2006 Mitsubishi Colt 1.3 , Negru
Frumoasa buburuza, sa o stapinesti santoasa !
Cat despre problemele cu motorul daca nu ma insel ai fisele de bujii cu bobina de inductie inclusa. Acestea au prostul obicei daca nu au fost schimbate bujiile la timp si au inceput sa dea la masa sa se impuste. Cel mai bine e sa iei un set nou de buji i(daca acestea nu au fost schimbate) si sa faci o proba cu alt set de fise de la un binevoitor sau la service inainte de a le achizitiona pentru a fi sigura ca aceasta e cauza. Bineinteles daca observi ce e duar bujia 3 o poti schimba duar pe aceea( Fisa) !
Cat despre problemele cu motorul daca nu ma insel ai fisele de bujii cu bobina de inductie inclusa. Acestea au prostul obicei daca nu au fost schimbate bujiile la timp si au inceput sa dea la masa sa se impuste. Cel mai bine e sa iei un set nou de buji i(daca acestea nu au fost schimbate) si sa faci o proba cu alt set de fise de la un binevoitor sau la service inainte de a le achizitiona pentru a fi sigura ca aceasta e cauza. Bineinteles daca observi ce e duar bujia 3 o poti schimba duar pe aceea( Fisa) !
"ai fisele de bujii cu bobina de inductie inclusa" ,ca sa fiu mai exact ,,pipele '' bujiilor (Resistor Covers) au bobina de inductie inclusa, sau invers. Acestea-bobinele de inductie, au tendinta de a se ,,impusca'' din cauza bujiilor uzate ,cand acestea dau la masa (bujiile) adica scanteia nu se mai consuma intre electrozi . A se impusca nu inseamna ca nu mai lucreaza deloc ci ca la turatii joase dau scateie cu intreruperi (una da, doua nu...)
In cazul Bubutuzei ar trebui sa se observe si bujia cilindrului 3 mai afumata decat celelalte chiar daca aceasta a fost schimbata.
Si nu trebuie schimbat nimic,mai intai verificat.
In cazul Bubutuzei ar trebui sa se observe si bujia cilindrului 3 mai afumata decat celelalte chiar daca aceasta a fost schimbata.
Si nu trebuie schimbat nimic,mai intai verificat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori