, pare destul de in regula. - incearca pe drum drept, fara denivelari, fara inclinare. Verifica presiunea in roti. Daca nu se repara, mergi la un service sa iti faca un test... nu costa mai nimic.

Avatar utilizator
mertin
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Iun 12, 2011 8:15 pm

Mesaj de mertin » Lun Iun 13, 2011 9:23 pm

Multumesc, un manual imi trebuie urgent, vreau sa-i fac schimbul de ulei, filtre, antigel si ce imi mai trece prin cap

Avatar utilizator
mertin
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Iun 12, 2011 8:15 pm

Mesaj de mertin » Mie Iun 15, 2011 5:20 pm

E clar, imi trebuie urgent un manual de reparatii, urmatoarele doua probleme sunt sigure;

1. discuri fata, sunt duse, trebuie musai schimbate
2. rulmentii de la alternator, uruie dupa 2000 de rotatii, au un sunet specific, sanse de 10% sa fie turbina

Nu am gasit niciun fel de manual pe internet, dati-mi va rog un link daca stiti careva, de unde sa cumpar manualul de reparatii.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Iun 15, 2011 5:57 pm

N-ai nevoie de manual de reparatii ca sa schimbi discurile. Dai roata jos, desfaci cele 2 suruburi de la etrier, scoti placutele, desfaci suruburile de la portetrier, dai cu ciocanu in disc pana iese de pe butuc (nu e prins cu nimic, doar intepenit de vreme). Apoi in ordine inversa pui discul, portetrierul, placutele, comprimi pistonul, pui etrierul si strangi totul. Dimensiunile suruburilor nu le mai stiu, dar nu era nimic iesit din comun (13 si 19 parca)

N-am mai auzit sa uruie alternatorul la modelul asta, dar poate ai tu ghinion, sau poate proprietarul a strans cureaua cand aceasta s-a uzat si a inceput sa scartaie in loc sa o schimbe, si ti-a fortat rulmentul.

Avatar utilizator
mertin
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Iun 12, 2011 8:15 pm

Mesaj de mertin » Mie Iun 15, 2011 7:21 pm

Buna idee, am sa las cureaua o idee mai larga, de manual tot am nevoie...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Iun 16, 2011 10:53 am

Sa o stapanesti sanatos! Poze?
Cat te-a costat? Era adusa din afara sau luata din Ro?

Avatar utilizator
mertin
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Iun 12, 2011 8:15 pm

Mesaj de mertin » Joi Iun 16, 2011 3:54 pm

multumesc, poze cand o inmatriculez, adusa din germania la 30.000 km si luata de mine acum la 62.000

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Iun 16, 2011 10:51 pm

Si a fost? Macar orientativ, daca e secret. Peste 5mii, 6mii... sub? Sunt curios cat se mai cere pe un Colt diesel.

Avatar utilizator
mertin
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Iun 12, 2011 8:15 pm

Mesaj de mertin » Sâm Iun 18, 2011 8:18 am

4700

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori