2009 Colt Ralliart 1.5 150cp, wine red

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Joi Ian 20, 2011 11:33 pm

Se recomanda a se merge pana prin 200-210cp cu internele si turbina de fabrica, lucru realizat de colegi de-ai nostri. Se poate scoate si mai mult dar trebuie alta turbina, asezonata cu pistoane si biele forjate ca sa tina la solicitari, si alte mici upgrade-uri.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Ian 20, 2011 11:46 pm

@The1: Ex de limitare mecanica: intercooler mic, boost restrictor pill. Cu un FMIC mai generos, e drept ca vei avea un pic de lag in plus, dar vei putea folosi mai mult boost din turbina stock fara belele de genul auto-aprindere.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Ian 21, 2011 3:57 pm

In afara de IC si restrictor are si galeria de evacuare foarte restrictiva. Acelasi lucru se intampla si cu colectorul de gaze si evacuarea

Avatar utilizator
backrip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 16, 2009 11:17 pm

Mesaj de backrip » Joi Ian 27, 2011 10:44 am

Salutare!
Frumoasa buburuza! Sa "va stapaniti" sanatosi si fara incidente cat mai multi kilometri!

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori